laakäri passitti reuma kokeeseen

Elikkäs kävin lääkärissä,kun vasemman puolinen lapaluu+olka nivel todella kipeänä.+rinta lastassa puristavaa kipua(on kuvattu ei mitään)siis rintalastassa.
Lapaluu loksaa ja on turvonnut alkupäästään,kun vertaa toiseen luuhun, niin se kaulasta törröttävä osuus on puoltoistakertaa niin suuri kun tuo ei kipä puoli.
kun liikuttaa kättä kipu tuntuu koko lapaluun alueella,lääkäri sanoi että siellä on nestettä joka siirtää lapaluuta, ja saa sen kipeytymään.
Otatti musta verikokeet reuman varalta, kun se kuulemma on tavallinen paikka reuman esiintymiselle, tuo olka nivel siis onko muilla ollut vastaavaa..alkaa tämä kipu käydä jo hermoille
 
Hei!
Suosittelsin kokeilemaan aloe vera freedom juomaa... auttaa esim reuma- ja nivelkipuihin =)
Juoma sisältää MSM:ää, kondroitinsulfaattia ja glucosaminsulfaattia.
Itsellä ei kokemusta tästä freedom juomasta (juon "tavallista") mutta monet ovat kehuneet juomaa että auttaa todella.

Anselmiina2 :hug:
 
reumako
Mä kanssa kävin reuma kokeissa perjantaina ja odotan et taas tulee perjantai niin saan vastauksen.otettiin myös joku tumavasta aine koe,mikä lie? Mulla kanssa olkapäät niin kipeet ettei pysty liikuttaan paljoa ja nyt maanantaina toinen ranne on kipeytynyt.mulla samanlaisia oireita joskus aikasemminkin. Toivon kovasti ettei ois reumaa mutta jotain hämminkii nyt tuntuu olevan.koskas sä tulokset saat?
 
mini80
Juu nyt olen saanut tulokset. ja ei kuulemma reumaa.. ja sit otatin
siitä kädestä/lapaluusta jopa ultran...heh makso 116e
Eikä siitä Selvinnyt mitään...lääkäri sanoi vaan että ihan normaalilta näyttää.. vaikka on kaks kertaa saman kokoinen ,kuin tuo toinen puoli :/
Eli turhaan meni nekin rahat ja kipu jäi.
No nyt torstaina on homeopaatilla käynti joskohan se auttaisi ...toivotan :)
 
Kannattaa ottaa pikaisesti yhteys yksityiseen reumalääkäriin!!! Kyllä se saattaa olla reumaa, vaikkei koetulos sitä heti osoittanutkaan. Illmeisesti tarkoitata, että katsoivat onko veressä reumatekijää. Itsellä on polvet turvonneet useaan otteeseen ja reumakokeet ovat negatiiviset. Mutta käytyäni reumalääkärillä hän antoi minulle oikeat reumalääkkeet ja ongelma pysyy kurissa, jos jätän lääkkeet ottamatta, niin oireilu alkaa heti. Se reumakoe ei oikeastaan merkaa yhtään mitään!!! On todella paljon meitä reumaatikkoja joilla reumakoe on alkuun negatiivinen ja saattaa sitten vuosien ja vuosikymmenien aikana muuttua positiiviseksi tai joillakin ei koskaan. Itselläni on reuma ollut jo kymmenen vuotta eikä veressä ole vieräkään reumatekijää. ja useinkin jos tätä reumatekijää ei verestä löydy, tauti on lievä ja saadaan helposti hoidettua.
 
Kyssäri minille ja reumako:lle. Oletteko vasta synnyttäneet? reuma usein puhkea juuri synnytyksen jälkeen. Itselläni oireilu alkoi 1 - 2 kk synnytyksestä. Voi kestää useampiakin kuukausia, mutta minulla näin pian.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 13:01 Anselmiina2 kirjoitti:
Hei!
Suosittelsin kokeilemaan aloe vera freedom juomaa... auttaa esim reuma- ja nivelkipuihin =)
Juoma sisältää MSM:ää, kondroitinsulfaattia ja glucosaminsulfaattia.
Itsellä ei kokemusta tästä freedom juomasta (juon "tavallista") mutta monet ovat kehuneet juomaa että auttaa todella.

Anselmiina2 :hug:
Mistä tuota juomaa saa? äidilläni on aika paha nivelreuma ja ajattelin hänelle suositella. Onko kallista?
 
reuma ei todellakaan näy aina veressä. itse olen nyt 29v ja reumaa olen sairastanut yksivuotiaasta asti. reumatekijää ei veressäni ole.
jospas jollekin nyt reuma sitten tulee tai on jo, niin aika hyvää hoitoahan me nykyän saamme.
itse olen ollut lääkkeetön vuodesta -91, paitsi kahden synnytyksen jälkeen todellakin tarvitsin lääkitystä. ekan lapsen jälkeen noin vuodeksi ja nyt toisen lapsen jälkeen puoleksi vuodeksi edelleen lääkitystää jatkaen (vaikka olen oireeton).
 
Hei äitiliini!
Juomaa saa jälleenmyyjiltä, ei siis mistään kaupoista. Juoma maksaa 39e/litra ja sitä otetaan n. 60ml/pvä (riippuu ihmisestä, joillakin auttaa vähempikin).
Tuotetta voi halutessaan ostaa minun kauttani tai sitten voi tiedustella paikkakunnallasi (tai äitisi) olevia jälleenmyyjiä =)

-Anselmiina2-
anselmiina2@luukku.com
 
reumako
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 11:16 lumiukko kirjoitti:
Kyssäri minille ja reumako:lle. Oletteko vasta synnyttäneet? reuma usein puhkea juuri synnytyksen jälkeen. Itselläni oireilu alkoi 1 - 2 kk synnytyksestä. Voi kestää useampiakin kuukausia, mutta minulla näin pian.
Olen synnyttänyt toisen lapsen -05. esikoisen jälkeen ranteet kipeytyi pitkäksi aikaa mutta en lääkäriin koskaan mennyt. Mun verestä ei nyt kans reumatekijää löytynyt.uusi aika lääkärille 19.3.Mietin vaan että jos tää nyt reumaa ois niin voiko se näin äkkiä kipeyttää kaikki aikat kun pari kolme viikkoa sit oli olkapäät kipeet nyt oikea ranne,kaikki oikeen käden nivelet ja vasemman käden peukalon nivel.Uskaltaako sitä oottaa tonne asti vai pitäiskö yksityisellä käydä ennen jo?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 11:03 Anselmiina2 kirjoitti:
Hei äitiliini!
Juomaa saa jälleenmyyjiltä, ei siis mistään kaupoista. Juoma maksaa 39e/litra ja sitä otetaan n. 60ml/pvä (riippuu ihmisestä, joillakin auttaa vähempikin).
Tuotetta voi halutessaan ostaa minun kauttani tai sitten voi tiedustella paikkakunnallasi (tai äitisi) olevia jälleenmyyjiä =)

-Anselmiina2-
anselmiina2@luukku.com
ennen tällaisen kalliin juoman ostamista kannattaa kysyä joltakin asiantuntijalta, mitä mieltä ovat. Varsinkin jos syö lääkkeitä.

Reuma on autoimmuunisairaus, jossa elimistö tavallaan hyökkää itseään vastaan. Näitä autoimmuunisairauksia on paljon muitakin.
 
hei taas!
Kommentoin edelliseen viestiin, että useilta asiantuntijoilta on kysytty juomasta, ja niin paljon on mielipiteitä kuin on asiantuntijoita (suurin osa kuitenkin positiivista).
Juomaa aletaan juomaan ihan teelusikallisesta, varsinkin jos on lääkitys... ettei heti sitä 30mlx2/pvä. Ja jokainen itse voi kuulostella kroppaansa mikä annos tuntuu sopivalta. HUOM! tämä ei ole lääkettä!
Monet reumaa sairastavat tai jotain nivelsairautta sairastavat tuttuni ovat kokeilleet ja saaneet jopa lääkkeitä vähentää tai jättää pois juoman vaikutuksen ansiosta =)
Mutta siis, niin paljon kuin maailmassa on ihmisiä on mielipiteitäkin :flower:
Tämä on vain vaihtoehto sellaiselle, joka haluaa kokeilla apukeinona muutakin kuin synteettistä lääkettä.
Sen tiedän, että pahaksi se ei ole kenellekkään eli en mitään myrkkyä suosittele :LOL:
-Anselmiina2-
 
Olen 30v. Sairastanut 3v.asti nivelreumaa. Minullakaan ei ole koskaan reumatekijää verestä löydetty. Lääkityksellä olen ollut aina. Paitsi kun aloin esikoista odottamaan jätin pois ja olin reilu 3v. ilman lääkkeitä. Oireet palasivat kuopuksen syntymän jälkeen.Ja lääkkiellä taas ollaan.
 
Reumako:lle, oletko menossa tk lääkärille vai ihan reumalääkärille? Jos aika vain yleislääkärille, niin suosittelisin varaamaan ennemmin yksit. reumalääkärille. Aika nopeasti sulla oireet leviävät. Onko sulle tullut niveliin liikerajoitusta? Mulla noista kipuasioista vähän kokemusta, kun itsellä reuma tähän asti oireilut, että niveliin kertyy nestettä ja niihin tulee liikerajoitusta. mulla saatas olla vaikea odottaa paria viikkoa lääkärille pääsyyn, koska välillä polvet ovat turvonneet ihan parissa pv:ssä niin, että kävely on tosi hankalaa. Onneksi mulla jo sairaus tiedossa, niin pystyn käymään tarvittaessa päivystyksessä piikillä. tänään onkin oikeastaan eka pv sairashistoriani aikana, että mulla on kipuja, oikean puolen lonkkaa särkee. Ei kylläkään tunnu kävellessä, saattaa han se olla jotain muutakin kuin reumaan liittyvää, mutta ekanahan sitä epäilee. Täytyy tarkkailla ja varaan kyllä heti ajan yksityiselle, jos se ei asetu tai tulen muualtakin kipeäksi.
 
reumako
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 22:17 lumiukko kirjoitti:
Reumako:lle, oletko menossa tk lääkärille vai ihan reumalääkärille? Jos aika vain yleislääkärille, niin suosittelisin varaamaan ennemmin yksit. reumalääkärille. Aika nopeasti sulla oireet leviävät. Onko sulle tullut niveliin liikerajoitusta? Mulla noista kipuasioista vähän kokemusta, kun itsellä reuma tähän asti oireilut, että niveliin kertyy nestettä ja niihin tulee liikerajoitusta. mulla saatas olla vaikea odottaa paria viikkoa lääkärille pääsyyn, koska välillä polvet ovat turvonneet ihan parissa pv:ssä niin, että kävely on tosi hankalaa. Onneksi mulla jo sairaus tiedossa, niin pystyn käymään tarvittaessa päivystyksessä piikillä. tänään onkin oikeastaan eka pv sairashistoriani aikana, että mulla on kipuja, oikean puolen lonkkaa särkee. Ei kylläkään tunnu kävellessä, saattaa han se olla jotain muutakin kuin reumaan liittyvää, mutta ekanahan sitä epäilee. Täytyy tarkkailla ja varaan kyllä heti ajan yksityiselle, jos se ei asetu tai tulen muualtakin kipeäksi.
Mulla ois aika tk lääkärille sillo 19 päivä mut eilen oli nii kipee päivä et soitin ajan yksityiselle ja sainkin sen täksi päiväksi.Mut tää ei oo reumalääkäri vaan yleis lääkäri.reumalääkärille on kuuleman pitkä jono ja mulle sanottiin et nää heidän lääkärit kyllä osaa sit hoitaa asiaa eteenpäin.no pääasia on et pääsen lääkäriin kun aattelin et jos ootan tota tk:n aikaa niin miten paljon nää pahenee sinä aikana. Mulla on sormet hirveen jäyän tuntuiset ja sit kuumottaa kauheasti.Ja sit just sattuu sormiin kun vaikka puen lapselle vaatteita.
 

Yhteistyössä