lähdenkö räyhään naapurin ovelle vai mitä?

parkkiksella naapuriauton ihmiset availee ovia suureellisesti, tänään huomasin että kahteen kohtaan on jäänyt hopeaa maalia, naarmut ja pienet lommot :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

99% varma olen että tuo naapuriparkkiruudun auton ovi nämä jäljet tehnyt
 
mä tiedän vastauksen, ei ne meiltä oo tullu :headwall: :headwall: osaisivat ees suomea kunnolla niin vois keskustella

tämä sama nainen on vaatinut että pihassa ei saa lapset leikkiä heidän parvekkeen kohdalla kun äänet saattaa aiheuttaa päänsärkyä :whistle:
 
OkOk
Menisin, ehdottomasti. En nyt heti vaatimaan korvauksia vaan ilmoittamaan että josko he voisivat hieman katsoa kun ovia avaavat jottei osu. Seuraavalla kerralla jos lommoja ja naarmuja tulee ja näkisin tapahtuman niin sitten jo vaatisin korvauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Suomessa tuo auto on niin PYHÄ lehmä että oijoi...pikku skraba ja kauhea vollotus...jenkeissä ei paljon piitata vaikka ois isompikin klommo kunhan bilika muuten toimii :)
jos mä läväyttäisin naapurin autoon niin että lommo tulis kyllä mä kävisin katuvana tunnustamassa, olkoon pieni tai iso naarmu/lommo. Mikään pyhä lehmä tuo oo, kulkuväline paikasta a paikkaan b
parkkiruutuja ei tällä hetkellä taloyhtiössä vapaana, muutama hassu meille merkitty ja aina jonoa niihin
 
Ja sitten joskus se naapuri ei olekaan syyllinen niihin auton klommoihin. Ottaa meinaan päähän aika rankasti, kun naapuri käy nurisemassa mulle sataan kertaan, että taas on auton kyljessä klommo ja voi-voi, että kuitenkin sun lapses on paukauttanut takaoven mun hienon auton kylkeen.

Paitsi että lapsi matkustaa toisella puolella ja molemmat takaovet on lapsilukossa. Ja se klommokaan ei ole sillä kohdalla, mihin se tulisi jos mun auton ovi olisi sen aiheuttanut. Ja itseasiassa niitä klommoja on ilmaantunut silloinkin kun mun auto ei ole ollut käytössä ja on vaan seissyt ruudussaan kaikki ovet visusti kiinni.

Ja tietysti ihan parhaimpana - olen hysteerisen tarkka siitä, ettei oma autoni klommoonnu ja etten klommouta toisten autoja ja tiedän 200 % varmasti, etten ole kertaakaan edes hipaissut ovellani naapurin autoa. Mutta tätähän se p*rkele ei voi uskoa, vaan pitää tosiaan kerta toisensa perään nillittää samasta asiasta. Nyt on ollut hiljaista, kun sanoin sille ihan suoraan, että syytätkö mua päin naamaa valehtelusta? Ja että jos olisin osunut auton kylkeen ovellani, tulisin varmasti ensimmäisenä sen kertomaan ihan naamatusten.

Mun auton kaikki klommot on tulleet kauppojen parkkihalleissa. Yksikin on puoli metriä pitkä, alkaa takaovesta, menee lokarin yli puskuriin saakka. Mutta eipä ollut tuulilasiin viitsitty jättää yhteystietoja, vaikka sellaista lonttoa ei varmasti huomaamattaan saa aikaan. Kyllä veetuttaa, mutta minkäs sille mahtaa.
 
vieras
Sinuna menisin asiallisesti kysymään naapureilta. Itse jouduin samanlaiseen tilanteeseen ja syyllinen oli 100 varmasti naapuri, koska auto seiso parkissa koko viikonlopun ja siitä huolimatta oli naarmut kuskin ovessa. Ei auttanut naapurin kuin myöntää tekonsa ja sen jälkeen oppivat varomaan oviensa kanssa!
 

Yhteistyössä