kysynpä nyt sitä tällästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
En jättäisi. Tosin mun suhtautumiseni kannabiksen käyttöön onkin aika salliva...
voitko kertoo mulle mitä sä aattelet siitä?tai mix et jätäis miestäs jos se polttelis?siis mikä ero on pilvellä ja muilla huumeillä jos ihminen on kuitenki värinkäytäjä?
 
no meillä on nyt ero tässä kädessä,mies on huomenna muuttamassa ja juuri pilvenpoltto ongelmana.polttelee sillon tällön on polellu jo jonkin aikaa.siitä seuraavaa valehetlua jne..ja mun moraali ei vaan jotenki anna perix tätä.en kestä enää se saa äipyä nyt ja sillä siisti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
En jättäisi. Tosin mun suhtautumiseni kannabiksen käyttöön onkin aika salliva...
voitko kertoo mulle mitä sä aattelet siitä?tai mix et jätäis miestäs jos se polttelis?siis mikä ero on pilvellä ja muilla huumeillä jos ihminen on kuitenki värinkäytäjä?
Tähän tulisi pitkä litania asioita mutta koetan tiivistää =)

Mun kohdallani merkitystä olisi paljolti sillä, mistä miehen polttelema yrtti olisi ostettu. Kaverin omaan käyttöön kasvattamaa vai muualta ostettua? Jälkimmäisessä tapauksessa ostos tukee mitä todennäköisimmin järjestäytynyttä rikollisuutta ja sitä en hyväksyisi.

Mun (ja monen muun) ajatuksia aiheesta löytyy tästä ketjusta enemmän http://kaksplus.fi/keskustelu/t1123133
 
Riippuu siitä, paljonko polttelisi, ja miten se häneen vaikuttaisi (käytös, luonne, yms).

Jos polttelisi silloin tällöin niin ei mitään väliä, enhän mä satunnaisista olusistakaan hernettä nenään vedä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
no meillä on nyt ero tässä kädessä,mies on huomenna muuttamassa ja juuri pilvenpoltto ongelmana.polttelee sillon tällön on polellu jo jonkin aikaa.siitä seuraavaa valehetlua jne..ja mun moraali ei vaan jotenki anna perix tätä.en kestä enää se saa äipyä nyt ja sillä siisti..
oho...

Jotain kuulinkin tuosta. :hug: löysikö asunnon vai muuttaako jonkun kaverin luo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
no meillä on nyt ero tässä kädessä,mies on huomenna muuttamassa ja juuri pilvenpoltto ongelmana.polttelee sillon tällön on polellu jo jonkin aikaa.siitä seuraavaa valehetlua jne..ja mun moraali ei vaan jotenki anna perix tätä.en kestä enää se saa äipyä nyt ja sillä siisti..
oho...

Jotain kuulinkin tuosta. :hug: löysikö asunnon vai muuttaako jonkun kaverin luo?
 
Tinttara
no jaa, onhan sitä välillä yhessäkin polteltu, mutta toi lapsen syntymä kyllä muuttaa asiaa. ehkä siitä tulis "pieni neuvottelu".
ok, jos pari kertaa vuodessa polttelis...
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
no meillä on nyt ero tässä kädessä,mies on huomenna muuttamassa ja juuri pilvenpoltto ongelmana.polttelee sillon tällön on polellu jo jonkin aikaa.siitä seuraavaa valehetlua jne..ja mun moraali ei vaan jotenki anna perix tätä.en kestä enää se saa äipyä nyt ja sillä siisti..
ei mitenkään pahalla, monet ovat sitä mieltä että eihän tollasesta pikkupössyttelystä haittaa ole. Minä olen vierestä katsonut miten rakas ihminen muuttuu ihan toiseksi. Valehtelee,pettää, on kiukkuinen,yms. Suosittelen lämpimästi lähtöä nyt eikä sitten kun tilanne onihan kauhea..
 
ymmärrän sua
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
no meillä on nyt ero tässä kädessä,mies on huomenna muuttamassa ja juuri pilvenpoltto ongelmana.polttelee sillon tällön on polellu jo jonkin aikaa.siitä seuraavaa valehetlua jne..ja mun moraali ei vaan jotenki anna perix tätä.en kestä enää se saa äipyä nyt ja sillä siisti..
Juurikin samasta syystä aikoinaan exän kanssa tapeltiin ja lopulta erottiin. Jos ois käyttäny vaikkapaa kerran-kaks vuodessa niin ei ois ollu paha, mutta että piti vähän väliä sitä kiskoa niin en sellasta voinu hyväksyä. Lupas jossain vaiheessa, ettei käytä, mut niinpä vaan käytti. Mies jätti mut koska "valitin turhasta" ja olin "tiukkapipo"
 
en jos joskus polttelis,mut jos jokapäivä ja rahaa menis "liikaa" siihen ni sit olis erittäin vakavan keskustelun paikka ja jos se ois niin koukussa siihen et pitäs pilvee meitä tärkeempänä ni sais lähtee =)
 
pia
niin ja alkoholiakin voi myös väärin käyttää, mulla painaisi vaakakupissa enemmän se että kuinka usein päihtyy...jos jatkuvaa joka iltasta hoosaamista joka vaikuttaisi jo muuhun elämään niin sitä en hyväksyisi, mutta ei satunnainen polttaminen olisi mulle ongelma.
 

Yhteistyössä