LA huhti- tai toukokuussa 2009?

Onko täällä ketään alle 20-vuotiasta tulevaa mammaa huhti-toukokuussa 2009? Kaipailisin hieman juttuseuraa, ajatustenvaihtajaa :)
Uusi tällä sivustolla, en vielä tunne käytäntöä, joten anteeksi jos täällä on jo jokin tämäntyylinen keskustelu.
Sain tietää salamatkustajasta muutama päivä sitten ja laskureiden mukaan la on 27.5, siksi kaipailen samoihin aikoihin synnyttävää juttuseuraa. Mutta kaikki tervetullutta :) Niin, ja täytin siis hiljattain 19v.
 
kiitos,ja onnea myös sulle raskaudesta :D eka neuvola on 3 viikon päästä.nyt on siis meneillään seitsemäs raskausviikko..mullaki on käyny kaikenlaiset asiat mielessä ku toi on vielä niin alussa,mut oon ottanut vähän sellasen asenteen että murehdin sit jos niin käy :whistle:
 
kiitoksia :)
niin se kai on parempi stressailla sit jos on siihen syytä., tänää oli pakko tehdä toinen testi että uskon siellä jotain olevan. Ja onhan siellä :p
mulla menossa rv. 5+1 ja neuvola ens kuun puoles välis. miten on raskaus sujunu?
 
mä jouduin tekee 4 testii ennenku uskoin et oon raskaana!positiivisella asenteella vaan eteenpäin sen kummempia stressailematta :saint: tää on menny tähän asti ilman mitään oireita,mut täl viikolla alko hirmunen väsymys ja oksettaa lähinnä aamuisin(klassikko oire)mut ku muistaa syödä heti ku herää ni ei tässä mitään hätää oo sen suhteen..tosin välillä oon ollu puolisen tuntiaki tuol pää vessanpöntössä ku on ollu nii huono olo..toivottavasti tää menee pian ohi :whistle: ensimmäises raskaudessa ei ollu pahoinvointia ollenkaan koko raskauden aikana..
 
oon liian pihi maksaakseni itteäni kipeeks testien takia. :D
jjooo, niinhän se on, positiivisel asenteel pitää ees yrittää. Eilen oli ihanaa kun mies kysyi ennen nukkumaanmenoa että kuinka onnellinen olen, pyysi käsillä näyttämään. Hyvä ettei itku tullut :D
Mulla on nyt parin pvän sisään tullut kans kamala väsymys. Tosin heräilen yöllä vähintään 2 kertaa. Huonovointisuutta ei ole. Onneks =) mut sen oon huomannu että olevinaa on kamala nälkä, sit syön ja pari haarukallista ni oon ihan täynnä.. Vähän ihmettelen.
 
Heii =) Elikkäs mulla LA 2.5.09 esikoista odotan =) hei voisiko joku vastata mulle tähän ? Mulla on rv. 18 ja lapsen potkut sattuu onko se normaalia että ne sattuvat kun yksi täti mulle sanoi ettei niitä ehkä vielä pitäs ees tuntea että se on jotain muuta , mutta kyllä ne potkuja on! ne oikeen kirpasee :/
 
Täällä myös yksi toukovauvaa odottava. Vuosia tuli täyteen juuri 20 ja esikoista odotellaan. Laskettu aika 29.5 eli viikkoja 15+3. Pahoinvoinnit ja väsymykset ovat onneksi jo taaksejäänyttä aikaa. Onko muilla masu alkanut jo näkymään ? Mulla kyllä jo näkyy, mutta varsinkin iltaisin on todella paljon turvotusta, mutta kyllä se ei-turvonneenanik jo selvästi näkyy. outoja, inhottavia vihlaisuja alamasussa välillä, varsinkin iltaisin. muilla tämmöstä ja mistähän vois johtua ? Ja joensuusta ollaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvvamasu:
Täällä myös yksi toukovauvaa odottava. Vuosia tuli täyteen juuri 20 ja esikoista odotellaan. Laskettu aika 29.5 eli viikkoja 15+3. Pahoinvoinnit ja väsymykset ovat onneksi jo taaksejäänyttä aikaa. Onko muilla masu alkanut jo näkymään ? Mulla kyllä jo näkyy, mutta varsinkin iltaisin on todella paljon turvotusta, mutta kyllä se ei-turvonneenanik jo selvästi näkyy. outoja, inhottavia vihlaisuja alamasussa välillä, varsinkin iltaisin. muilla tämmöstä ja mistähän vois johtua ? Ja joensuusta ollaan.
mullakin oli joskus noilla viikoilla vihlasuja enkä tiedä mistä johtuu , olisko jos se kohtu kasvaa tai jotain tämmöstä en tiedä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvvamasu:
Täällä myös yksi toukovauvaa odottava. Vuosia tuli täyteen juuri 20 ja esikoista odotellaan. Laskettu aika 29.5 eli viikkoja 15+3. Pahoinvoinnit ja väsymykset ovat onneksi jo taaksejäänyttä aikaa. Onko muilla masu alkanut jo näkymään ? Mulla kyllä jo näkyy, mutta varsinkin iltaisin on todella paljon turvotusta, mutta kyllä se ei-turvonneenanik jo selvästi näkyy. outoja, inhottavia vihlaisuja alamasussa välillä, varsinkin iltaisin. muilla tämmöstä ja mistähän vois johtua ? Ja joensuusta ollaan.
ihan normaaleja noi vihlasut on ei hätää :hug:

mulla no 17+4 viikot ja masu on todella iso pallukka jo :D tuolla masukuvat pinossa odotuspuolella onki mun massusta tänään napattu kuva näkyvillä :whistle:
 
Panyin
Alkuperäinen kirjoittaja Erika-:
Heii =) Elikkäs mulla LA 2.5.09 esikoista odotan =) hei voisiko joku vastata mulle tähän ? Mulla on rv. 18 ja lapsen potkut sattuu onko se normaalia että ne sattuvat kun yksi täti mulle sanoi ettei niitä ehkä vielä pitäs ees tuntea että se on jotain muuta , mutta kyllä ne potkuja on! ne oikeen kirpasee :/

kyllä tuo musta ihan normaalilta kuulostaa.. itse tunsin vauvan potkut joskus viikolla 14-15 ja oli kyllä jo tuolloin viikolla 18 voimakkaita. Jos se tosissaan käy niin kipeetä ettei pustu olemaan normaalisti nii yhteys neuvolaan.
 

Yhteistyössä