Kysymys yh:ille ja niille jotka nyt on yksin himassa lasten kaa...

  • Viestiketjun aloittaja täällä yks joka ottaa
  • Ensimmäinen viesti
hermoheikko
No mä tiedä mikä se sopiva/sallittu määrä on... Ite henk.koht olen yleensäkin ottanut enemmän nyt kun lapset on isompia, verrattuna siis siihen kun ne oli pienempiä. Sen jälkeen kun meillä muksut nukahtaa, nukkuu ne aamuun asti, korkeintaan kömpivät mun viereen. Joten tuleehan sitä toisinaan otettua ihan suhteellisen reilusti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:
onko yh:lla joku eri raja kuin pareilla?
joo nyt on kun kyseessä on se että on siis yksin lapsen kanssa.
jaa, no minusta se on aivan yks ja sama että onko yksin vai kaksin, jos lapset on kotona niin silloin se rentoutumissiidukka tai olut tai viinilasillinen on ok, mutta enempää ei tartte. Oikeasti, kenelläkään ei ole oikeasti tarvetta juoda silloin kun lapset on paikalla.
 
vieras
No en ota silloin kun olen lasten kanssa, ei oikein huvita. Ruoan kanssa viiniä juu, mutta se ei mene päähän. Käytän alkoa sitten kun en ole lasten kanssa.

Sallittu määrä? No ehkä raja menee siinä että pystyy lapsensa hoitamaan kunnialla eikä lapsen tarvi aamulla katella krapulaista äitiä.
 
mie
saatan juoda pari siideriä tai olutta kun lapset ovat menneet nukkumaan. Silloin tällöin on kiva lipittää pitkin iltaa enemmän ja koska tiedän että tulen humalaan, on lapset silloin hoidossa muualla. Vaikka lapset ei enää heräilekään öisin, olisi täysin sopimatonta jos lapsi sattuisi heräämään ja joutuisi hiprakassa/humalassa lasta lohduttamaan.
 

Yhteistyössä