laastari vaihdevuosiin

  • Viestiketjun aloittaja nainen 52
  • Ensimmäinen viesti
madam
Aloitin Estradot laastari 37,5mg pari vko sitten. Itse en ole huomannut mitään apua vaivoihini ja ajattelin pyytää lääkäriltä vahvempaa. Kauanko kestää, että alkaa vaikuttaa?? Kumppani tosin sanoo huomanneen muutoksen: Olen kuulemma ENTISTÄ KÄRTTYISÄMPI!! :(
 
kotimirri
Aloitin Estradot laastari 37,5mg pari vko sitten. Itse en ole huomannut mitään apua vaivoihini ja ajattelin pyytää lääkäriltä vahvempaa. Kauanko kestää, että alkaa vaikuttaa?? Kumppani tosin sanoo huomanneen muutoksen: Olen kuulemma ENTISTÄ KÄRTTYISÄMPI!! :(

Minulla estradot laastari 50 mg ja elämä on ihanaa kaikin puolin. Ei kärtytä . Ja seksikin tuntuu samalta kun sain ensimmäiset isot O:t.
Käytössä yli 5 vuotta enkä vaihda enää mihinkään muuhun. Kuumat aalto ym. ongelmat hävisi 3 kk. aloituksesta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Älkää nyt hyvät siskot heti ensi oireiden ilmaantuessa alkako laastareita liimata! Katsokaa ja kestäkää jokunen viikko ehkä kuukausikin. Itse olen kovin onnellisesti päässyt kuumista aalloista, uniongelmista yms. eroon, kun olen vain vähän jaksanut ja kestänyt. Ainoa ""hoito"" on ollut liikunnan lisääminen, kävely, jumppa yms. No, olihan sitä varsinkin kesäiltoina aluksi hikistä oloa, kun yritin unta kehrätä, mutta vähensin peitettä, nukuin alasti jne. Nyt olo on jo ihan ok (ikä 54 v.), enkä voi nähdä mitään syytä, miksi olisin alkanut johonkin laastari- tai pillerirumbaan. Tuntuu siltä, että varsinkin nuoret gynekologit määrävät herkästi hormoneja. He eivät voi ymmärtää, että kärsivällisyyskin on olemassa. Toisaalta kaikki naiset, jotka ottavat hormonihoidot, ovat puolivuosittain gyneasiakkaita! Hieno homma, eikö vain, lääkäreiden kannalta. Minä satuin käymään iäkkäämmällä naislääkärillä, joka ei heti tarjonnut hormoneja, kehoitti katsomaan ja vähän jopa kärsimään. Olen hänelle ikikiitollinen!
Ei se kuule kaikille käy noin helposti oireiden loppuminen. Minäkin ajattelin, että en varmasti aloita mitään hormonikorvaushoitoa. Odotin 8 vuotta, että oireet helpottais... ei helpottanut! Joten nyt aloitin hoidon.
 
vierailija
Ei se kuule kaikille käy noin helposti oireiden loppuminen. Minäkin ajattelin, että en varmasti aloita mitään hormonikorvaushoitoa. Odotin 8 vuotta, että oireet helpottais... ei helpottanut! Joten nyt aloitin hoidon.
Mitähän tuolle kirjoittajalle, jolle vastasit, kuuluu nyt, kun on jo yli 70 v.?

Mutta hyvä, kun nostit ketjun, itsellleni asia on ajankohtainen, nyt olen liki tuon kirjoittajan ikäinen
Entä sinä? Kamalan kauan kestivät nuo oireesi 😱 Minkälaisia ovat olleet? Itselleni jätettiin kierukka pidemmäksi aikaa. Mutta hikoilua on ollut jonkin verran, kärttyisyyttä, unetttonuuttakin.
 
Näyttää siltä, että osalla on käytössä yhdistelmälaastari Evorel Sequi, jolla menkat ilmeisesti tulee, ja osalla pelkkä Evorel Conti, jolla menkkoja ei pitäisi tulla.

Itsellä on käytössä Evorel Conti ja oon ihmetellyt, kun on parin laastarin ajan ollut hikoilupuuskia. 🤔 Mietin, että onko menneet pilalle tässä helteessä vai eikö lääke imeydy pakarasta, jossa on paksumpi rasvakerros. Eikös sen pitänyt päätyä verenkiertoon? Vrt. Koronarokote, josta kuulin puhuttavan, että saattaa jäädä ylipainoisilla rasvakerrokseen... 🤷🏼‍♀️ ...jolloin rokotteen teho olisi heikompi.

Evorel Conti näyttää rypistyvän ja irtoavan iholta melko helposti, jos sen sattuu laittamaan kohtaan, jossa ihoon kohdistuu hankausta tai painetta esim. istuessa.
 
Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nuvialab.com Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä