Kysynpä täältäkin

Yritin jo tällä aiheella tuolla Mitäs nyt ja Äidit 20-30v. puolilla, mutta sitten tajusin, että ainakin tuo jälkimmäinen oli ihan väärä osasto! Siis tännehän se olisi koko ajan pitänyt laittaa, kun ihmisillä on jo kokemusta eli:
Täytän itse 30 vuotta nyt keväällä ja haluaisin järjestää juhlat. Siinä ei sinäänsä mitään ihmeellistä, mutta koska vieraita on kutsuttejn listalla aika paljon(n.50), en haluaisi välttämättä järjestää juhlia kotona...Joku juhlatila voisi olla ihan kiva jos saisi jostain edullisesti (asun pääkaupunkiseudulla), mutta mitäs sinne sitten keksisi? 70-luvun teema olisi kiva, mutta se on jo käytetty erään kaverini juhlissa... Mitäs muita hauskoja teemoja olette tavanneet? Entä ohjelma? Tuleeko jengi sitten paikan päälle vaan dokaamaan ja joraamaan(<- kuuluu tietysti jollain tavalla asiaan) vai olisiko jotain mukavaa muuta, jolla juhliin saisi vähän hohtoa?
Olkaa kilttejä ja kertokaa millaisissa 30v. bileissä (ja muissakin) olette olleet ja joissa teillä itsellä oli kivaa!
Kaikki mökki-ideat jne. on muuten tosi hyviä, mutta kun ei oikein ole mökkeilykelit vielä silloin...
KIITOS :flower:
 
äiti5
"Melkein serkun" 30v synttäreillä oli ruokaa, juomaa ja bändi. Oli ihan hauskat bileet, tosin ei ehitty kauaa oleen. Omat synttärit järjestin mökille, vaikka olikin marraskuu. Ohjelmassa ei ollu ku ruokaa, juomaa, saunomista, avantoa ja karaoke. Ihan kivaa oli...
 
töttöröttö
Omissa 30-vuotis juhlissa järjestin kaverin vetämään karaokea, syötiin juotiin, tanssittiin ja tietysti laulettiin! Hauskaa oli ja kiitostakin tuli jälkeenpäin. Yhden kaverin juhlissa oli leikkejä ja kilpailuja samaan tyyliin kuin yleensä häissä.
 
Mun omat 30V juhlat olivat onnistuneet. Kutsussa luki mm. seuraavasti:

Laita yllesi naamiaisvaatteet ja tyhjennä mielestäsi vakavat aatteet. Ota TV:stä hahmo tuttu ja kehitä siitä oma juttu. Älä turhia murheita mielessäsi kanna, vaan mielikuvituksesi lentää anna.

Juhliin saapui Juha Mieto, Uuno turhapuro, Hansu ja Pirre, Herra 45, Miss pigy, Parantainen, isä Hytönen ja paljon muita tuttuja...

Ohjelmassa oli myös mm. hohtokeilailua. Olin tilannut tilataksit hakemaan ja tuomaan juhlakansan keilahallille ja takaisin. Ja sitten syötiin ja juotiin ja tanssittiin ja leikittiin bumtsi bumia...
 
piukku
Mulla oli "melkein lastenkutsut" Lapsia ei siis vielä ollut, mutta tarjoilut oli kuin lapsille. Ei mitään leikkejä kumminkaan, ihan vaan keskusteltiin sivistyneesti kunnes vanhemmat ja isovanhemmät lähti, sitten juotiin enempi ja puhuttiin taas viisaita. Tiettu kun mennyt muuttamaan kaupungin ulkopuolelle, niin puolet on vieraista kuskeja...
Juuri oltiin miehen kaverin juhlissa, iso mökki ,jossa oli 2 saunaa, eli saunonta oli yksi ohjelmanumero. Itse kuskina (raskautetun osa) ja naureskelin, että kukaan ei edes tanssi vai musiikki soi, istuivat vaan ringissä ja korkeintaa jalkaa heiluttivat. Ei vanhukset jaksa... :LOL:
 
Omista pippaloista on jo muutama vuosi mutta: itse asiassa niitä oli kahdet eli kaverin kanssa 60-vuotispäivät ja ihan omat 30-v päivät.
60-vuotispäivät lähti harrastuksen perusteella ja maalla kun asutaan pakattiin porukka traktorin peräkärryyn ja mentiin paikalliseen 'ottamaan yhdet' (oli vielä autoton päivä). Ajovuorot oli menomatkalla kaverilla, joka sitä ennen oli ajanut traktorilla meitin pellon ympäri ja tulomatkalla mulla, koska osasin pysäyttää traktorin aina joka metsäpalstan kohdalla... Illalla pukeutuminen 70-luvun tyyliin ja musaa ainoastaan vinyyleiltä. Ruokana oli salaattia, patonkia ja tietysti kakkua. Varsinaisia kuskeja ei tarvittu, koska porukka oli täällä asuntovaunuilla.
Sitten ystäväpiirille suunnatut bileet: vähän samansuuntaiset, pukeutumistyyli 70-luku ja musa vinyyleiltä. Tarjolla silloin oli oikein ruokaa ja illalla (lue:aamuyöllä) pizzaa oman maun mukaan eli oltiin tehty pieniä pizzapohjia valmiiksi pakastimeen ja sitten laitettiin tarjolle kaikenlaista, millä pizzaa voi täyttää. Jokainen kokosi ja paistoi omansa. Meillä käytettiin leivinuunia, mutta onnistuu myös sähköuunissa: hanki jostain pari vuolukiven palasta, laita uuniritilälle ja uuni 300 astetta. Sinne kun laittaa ohutpohjaisen pizzan kypsymään tulee tosi hyvää :p ja valmistuu nopeesti...
Lisäksi 30v-pippaloissa on ollut karaokea, saunontaa, kaikennäköisiä leikkejä ulkona ja sisällä
 

Yhteistyössä