Lähden karkuun äitienpäivää!

Kyllä, lähden huomenna lasten kanssa pois äitienpäiväksi ja pidempään, en tiedä kuinka kauaksi. Kaikki kuusi äitienpäivää ovat olleet niin suuria pettymyksiä että nyt en halua sitä kokea vaan vietän sen oman äitini kanssa.

Pettymyksellä tarkoitan sitä, että vaikka aamulla mies jotenkin joskus on muistanutkin ja lapset tietenki korteillaan mutta muuten päivä on ollut samanlainen kuin ennenkin. Eli minä teen ruoat ja järjestelen taloa, ihan kuin muinakin päivinä, koska mieheni ei osallistu mihinkään. Kakan pesustakaan en ole saanut vapaata. En välitä lahjoista niinkään vaikken saisikaan mut tästä olen niin pettynyt että tänä vuonna teen toisin.
 
bem
mä taas aion antaa tilaisuuden mun miehelle. oon koittanut sille sanoa asiasta niin saa nähdä tuleeko tulosta sunnuntaina. jos mies ei mitenkään muista niin sitten ensi vuonna aion karata myöskin äitienpäivänä.
 
Äitienpäivä onkin joka päivä eikä vain kerran vuodessa! :heart: Ei se pitäisi rajoittua yhteen päivään.Oman äitini kanssa päätettiin jo kauan sitten, että äitienpäiväkakku tehdään lapsille ja niille jotain pientä voi tehdä, mutta oman äidin kanssa muistetaan onnitella toisiamme muulloinkin kuin toukokuussa :D
 
Gluteus maximus
menen töihin ja olen siellä mielelläni koko äitienpäivän. Mieheni päätti kutsua meille appiukon ja veljensä koko viikonlopuksi terassinrakennus puuhiin :( Onneksi olen koko viikonlopun töissä, koska en halua vielttää äitienpäivää appiukon kanssa!
 
:eek: Miulla ei kyl mee kaaliin et mikäs äidin palvomispäivä sen pitäisi olla sitten?

Mitä sit pitäis olla et kelpais?

Ehken ymmärrä siks kun miulle kelpaa vallan mainiosti aamukahvi ja yhteinen aamuköllöttely (niinkun joka aamu) yhdessä sängyssä.
Muuten ihan normaalia yhdessä oloa.
 
TÄH
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
:eek: Miulla ei kyl mee kaaliin et mikäs äidin palvomispäivä sen pitäisi olla sitten?

Mitä sit pitäis olla et kelpais?
Niinpä!!! Pitäisikö äitiydestä siis olla äitienpäivänä vapaata vai? Älä syytä äitienpäivää jos miehesi on hanurista
 
Gluteus maximus
minä en edes halua juhlia mitään äitienpäivää. Lapseni muistavat minua läsnäolollaan joka päivä muutenkin! Mielelläni olen koko viikonlopun töissä!
 
Mun mies viljelee maitaan ja näin äitienpäivän aikaan aina pellolla.Aamulla juodaan kahvit ja syödään kakut, päivällä mennään lasten kanssa ja mun vanhempien kanssa mun isoäitiä katsomaan ja sinne kahvittelemaan ja lopuksi tuohon anopin luo, taas kahvittelemaan.Miekkosta näkyy ehkä vilaukselta äitinsä luona piipahtamas. Riippuu tietysti säästä,pääseekö sinne pellolle, mutta ei odotuksia, niin ei tarvitse pettyäkään.
 
Ehkä mä olen niin lapsellinen että ajattelen, että jos en kerta muuten saa vapaata mistään enkä huomiota niin edes yksi päivä ois sellanen. Ja, kysymykseen miksi olen mieheni kanssa, jonka kuitenki joku kysyy, ni en tiiä itekkään.
 
?
Eiks tuo nyt ole vähän liikaa? Minusta se on hyvä, jos aamulla muistaa. Ja totta puhuen silloin loukkaannun itsekin, jos ei ollenkaan muisteta. Ekana äitienpäivänä petyin, kun sain "vain" kortin ja itse poimittuja kukkia. Oma moka, odotin liikaa, mutta ei tunteilleen mitään voi. Oletko ap puhunut asiasta miehesi kanssa? Esittänyt, että toivoisit äitienpäivänä vähän vapaata kotihommista?
 
kitty
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
:eek: Miulla ei kyl mee kaaliin et mikäs äidin palvomispäivä sen pitäisi olla sitten?

Mitä sit pitäis olla et kelpais?

Ehken ymmärrä siks kun miulle kelpaa vallan mainiosti aamukahvi ja yhteinen aamuköllöttely (niinkun joka aamu) yhdessä sängyssä.
Muuten ihan normaalia yhdessä oloa.
olen kanssasi aivan samoilla linjoilla, en ole mikään sankariäiti enkä kaipaa mitään erityishuomiota... kiusaannun siitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Pähkinä-:
Ehkä mä olen niin lapsellinen että ajattelen, että jos en kerta muuten saa vapaata mistään enkä huomiota niin edes yksi päivä ois sellanen. Ja, kysymykseen miksi olen mieheni kanssa, jonka kuitenki joku kysyy, ni en tiiä itekkään.
Huomioitko sinä itse miestäs miten? Vai odotatko vaan et mies huomioi sinua?

Kyllä se on yleensä niin et sitä saa mitä tilaa. Eli kun oot hellä ja huomioiva toiselle saat samaa takaisin itselles. Mut jos vaan mies saa kitinää ja natinaa niin ei varsin huvita muistaa ja olla auttavainen.

Oletko yleensä iloinen vai pahalla päällä?
 

Yhteistyössä