Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

  • Viestiketjun aloittaja Ada
  • Ensimmäinen viesti
Rosehip, Ihania kuulumisia!

JoJo pitääkö siihen jotenkin valmistautua? (Apua)

Täällä on olo helpottanut mutta nyt sit mietityttää miksei oo huono olo... Et koskaan ei oo hyvä. Hiukan huolestuttaa, mut josko sais pidettyä mielikuvituksensa kurissa. Ja odoteltua sitä lääkäriä(hui siihen on enää jokunen päivä), tosin enhän mä tiiä mitä se tekee se eka neuvolalääkäri? Ja toisaalta huomennahan voi taas olo olla mitä vaan. Helpotti meinaan päikkäreillä ja pääsin jopa illalla uloskin :) Toisaalta taas yrittääuskotella et akupunktio auttaa tohon pahaan oloon ettei se tuu niin päälle mut en tiiä paha sanoa näin pienellä kokemuksella kun sit se on tullu viiveellä koska oli pahinta oloa ikinä tähän asti paripäivää sen jälkeen. Hirveetä spekulointia täällä taas, mut eipä tässä päiväkerrallaan ja aika näyttää ja toivottavasti elämä voittaa :) Muka mahassa nipistelee ja täynnä ilmaa tai jotain mut mä yritän luottaa siihen kun ei satu kunnolla niin kaikki on hyvin (ja tästä illuusiosta mua ei saa pudottaa).
 
IIIISOOT onnittelut tytön tylleröistä Rosehip ja Citrus!! :heart: :heart:

Hienoa että kummallakin oli mennyt synnytyskin hyvin ja että Rosehipillä myös muut kuulumiset ovat mukavia :D

Ja tervetuloa tuonne vauvapuolelle heti kun jaksatte!
 
citrus ja rosehip, onnea typyköistä! :heart: voi kateus, kun määkin tahdon jo vauvan maailmaan... en tiedä miksi oon niin kärsimätön, mut jotenkin tää 9 kk tuntuu tooooosi pitkältä ajalta. vaikka varmaan sitten jälkikäteen aika lyhyeltä, ja pitäis vaan osata nauttia kun ei mitään kummempia vaivojakaan ole. rosehip kiitos myös synnytyskertomuksesta, mahtavaa että oli noin positiivinen kokemus! siitäkin kade... :D tulehan citrus myös raportoimaan kaikki kivat ja ei-niin-kivat yksityiskohdat kun ehdit.

kävin eilen MLL:n kirppiksellä, josta lähti hyvä saalis mukaan vauvanvaatteita. noita järjestetään kai eri kouluilla aina syksyisin ja keväisin, ja ne on huippusuosittuja. suosittelen kyllä lämpimästi, tarvikepuolella tarjonta oli heikkoa, mutta vaatteet oli pöydissä koittain eli hyökkäsin vaan suoraan 50-60 cm pöytään ja aloin haalimaan saalista. joukossa oli huonokuntoisempiakin vaatteita, mutta kelpuutin vain hyväkuntoisia ja hinnat oli todellakin kohdillaan. oli kyllä jotenkin tosi liikuttavaa ostaa omalle lapselle vaatteita...

salome rv 25+1
 
JoJo, 30 viikkoa, vau! :eek: Sehän on jo aika kunnioitettavaa. Mä oon nyt lukenut noita Salomen aiemmin vinkkaamia linkkejä, ja niissä on ainakin tosi hyvää synnytyslukemista. Tosin jos ei ole yhtään kiinnostunut luomusynnytyksestä, ne saattavat ehkä ärsyttää, mutta aika neutraalia tekstiä ainakin nuo bebesin sivut sisältävät (toista olen vasta silmäillyt). Luin miehellekin, ja se kuunteli mielenkiinnolla. Musta tuntuu hyvältä, että mies ymmärtää jotain siitä tapahtumasta jo ennen synnytysvalmennusta.

Unico, niin tuttuja tunteita. Aika moni meistä on varmaan käynyt läpi tuon tunteen - ensin on paha olo, mutta sitten kun se hellittää, sen haluaisi takaisin. Mulla on ollut oppimista tässä tilassa, jossa mikään ei automaattisesti koko ajan muistuta raskaudesta. Mutta ihan samoin kuin sä, mäkin ajattelen, että kaikki on hyvin, kun ei ole syytä epäillä muuta. Ehkä sulla se ellotus alkaa pikkuhiljaa helpottaa! Millä viikolla olet nyt?

Voimia teille, jotka taistelette vähäisen viikkomäärän ja salailun suossa! Tuo alkuaika tuntuu menevän niiiiiiin h i t a a s t i. Mutta kuten mullekin silloin vakuutettiin, aika alkaa jossain kohti juosta nopeampaa. Odessa, olehan varovainen sen ratsastuksen kanssa. Se on sen tärinän vuoksi mun käsittääkseni niitä lajeja, mistä naiset yleensä joutuvat ihan ensimmäisenä luopumaan. Kuuntele fiiliksiäsi äläkä ota liian rankasti!

:heart: piip 17+6
 
Ja vielä Hapsiaiselle vähän myöhässä: :hug: Voimia pahoinvointiisi! Kuulostaa kyllä ihan hirveältä, on tosi ikävää, että se jatkuu vaan! Eniten ihmettelen tuota lääkäriä. Mitä ihmettä ajattelee ihminen, jonka mielestä toinen voi tehdä ihan normaalisti työtä oksennusten välillä? Siinähän on aivan älyttömän väsynyt ja puhki. Pistää vihaksi tuollaiset lääkärit, jotka eivät osaa kuvitella itseään samaan tilanteeseen.
 
Voi kaameuksien kaameus! Pitää tulla johonkin avautumaan: Rv 5+0 uhkaa muuttua rv 0+0. :'( Vuoto on vähäistä ja kivut vaimeita. Klinikalla yrittivät rauhoitella ja passittivat uuteen hcg -mittaukseen. Olen niin huolesta soikea. Jos tämä nyt menee harakoille, on kysessä jo 3 varhainen keskenmeno. Mullahan on siis 2 biokemiallista raskautta saatu aikaiseksi clomeilla...Pelkään, että mikään elävä ei vaan pysy sisälläni :( Taidan olla kyllä hirveä ämmä! Ja onneksi alkaneen päivän pelasti vielä fb-sivustolle lähvähtänyt vetoomus, jossa kerrottiin vastasyntyneen vauvan raiskanneesta ja pahoinpidelleestä isästä. Mihin ihme osoitteisiin ne vauvat oikein menevät? :headwall:
 
Vadelmaunelma, en osaa paljon sanoa, mutta yritän. Uskon, että huolesi on mittaamaton. :hug: En halua missään tapauksessa vähätellä sitä, mutta vielä on toivoa. Tässäkin pinossa on useampia alkuraskauden vuodoista/kivuista kärsineitä, joilla on asiat vielä hyvin. Toivotaan, että se on istukka, joka pääsee vähän vuotamaan kohdunsuulta, tai sitten vuoto johtuu jostain pienestä tulehduksesta. Jos kivut tai vuoto eivät ole massiivisia, ei ole vielä hätää!

Usein ole pohtinut, miten epäoikeudenmukaista tämä kaikki on.

:heart: piip
 
Vadelmaunelma, tähän ei löydy nyt sanoja, mutta iso hali täältä ja toivotaan ihan kamalasti vielä että kyseessä olisi viaton vuoto. :hug:

Tuota epäoikeudenmukaisuutta itsekin pohdin monet vuodet sen jälkeen kun hautasin lapsihaaveet. Olin niin varma ettei minulle suoda pientä, ainakaan ilman mitään vuosia kestäviä hoitoja.

Piip Se lääkäri oli muutenkin "outo". En kyllä usko, että hänellä on lapsia, tai ainakaan hän ei ole kärsinyt minkäänlaisesta pahoinvoinnista. Sitten kun se teki sitä sisätutkimusta niin ei se saanut sanaa oikein suusta mistään, minä siinä sitten sanoin mitä oletin sen miettivän. (Esim. mulla on pieni kysta toisessa häpyhuulessa, niin se lääkäri ei saanut sanottua häpyhuuli eikä kysta sanaa, päivitteli vaan että täällähän, täällähän, tässä, on, tällainen, hmm, tällainen. Siinä vaiheessa arvasin jo mistä on kyse ja sanoin sen ääneen.)
Ja sitten se, että onko minulta muka oikeasti leikattu sappi jo 21-vuotiaana. Että onpa todella outoa!

Kiitos kaikille myötätunnosta tähän pahoinvointiin. En tiedä uskallanko sanoa ääneen (koputetaan nyt ainakin varalta puuta), mutta ehkä aavistuksen verran helpompi olo on nyt. Etoo kyllä, mutta se varsinainen yökkäily ja oksentaminen sijoittuu nyt pelkästään ilta-aikaan (tai alkuyöhön). Eilen esim. pystyin käymään pienellä kävelyllä ensimmäistä kertaa seitsemään viikkoon sekä sain vihdoin ja viimein lyhennettyä meidän verhot ja pistettyä ikkunaan! Ihan supersiistiä!
Voiskohan mulla olla vielä toivoa, että tää etominenkin alkais häviämään...?

Niin ja tietysti isot onnittelut käärön saaneille! :heart:

Hapsiainen 12+5
 
Salome onnea löydöistä!

piip niin tuollasta synnytyksestä, ei aivot toimi ihan täysillä niin ei mulla tullu mieleenkään et nin voi valmistautua. Jotenkin vaan ajatellut et kaikki menee omalla painollaan mut on siinä sit vissiin kanssa kaiken näköistä :D mitä vois pohtia.

Vadelmaunelma :hug: ja peukut pystyyn et on hämäystä ja pikkuinen/set pysyvät kyydissä. täällä peukut ja varpaat pystyssä sinne!

hapsiainen toivottavasti alkaa helpottamaan. Ja onnea kävelylenkistä!

Jaahas taas yökkäilyä mut tyhjän mahan takia joten ei mitään ulos. Joten kattellaan ei oo mitenkään huono olo kumminkaan kun yökäily loppu. Mut tosi "kiaa" istua vessan lattialla ja syödä banaania (se on helppo yökätä pois) ja odottaa et yökäily loppuu kun mahaan saa jotain ja auttaahan se mut jotenkin koomista veski kun ei oo se maailman paras ruokapaikka. :LOL: (ja maha löysällä ei auta hirveesti yökkiä ettei molemmissa päissä ole jotain)

sitä on tullut kanssa mietittyä et mitenköhän on kun tuntuu et pahoinvointi pahenee kun työpävä lähenee et onkohan mulla jotain alitajuisesti vastaan töihin menoa (okei nyt on kyllä sellanen olo et meen ihan varmasti ainakin kokeilemaan). Okei en mä voi sanoa kyllä mua se possutauti pelottaa et mitä se tekee jos päälle iskee, mut täytyy vaan yrittää sompailla ja vältellä. ja sekin kun ei halauiais kertoa ja jos tuleekin tilanne et on pakko kertoa (töissä on muutama juttu miksi vois joutua) joten niitäkin vältellä huoh hankalaa voi kun olis jo kuukausi kulunut niin olis himppasen varmempaa.

Sit kyselyä ;) kun ei kokemusta ole nii mitä ajattelette millaset vaatteet olit pikkuselle parhaita? okei mun mielestä nyt ainakin joustvat mut muuten en osaa sanoa. kun mitä lueskellut ja tuumannut niin vaihtoehtoja on ihan hirveästi.

Unico ja Toukkis 8+3
 
vadelmaunelma, eikä... :hug: toivotaan vaan niin kovasti, että vuoto olisi harmitonta. tämä ei varmaan yhtään vähennä huolta, mutta monilla tosiaan alkuraskaudessa on vuotoja ja silti raskaus jatkuu normaalisti. tässäkin pinossa on heitä. ja olenko ymmärtänyt oikein, että hoidoista alkaneissa raskauksissa vuotelu on jopa yleisempää, ja sama kaksosraskauksissa. kun vaan vuoto ei yltyisi ja kivut voimistuisi. milloin saat verikokeen tuloksen? voi kuinka piinaavaa ja ahdistavaa, voimia sulle kovasti! äläkä lue mitään keskenmenojuttuja netistä, se vaan lisää huolta eikä auta ollenkaan. tulethan kertomaan missä mennään.
 
JoJo onnittelut isoista poksuista =) Perässä tullaan! :D

salome tiedän tunteen tuosta kun odottaa kovasti pikkuista saapuvaksi. Pakko ihan itselle jankata, että hyvä sen vauvan on siellä kasvaa vielä :)

piip teillähän on pian isäntä varsinainen synnytystietäjä :) Meillä on mies töissä ja sen päälle koulussa, joten meidän aikataulutus on aika surkeeta tällä hetkellä. :/

Tosi hyvä, jos on alkanu olo vähän helpottamaan siellä hapsiaisella :) Toivotaan, että olis poistumassa kokonaan ja pääset odotuksen makuun.

Unico voi ei tuota sun oloa! Toukkishan pistää mamman lujille! Jossain muuten julkistettiin tutkimus, että pahoinvointia aiheuttaneilla vauvoilla tulee olemaan poikkeuksellisen korkea äo :D

(.) Täällä valvottu yö takana. Vili taas päätti aloittaa jumpan keskellä yötä :D Siihen vielä hikka perään. Ah! :heart: Nyt eletään 30 viikkoa, eli huomenna poksuu täälläkin 30 ja torstaina on ikääkin 30 :D

Delfis ja vili
29+6 =)
 
Vadelmaunelma :hug: uskotaan ja toivotaan, että kyse tosiaan ihan harmittomasta vuodosta. Juuri nuin kun salome tuossa kirjoittiki, että usein kohdunsuulle asettunut istukka aiheuttaa pieniä vuotoja.
Täälläkin monilla ollut noita vuotoja alkuviikoilla ja nyt turvallisilla vesillä. Älä vaivu vielä epätoivoon. :hug: :heart:
 
delfis aika näyttää ;) ja senkin et laittaako se muutenkin koville ;). sullahan ei ihan osunut sit kaikki 30 kohilleen :D mut lähekkäin kumminkin! Toivottavasti saat aina välillä nukuttua Vilin touhuilta.
 
Vadelmaunelma Tsemppiä sinne, toivottavasti ei ala nyt vuotaa. Se vuoto voi tosiaan kuulua alkuraskauteen. Minä kuulun niihin joille sitä tuli viikolla 5 ja 6. Pientä sellaista, ruskehtavaa ja vaaleanpunaista. Pari kertaa tippa verta. Neuvolasta täti sanoi, että ei kannata hätääntyä. Ja, jos vuoto muuttuu runsaaksi ja kivuliaaksi. Niin sitten on syytä epäillä pahinta. Voimia sinulle!

Unico, tsemppiä sinulle pahoinvoinnin taltuttamiseen. Mulla ei oo pahoinvointia, ja vähän toivoisin, että olisi... kun epävarma, että onko masussa joku, kun ei ole tuommoista oloa.

Täällä tylsistyn töissä ja huomasin, että kauluspaita ahdistaa. Tissien kohtaa varsinkin. Voi jestas :LOL: Puuh...

päpsy ja papu 10+1
 
piip Mä ite rupesin kans miettiin, et taidan jättää nämä valmentautumiset hepan kans tähän. Ei ehkä muuten, mut itteä pelotti niin valmennuksen jälkeen, et jos jotain sattuu. Eli taidan tästä lähtien ratsastella ihan hissukseen, sen verran kuin tuntuu hyvälle =)

Vadelmaunelmalle tsemppiä , toivotaan parasta.

(.) Mulla oli illalla joku reilu puoli tuntia huono olo. Ajattelin, että tästäkö se nyt alkaa sitten :/ Mutta meni onneks ohi!

Odessa80 6+0
 
Ada
:heart: :flower: Paljon Onnea Citrukselle ja pikku tyttöselle :heart: !!!

En uskalla nyt enempää kirjoittaa, koska eiköhän tämäkin viesti katoa jonnekin... onkohan se minä vai nämä sivut??!!
 
Huomenta naiset! :D

Päpsy eiköhän siellä masussa kaikki hyvin ole, vaikket kärsikkään öklöolosta. Vuorostaan voimia jos tuo öklö alkaa Odessaa kiusaamaan. :)

Täällä jo hereillä Vilin ansiosta :D

Delfis ja Vili
30+0 POKS POKS POKS! :heart:
 
Mun pitää tulla hehkuttamaan heti. Jaksoin nimittäin eilenkin käydä pienellä kävelyllä! Lenkki ei tosiaankaan ole mikään kamalan pitkä ja raskas, mutta ulkoilua kuitenkin. Seitsemän viikon makaamisen jälkeen olen ihan innoissani!

Kyllä edelleen on sellaista etovaa oloa, mutta ei läheskään niin pahaa mitä se on ollut. Eilen illalla yökkäsin vaan pari kertaa, eikä edes tullut mitään. :) Ilta ja yökin meni suht hienosti, vaikka yleensä ne on ollut pahimpia. Voi jospa tää nyt ois jo loppua!

Mulla on muuten kutittanut tämän aamun mahaa ihan hassusti. Sillain kun joku vaikka hämähäkki kävelis siinä. :D Koko ajan kurkin että meneekö mulla mahalla joku ötökkä mutta ei näy. :O Mistä tuo kutina tulee? :D

- Hapsiainen 12+6
 
Hapsiainen Toivottavasti paha olo rupeaa helpottamaan :)

Täällä olen ruvennut miettimään elämästä poistuvia harrastuksiani. Mulla pari, kolme tärkeää harrastusta ja nyt jo joku luopumisen tuska. Isännäl kun osuu omat harrastuksensa samoille päiville, niin voi olla, että omiin harrastuksiin ei enää pääse.

Aamulla kyllä vähän isännäl jo alustavasti väläytin, että mä en ainakaan sitten siitä naisten jumpasta luovu. Nyt se on torstaisin, mutta viime vuonnakin se oli maanantaisin. Ja jos, se ensi vuonna on maanantaina niin minä kyllä menen sinne.... pla pla pla.. vaikka sinulla se treeni silloin onkin. Vähän aikaa mies oli, että täh, ai että meinaat jumppaan mennä, että mulla on silloin oma treeni. Että kuka vauvan kanssa sitten on... Totesin vaan, että voi voi.. en mäkään enää pääse tiistain ja keskiviikon harrastuksiini, kun sulla on silloinkin harjoituksia. Että kait se sun vuoro silloin on lapsen kanssa olla. Ei kommentoinut enää asiaa, siinäpä hänelle päiväksi miettimistä. Että tulevaisuudessa, ei ehkä mene kaikki niinkuin ennen. Että pitää ottaa huomioon, että meitä tulee olemaan kolme.

Pitäis varmaan yöllä saada kunnolla nukuttua, että ei tarvitsisi tämmöisiä öisin miettiä. Höh..
 
Mun oli ihan pakko tulla kysymään vielä tällaisesta, kun en tiedä kuulunko nyt uudelleen yrittäjiin, tippuviin, odottajiin vai mihin kastiin: Eli sitä tuhruilua jatkui koko iltapäivän ja kävin hcg -kokeessa, jonka tulokset tulee siis vasta huomenna. Loppuiltapäivästä alkoi olla kuitenkin sellainen olo, että vatsa halkeaa kohta ja hanat aukeaa, kun joku vaan ottais jonkun tulpan pois. No, alkuillasta vessareissulla tuli sitten punaista verta suoraan ja pieni pallero ja jotain riekalaita. Mutta tuolloin ei siis ollut kipuja yhtään. Olin tosi hämmentynyt. Mulla saattaa menkkojen aikana tulla tosi isoja hyytymiä ja muutenkin vatsa kramppaa, mutta nyt ei mitään vastaavaa ja vuotokin vähäisempää ja ne muutamat klimpit semoisia pikkurillin kynnen kokoisia.

Vollotin koko illan sitten, että tässä tämä nyt oli ja tuhannet eurot valuu vessan pöntöstä alas. Mutta kaikki vuoto ja kipu päättyi tuohon. Tänään laitoin luget kiltisti paikoilleen ja kn on ihan ummessa :eek: Olen ihan ulalla, että mistä on kyse. Puijaako mun keho mua vaan ja keskenmeno keskeytyi ja joudunko lääkkeelliseen tyhjennykseen? Vai voiko se muka olla se hematooma tai toinen alkio? En tiedä. En kestä tätä epäselvyyttä. Ilmeisesti huomenna täytyy vielä mennä ottamaan tuo hcg niin näkee mitä arvolle on tapahtunut sitten eilisen. Jos tämä nyt menee kesken, niin toivon että tulisi nyt kerralla kaikki eikä tälläista epämääräistä hanat auki - luukut kiinni -meininkiä. Onko kellään mitään vastaavaa ollut tai tuttavapiirissä? En tiedä, pitäisikö nyt surra vai elätellä toiveita :/
 
Voi Vadelmaunelma, kunpa osaisin sanoa jotain! Valitettavasti en tiedä yhtään mitään aiheesta, enkä usko, että kannattaa nyt alkaa arvailemaankaan.

Koita jaksaa odottaa nämä pitkät päivät, niin saat verikokeesta tulokset. Mikä harmi, ettei ultrasta varmaan tuossa vaiheessa ole mitään hyötyä.

:hug:

piip
 
Soitin tänään vielä klinikalle ja siellä sanottiin, että ihan vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon, koska vuoto tosiaan - koputan nyt puuta - loppui kuin seinään sen yhden veriniagaran jälkeen. Ja lugea eli keltarauhashormonilääketta laittaessa kn oli ummessa ja mitään ei ole tullut ulos, ei yhtään mitään! Ja kun siis tuon verivuodonkaan aikana ei tullut mitään kramppeja. Hoitaja totesi, että saattaa tosiaan olla se hematooma ja piti positiivisena merkkinä nyt sitä, että vuoto päättyi siihen. Hematoomat ovat kuulemma aika tavallisia näissä IVF/ICSI -hoidoissa, koska alakertaa on punkitiossa tökitty neulalla, jolloin siihen saattaa muodostua hyytymä, ikään kuin mustelma. Oma olo on nyt ihan normaali. Raskausoireista ei voi oikein päätellä mitään, kun niitä ei hirveesti ole ollut muutenkaan. Lähinnä sitä iltapalelua ja toisinaan lievää etovaa oloa. Ja vasta huomenna tulee ne hcg -tulokset. Tosin oli niistä vastaus mikä hyvänsä, aion otattaa vielä huomenna yhdet, jotta nähdään mitä on tapahtunut sitten eilisen. Onneksi töiden puolesta voin olla kotona, peruin vain tämän päivän opetukseni. Opisekelijat olkoot onnellisia vapaasta iltapäivästään!

Ollako raskaana vai eikö olla? Kas siinäpä pulma!
 
:hug: Voimia Vadelmaunelmalle odotteluun! On niin raastavaa toivoa parasta ja pelätä pahinta. Toivotaan että vuoto oli harmitonta ja että pikkuiset ovat vielä tukevasti paikoillaan =) :heart:

Onnea JoJo ja delfis poksuista, samoin päpsy :flower:

Hapsiainen hienoa, että vointi alkaa hiljalleen kohentua :whistle: . Minulla tuo vatsan kutina taitaa liittyä siihen, että mahakarvoitus muistuttaa nykyään sian harjaksia :kieh: ja karvat jotenkin törröttävät enemmän ja osuvat vaatteisiin.

Unico kuulemma ainakin ihan pienissä vaatteissa kietaisubodyt ja -paidat ovat kätevämpiä, ettei tarvitse pujottaa pään yli kun vauvan niska on vielä hento. Ja terälliset potkupuvut ja -housut, kun kuulemma sukat tuppaa aina valumaan, kun vauva potkii =) Vauvaantuneilta voisi kysellä kokemuksia...

(.) Eilisen illan ja tämän päivää on ollut kivuttomia supistuksia vähän väliä. Toivottavasti enteilee nopeampaa synnytystä, jos nyt kypsyttävät paikkoja vähitellen... Pinnasängyn pehmuste on nyt valmis, pyykkäsin sen ja äippäpakkauksen toppavarusteet. Jos vielä saisi tuohon äitiyspakkauslaatikkoon jonkinlaiset reunukset tehtyä ja pari kestovaippaa, niin olisi nuo ompeluhommat valmiina. Tuntuu, ettei saa oikein aikaa kulumaan, kun tätä kotona oloa on ollut jo kuukausia :ashamed: . Eilen illalla oli viikon kohokohta: kaupassa ruokaostoksilla käynti :LOL: . Täällä maalla kun asutaan, niin ihan naapurissa ei ole juttuseuraa. Kissatkin tuppaavat nykyisin nukkumaan melkein koko päivän. Meinaa tarttua emäntäänkin tuo laiskottelu :headwall:

Piki ja pikkuinen 35+3
 
Vadelmaunelmalle ihan hirveästi peukutuksia.

Kävin tänään hakemassa kaverin vauvalle tuliaisia. Voi että siellä oli suloisia, pieniä, vaaleanpunaisia vaatteita :heart: Tyttö olis aika kiva :whistle:

Tänään vähän töissä nauratti, kun tajusin, ettei välttämättä kukaan vielä ole hoksannut minun raskauttani B) Yksikin sanoi, että nyt vaan äkkiä lasta yrittämään ;)
 

Yhteistyössä