Kysynpä nyt teiltäkin:

Mitä tehdä, kun kaasolle ei käy samat viikonloput polttareihin kuin muille?
Voiko kaaso yksimielisesti päättää, että polttarit ovat xx-päivänä. Ne tulee jotka pääsee ja jotka ei, jättävät väliin?

Itse olen tuo kaaso ja oman työni takia aikataulut menevät muiden ihmisten kanssa ihan ristiin :/
Voinko ihan itsekkäästi päättää polttaripäivän ja ne tulee jotka pääsee. Jotka eivät pääse, jättävät väliin?
Itse en voi töiden takia aikataulusta joustaa, muiden menot ovat harrastuksiin liittyviä (ei siis työesteitä).

Kamala tilanne!

Apuja, kiitos :wave:
 
No periaatteessahan päivä pitäisi yhdessä päättää. Kyllä mä ainakin sellaista kaasoa joka itsekseen asioita päättelee pidän itsekkäänä.
Mikäs se sellainen työ on josta ei voi hyvissä ajoin pyytää vapaata tietylle päivälle...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:20 helläheluna kirjoitti:
No periaatteessahan päivä pitäisi yhdessä päättää. Kyllä mä ainakin sellaista kaasoa joka itsekseen asioita päättelee pidän itsekkäänä.
Mikäs se sellainen työ on josta ei voi hyvissä ajoin pyytää vapaata tietylle päivälle...
Esimerkiksi sellainen jossa ne työt määräytyvät jonkun tapahtuman mukaan.

Minä varmaan katsoisin sellaisen päivän joka sopii itselleni ja mahdollisimman monelle muulle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:20 helläheluna kirjoitti:
Mikäs se sellainen työ on josta ei voi hyvissä ajoin pyytää vapaata tietylle päivälle...
No esim matkatyö... Kaikilla ei ole työpäivät ma-pe 8-16. Tuleva morsian on kyllä minua pyytäessään ollut tietoinen, että työni on erittäin epäsäännöllistä. Mielestäni olisi kohtuutonta vaatia minua muuttamaan päivää (aikamoinen souvi sinänsä jo) vain siksi, että muiden esteet ovat harrastuksia.
Harrastukset ovat toki tärkeitä, mutta silti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:37 d u m b o kirjoitti:
Kysy muilta, että onko heistä joku valmis hoitamaan polttarit sinä päivänä, vai pidättekö silloin kun sulle sopii.
Tämän tiedän kysymättäkin: ei onnistu.
Mutta toisaalta, taidanpa kysyäkin! Katsotaan muuttuuko ääni kellossa :whistle:
 

Yhteistyössä