kyttäsin tänään kun yksi mamma kyttäsi toista mammaa leikkipuistossa ja huomasin että joku kyttäsin minua kun kyttäsin.*turhis*

tunnusta ! olitko se sinä ?
perustetaan heti mitäs me kyttikset ry ! pakko oppia huomaamattomampaa kyttäilyä,ei tästä muuten tule mitään.
ja hei, mä voin tuoda kiikarit kerho tapaamisiin! :wave:

ja kyttäilyn saldot päivältä : harso vauvan päässä ihanasti taiteltuna aurinkosuojana. feikkikroksiperhe. paidaton mies jäätelökioskin edessä.
mites muilla ? :wave:
 
Voih, mulla oli liian kiire kun kaupungilla juoksin etten kerinnyt kyttäilemään.
Mutta kun ei ole mitään tekemistä niin onhan tuo yksi suurimpia hupeja!!!
:D
Mä olin se joka vihreessä pallomekossa juoksi ja taitteli nilkkojaan!!
Tukka oli sekaisin ja naama kiilsi...
:wave:
 
Onneksi meillä tuolla keskustassa ihana puisto jossa aina mukavia mammoja lapsineen. Joka päivä olen saanut nyt uusia tuttavuuksia ja juttu luistaa isommassakin porukassa. Toisin kuin vanhassa cityssä :whistle: :/ Oli tosi sisäänpäin lämpiävää sen harvan kerran kun puistossa muita oli.
 
Lahest
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Onneksi meillä tuolla keskustassa ihana puisto jossa aina mukavia mammoja lapsineen. Joka päivä olen saanut nyt uusia tuttavuuksia ja juttu luistaa isommassakin porukassa. Toisin kuin vanhassa cityssä :whistle: :/ Oli tosi sisäänpäin lämpiävää sen harvan kerran kun puistossa muita oli.
Missä puistossa käyt? Voin tulla huomenna kyttäämään sua :D
 
!
Kannattaa kyttäillä silleen, että ei hirveesti käännä päätä kyttäilyn yhteydessä vaan käyttää silmälihaksia ja vilkuilee sillee, että silmät ääriasennossa sivuilla. Sit niitä saa samalla reenattua ja kohta ootkin super hyvä kyttääjä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahest:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Onneksi meillä tuolla keskustassa ihana puisto jossa aina mukavia mammoja lapsineen. Joka päivä olen saanut nyt uusia tuttavuuksia ja juttu luistaa isommassakin porukassa. Toisin kuin vanhassa cityssä :whistle: :/ Oli tosi sisäänpäin lämpiävää sen harvan kerran kun puistossa muita oli.
Missä puistossa käyt? Voin tulla huomenna kyttäämään sua :D
En käy enää siellä Lahden puistoissa, nykysin vaikutan kaikkien iloksi Keravalla :p Mutta Mukkulan/Keskustan/Launeen puistoissa pyörin ennen.
 
vieras
Mun tän päivän kyttäyksen tulos: Vanhempi nainen oranssissa kulahteneessa t-paidassa ja oransseissa capreissa, tissit vaan heilu kun ei selvästikään ollut rintaliivejä.. Naama oli punanen ja hikinen eikä muutenkaan kaksinen..
 
Öö...... Kyttäsin rannalla poikaani joka juoksenteli sinne tänne, ja sitten kyttäsin tytärtäni joka istui vaunuissa, sitten vilkaisin kaveria ja hänen lastaan ja muistin huudahtaa "hyvä xxx!" kun kaverin poika pulikoi vedessä, siinä sekunnissa oma poika olikin paikallaan ja kyttäsin sitä mielessäni ajatus "mitähän se seuraavaksi keksii". Sitten kyttäsin poikaa samalla kun riisuin tytärtäni uimista varten, kun uitin tytärtäni kyttäsin poikaani ettei tule vedenrajaa syvemmälle ja heti tytärtäni joka hihkui käsivarsillani vedessä ja sitten poikaani-tytärtäni-poikaani-tytärtä.... Ja aina välillä vilaisu kaverin lapseen ja "hienosti menee xxx!".
 
sade
tänään markkinoilla kolmekymppinen äiti ja vauva med tosi vanhat valkoiset vaunut. heti tuli mieleen että ei ollut suojaa vauvalle, olisi laittanut harson suojaksi kun toinen nukkuu...
 

Yhteistyössä