Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Myrtle, tsemppiä täältäkin! :)

Mulla ei oo hajuakaan, että tärppäskö ovisajoitus vai ei. Viimeksi on jumpattu ke-aamulla ja ke-iltapäivällä tuli o-testillä lähes-plussa (ennen oon tulkinnut sen plussaksi, kun jälkeenpäin on jo testiviivat haalenneet). Työreissun takia en oo sitten päässyt testailemaan enää, enkä lämpöjäkään oo mitannut. Ja samasta syystä myös tuntemusten osuus on hämärän peitossa, ei ikäänkuin ehtinyt keskittyä... :/

Seuraava mahis pupuilulle on huomenna illalla, joten jos keskiviikon jumpat ei riitä, niin sitten menee tääkin kierto harakoille ja pian tuleekin sitten jo vuosi yritystä täyteen...

Vähän down-fiilikset kaikenkaikkiaan, mutta ehkä tää tästä taas valostuu. Paljon pupuilutsemppiä kaikille ja toivotaan, että muilla ajoitukset osuu edes vahingossa kohdilleen ja tärppi onnistuisi! :whistle: ++++
 
:'( Täällä taas kp1.. Kierto olikin nyt 1 vai 2 pvää pidempi kuin viimeksi. Odotukset ei ollut korkealla, mutta siitä huolimatta olo on pettynyt ja surullinen :'(. :|
Ei kyllä ollut mitään oireita eikä oireita edes tädin tulosta :(
Noh.. Ei tässä auta muu kuin yrittää lisää.
Plussatuulia kaikille!!!!
 
pikkumangusti höh... :hug: Kierto voi tosiaan heitellä alkuun. Tuo parin päivän heitto on kuitenkin vielä aika pieni ja on kiva, että sulla pysyy tollai lyhyenä toi kierto. Uutta tsemppiä kehiin vaan! Ainakin mulla toi kp 1-3 on aika synkkää, mutta sitten helpottaa ja alkaa taas aurinko näkymään.

Täällä tuli lämmöistä ja eilen vielä tehdystä o-testistä vahvistus sille, että ovis on mennyt. Nyt sitten täytyy toivoa, että keskiviikkoaamusta torstaiaamuun kupin kanssa kyyditellyt simpat on tehneet tehtävänsä ;) (olikohan tuokaan nyt niin fiksua, saati terveellistä...)

Ihana syyspäivä! B)
 
Pikkumangusti...29........kp 2/26...................yk 3
Kaapo80............29........kp 6/28-37..............yk 6
Sipsunen............29........kp 8/28....................yk 4
Sharona.............28.......kp 12/~28.................yk
Joyan.................29.......kp 16/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 17/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 19/ ?.....................yk 4
Myrtle................27........kp 19 /28-29.....dpo 5.....yk ?
Cladoceran........29........kp 27/37-42.....dpo 4......yk 8



Toivo79...............31......kp ?? /27-32..............yk 4



--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
 
Kiitos Myrtle päivityksestä. :flower: Mulle vois päivittää kierron pituudeksi tuon 37-42 ja nyt menossa ehkä dpo 4. Toiveet ei oo kovin korkealla ja niitä vähiäkin yritän painaa alas, ettei pettymys olisi taas liian kova.

Plussapuuuuuuhhh +++++ :whistle:
 
Cladoceran, meilläpäs onkin aika yhtä aikaa nyt jännät paikat! Mun tekis mieli testailla ekat jo ens viikonloppuna, mutta ehkä koitan malttaa mieleni ainakin yhdellä lisäviikolla, ja säästää taas yhden turhan testin ja pettymyksen. Näkeehän sen sitten, tuleeko täti vai nou. Hope not..
 
Pikkumangusti :hug: :hug: Ei tuollainen päivän parin heittely vielä mitään tarkoita, ihan normaalia, ainakin minun mielestä. Tosi tiedän, että niiden muutaman päivänkin aikana tuskastuu ja ajatukset laukkaa vaikka missä.

Mä koin järkytyksen, kun tajusin, että me ollaan yritetty jo puoli vuotta! Toiset puoli vuotta lisää, niin on vuosi yritystä täynnä! Kamalaa!! sitten taidetaan olla siinä pisteessä, että tälle asialle pitäis alkaa tekee jotain muutakin kuin vain yrittää...

Ja meillä on jo 6. kierto menoss. Sekin tuntuu isolta luvulta! No onhan tuossa listassa ikävä kyllä muita paljon pidempää yrittäneitä, joten ei tässä sen puolesta hätää ole. Ja Eräs ystäväni sai monen vuoden yrittämisen jälkeen keväällä vauvan, joten on tässä vielä odottamista...

Täytyy alkaa kohta tikuttamaan, jos vaikka nyt osuttais saman katon alle oviksen aikaan! Nyt taitaa olla siihen hyvä mahdollisuus, riippuu tietysti kierron pituudesta ja siitä, että tuleeko se ovis silloin 15./16. kiertopäivän tienoilla.

Pahin v***tus ja huono mieli on jo mennyt, mutta ei tässä voi sanoa olevansa onnensa kukkuloilla... Ehkä tästä vielä noustaan!

Kuinkas usein muuten siellä papa-testissä pitäisi käydä? Mä oon viimeeksi käynyt kaksi vuotta sitten, joten taitaa olla aika käydä gyniksellä, vai mitä mieltä muut on?

.kaapo

ps. aika hiljaista täällä, no olenhan itsekin pyörinyt itsesäälissä ja muussa kurassa, enkä ole täällä käynyt kirjottelee kuulumisia!
 
Myrtle tosiaan joo, aika samoissa mennään. :) Kivaa yhdessä jännäillä (vaikka siis päätin etten jännäile :whistle: )! Mä oon vakaasti päättänyt, etten testaa, ennen kun vasta 23.10. (oletetusti dpo 15 silloin), jos ei oo tätiä näkynyt. Tähän saakka tuo tyhmä on tullut aina täsmälleen dpo 14. Enää en tee liian aikaisia testejä, oon todennut, että se homma ei oikeen sovi mulle :LOL:

Ja Kaapo! Kovasti positiivista mieltä sinne! :heart: Mä oon nyt ollut yli vuoden ilman pillereitä. 8 (pitkähköä) kiertoa takana, joista 7 yritystä... Aika tosiaan tuntuu pitkältä ja ajoittain epäreilulta, mutta onneksi näitä pitkän tähtäimen projekteja on lähipiirissäkin palkittu. Ainakin ajoittain on luottavainen olo. Toivotaan, että ovispuhurit osuu teille sopivasti! :whistle:

Ja pidetään porukalla ketju hengissä, vaikka välillä hiljaista onkin! Huomaan kyllä, että etenkin kierron ekat kaks viikkoa on mulla aika hiljaista... Jotenkin sitä aina on jotenkin sillai luovuttanut fiilis ja keräilee mieltään. Sitten tällai oviksen jälkeen taas syystä tai toisesta (?) alkaa taas nää vauvahommat kiinnostaa... :D

Hyvää mieltä kaikille! :heart:
 
Kaapo ja Pikkumangusti :hug: :hug: :hug:

Huh, kp 17 jo, onpa aíka rientänyt!! En ole edes tikuttanut ovista, hiukan vaan koittanut limoja tarkkailla ja just vasta tuntui hiukan juoksevampaa limaa olevan tuloillaan. Varasin sitten gynenkin loppuviikolle niin pääsee tsekkauttamaan että kaikki on kunnossa.

Hyvää viikkoa kaikille ja plussia testaajille!!
 
Pitäisiköhän minunkin tänne listautua oikein virallisesti, kun täällä kuikuilen kuitenkin jatkuvasti, eli meneillään kp 27/31-42 ja yk 4.

Kaapo, tiedän tunteen, meilläkin alkaa se ensimmäinen puoli vuotta olla täynnä ja silti vasta yk 4 eli pitkillä kierroilla mennään. Kyllä se ajoittain mietityttää, että onnistuuko tässä koskaan tai onko niin tarkoitettu. Meidän projekti alkoi vähän pahaan saumaan keväällä, tiesin silloin kyllä jo että veljeni on saamassa toisen lapsen (joka siis jo syntyi syyskuun alussa), mutta päätöksentekomme jälkeen sain heti kuulla myös ystäväni raskaudesta (toinen lapsi heillekin, la lokakuun lopulla). Näistä uutisista tuli jotenkin sellainen paniikinomainen yrittämisen aloitus, kun ajattelin että nyt on pakko saada nopeasti lapsi alulle, muuten meidän tenavalla ei ole leikkikavereita. No tyhmä ajatushan tuo oli ja nyt on kummasti tilanne rauhoittunut, kun kohta on molemmat nämä lapsoset syntyneet. Nyt siis tavallaan tuntuu, että kiirekös tässä, no ei siitä syystä ainakaan mitä aluksi stressasin. Mutta kyllähän sitä olisi mukava itsekin pikkuhiljaa onnistua. Vaikka tosiaan monella on vieläkin pidempi taival jo takana.

Pitäisi yrittää hillitä toiveitansa taas. Täällä on nyt ehkä dpo 6 eli lähes samoissa mennään Cladorecan ja Myrtle. Ja joo, mullakin täti tuppaa yleensä tuleen kyläilemään dpo 14-15. Nyt vaan eilen tunsin hetken sellaista kutitusta kohdun suunnalla ja valkkari värjäytyi kevyesti ruskeaksi. Yritä tässä nyt sit olla ajattelematta ettei siellä hedelmöittynyt munasolu yrittäisi etsiä itselleen parkkia. No pitää nyt yrittää malttaa mielensä ja olla ajattelematta asiaa hirvittävästi. Jeah, right. :LOL:

Tulipa paljon omaa napaa. Tsemppiä kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä