kyttäsin tänään kun yksi mamma kyttäsi toista mammaa leikkipuistossa ja huomasin että joku kyttäsin minua kun kyttäsin.*turhis*

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja endie, 15.07.2010.

1. endie

endie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    1
    tunnusta ! olitko se sinä ?
    perustetaan heti mitäs me kyttikset ry ! pakko oppia huomaamattomampaa kyttäilyä,ei tästä muuten tule mitään.
    ja hei, mä voin tuoda kiikarit kerho tapaamisiin! :wave:

ja kyttäilyn saldot päivältä : harso vauvan päässä ihanasti taiteltuna aurinkosuojana. feikkikroksiperhe. paidaton mies jäätelökioskin edessä.
    mites muilla ? :wave:

2. no tääl

no tääl Vieras

Mä oon kytännyt kiikarilla ikkunasta ohikulkevia, ja huomasin että joku ottaa musta valokuvia naapurin ikkunassa

3. M Y R K K Y

M Y R K K Y Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Voih, mulla oli liian kiire kun kaupungilla juoksin etten kerinnyt kyttäilemään.
    Mutta kun ei ole mitään tekemistä niin onhan tuo yksi suurimpia hupeja!!!
    :D
    Mä olin se joka vihreessä pallomekossa juoksi ja taitteli nilkkojaan!!
    Tukka oli sekaisin ja naama kiilsi...
    :wave:

4. Timangi-

Timangi- Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Onneksi meillä tuolla keskustassa ihana puisto jossa aina mukavia mammoja lapsineen. Joka päivä olen saanut nyt uusia tuttavuuksia ja juttu luistaa isommassakin porukassa. Toisin kuin vanhassa cityssä :whistle: :/ Oli tosi sisäänpäin lämpiävää sen harvan kerran kun puistossa muita oli.

5. :D

:D Vieras

Siinä on ollut sitten kunnon kyttäilyä kerrassaan....

6. Lahest

Lahest Vieras

Missä puistossa käyt? Voin tulla huomenna kyttäämään sua :D

7. Timangi-

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kova sana on kunnon aurinkolasit B) :LOL: Saa kyttäillä ihan miten haluaa. Jos osaa vielä pitää päänsä paikallaan ja hieman toiseen suuntaan ja silmät kääntää äärimmilleen, kukaan ei huomaa :xmas:

8. !

! Vieras

Kannattaa kyttäillä silleen, että ei hirveesti käännä päätä kyttäilyn yhteydessä vaan käyttää silmälihaksia ja vilkuilee sillee, että silmät ääriasennossa sivuilla. Sit niitä saa samalla reenattua ja kohta ootkin super hyvä kyttääjä :D

9. Timangi-

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    En käy enää siellä Lahden puistoissa, nykysin vaikutan kaikkien iloksi Keravalla :p Mutta Mukkulan/Keskustan/Launeen puistoissa pyörin ennen.

10. vieras

vieras Vieras

Mun tän päivän kyttäyksen tulos: Vanhempi nainen oranssissa kulahteneessa t-paidassa ja oransseissa capreissa, tissit vaan heilu kun ei selvästikään ollut rintaliivejä.. Naama oli punanen ja hikinen eikä muutenkaan kaksinen..

11. Kimalle84

Kimalle84 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Öö...... Kyttäsin rannalla poikaani joka juoksenteli sinne tänne, ja sitten kyttäsin tytärtäni joka istui vaunuissa, sitten vilkaisin kaveria ja hänen lastaan ja muistin huudahtaa "hyvä xxx!" kun kaverin poika pulikoi vedessä, siinä sekunnissa oma poika olikin paikallaan ja kyttäsin sitä mielessäni ajatus "mitähän se seuraavaksi keksii". Sitten kyttäsin poikaa samalla kun riisuin tytärtäni uimista varten, kun uitin tytärtäni kyttäsin poikaani ettei tule vedenrajaa syvemmälle ja heti tytärtäni joka hihkui käsivarsillani vedessä ja sitten poikaani-tytärtäni-poikaani-tytärtä.... Ja aina välillä vilaisu kaverin lapseen ja "hienosti menee xxx!".

12. sade

sade Vieras

tänään markkinoilla kolmekymppinen äiti ja vauva med tosi vanhat valkoiset vaunut. heti tuli mieleen että ei ollut suojaa vauvalle, olisi laittanut harson suojaksi kun toinen nukkuu...

13. Huspati Huta

Huspati Huta Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2006
    Saadut tykkäykset:
    2
    Minä näin paidattoman miehen terassilla jo ennen puoltapäivää juomassa!!!

Mutta se oli oma mieheni, omalla terassilla juomassa mehua takapihalla, jossa häntä ei nähnyt kuin minä ja kärpäset.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri