Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Hiphei!
Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen, taustalla olen pyörinyt äänettömänä jo kuukauden päivät. Päätin vihdoin liittyä riveihin, sillä olisihan se kiva päästä jakamaan ajatuksia kutakuinkin samassa tilanteessa olevien kanssa. Eli mahtuisiko yksi uusi kuumeilija mukaan?

Itsellä ikää pari vuotta vajaa 30 ja mies vähän yli kolmenkympin. Esikoinen siis toiveissa. Yk3 meneillään ja kp 23/26-28.

Ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen oli 26pv ja seuraava 28pv. Oviksen bongasin toisessa kierrossa, mutta se ei yrityksestä huolimatta tuottanut tulosta. Tässä kierrossa tikuttelin ahkerasti negoja alkaen kp 11, aina kp 15 saakka. Kp 16 ja 17 sain selkeät kaksi viivaa, mutta testiviiva jäi jonkin verran kontrolliviivaa haaleammaksi kuitenkin. Eli ohjeen muaan nega kyseessä myös silloin. Kp 18 testasin taas puhtaan negan.

Tälle kierrolle en siis juuri toiveita elättele, sillä en voi olla varma tapahtuiko ovista olleenkaan ja milloin se oli???

Toivon sen olleen silloin kp 17, jolloin se olisi tullut hyödynnettyä. Yritykset tälle kierrolle jääneet muutenkin vähiin muiden kiireiden vuoksi.

Rinnat olivat tässä kierrossa oletetun oviksen jälkeen arat aina eiliseen saakka. Nyt enää molemmin sivuin alavatsaa juilii ajoittain, vatsaa turvottaa ja napostelun himo vaivaa. Myös finnejä on tullut muutamia. Mulla ei ennen ollut niitä yhtään (paitsi teininä)! Liekö joku myöhäisoire pillereiden lopetuksesta, vaikka onhan siitä jo muutama kuukausi aikaa.

Eiköhän se täti ole tännepäin piakkoin suuntaamassa :kieh:
Tulipa paljon omia asioita seliteltyä. Plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille!
 
TIISTAI 29.09.09




Joyan.................29........kp 3/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 4/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 6/ ?.....................yk 4
Murmelin............29........kp 10/28-38..............yk 8 (km 1/2009)
Cladoceran........29........kp 13/37-42(-51)......yk 8
Pikkumagnusti...29........kp 16/26...................yk 2
Sipsunen...........28........kp 23/26-28..............yk3
Sharona.............28........kp 29/~28.................yk
Kaapo80............29........kp 30/28-30..............yk 5


Toivo79...............30......kp ?? /27-32..............yk 4







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Höyrypää............29
danuli79.............30


[color/]


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:
 
Tervetuloa Sipsunen mukaan jutustelemaan! menikö ikä listalle oikein? Jospa se kuitenkin oli ovis sillon ku viivat oli vahvimmillaan ja täti ei saapuisikaan...:heart:

kaapoJospa oireettomuus olis merkki jostain positiivisesta ;) toivottavasti täti jätää tulematta tälläkertaa ja saisit perjantain kunniaksi plussan testiin! Peukut pystyssä :heart:

Valmiiks jo stressaa,että saako sitä miestä tälläkään kertaa puuhaileen mahdollisesti lähestyvän oviksen alla.. miks mulla ei voi olla sellasta seksihullua miestä :( Olis tääkin asia helpompaa.. Mä oon koko meiän suhteen ajan ollu meillä se aktiivinen osapuoli.. muuten tosi ihana mies..

++++++++++++++++ :whistle:
 
Huomenta!

Ei tämä oireettomuus plussasta olla merkki, sillä tein äsken testin ja negatiivinenhan se oli (kuten jo tiesinkin, mutta piti vain varmistua). Tämä oireettomuus taitaa siis viitata siihen, että on tulossa pitkä kierto...

Tervetuloa mukaan Sipsunen!!
 
Toivotaan kaapo että kuulutkin vaan niihin joilla testeissä ei mitään näy niin aikaisin!!

Peukut pystyssä myös muille joilla testipäivät käsillä, tärppejä tärppejä!!!
Ja Murmelinille onnea miehen kaatoon ;) Keskityt nyt vaan niihin himokkaisiin tuntemuksiin mitä oviksen aikaan kuulemma nainen kokee ja jätät stressaamisen nyt heti, niin eiköhän se mieskin innostu!!

Tervetuloa Sipsunen!
 
Tervetuloa Sipsunen! :flower:

kaapo Mulla on sama vamma.. Kierto en ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen yli 29vrk, mutta niin se vaan testi tänä aamuna näytti negatiivista.
Vatsa on ollut kunnolla turvoksissa jo pari päivää, menkkajiulintaa vähän väliä, selkä särkee ja naama kukkii = täti on jo nurkan takana.

Taisi siis se ovistestien positiivis-putki olla merkki siitä, että ovis oli joko tiukassa ja myöhässä, tai sitä ei tapahtunut ollenkaan, kun kerran hormonia eritti niin monta pvää putkeen. :headwall:
 
KESKIVIIKKO 30.09.09




Joyan.................29........kp 4/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 5/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 7/ ?.....................yk 4
Murmelin............29........kp 11/28-38..............yk 8 (km 1/2009)
Cladoceran........29........kp 14/37-42(-51)......yk 8
Pikkumagnusti...29........kp 17/26...................yk 2
Sipsunen...........28........kp 24/26-28..............yk3
Sharona.............28........kp 30/~28.................yk
Kaapo80............29........kp 31/28-30..............yk 5


Toivo79...............30......kp ?? /27-32..............yk 4







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Höyrypää............29
danuli79.............30


[color/]


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:[/quote]

 
Tervetuloa mukaan munki puolesta Sipsunen! :flower:

Kaapo damn negasta... toivotaan, ettei liiaksi veny kuitenkaan! tsemppiä odotteluun...

Sharona toivotaan nyt silti, eikös? ;)

voih plääh ja nyyh... :snotty:

Nyt se sitten tapahtui. Mäkin olen kateellinen... Todella pelottavaa. Niin olen aina ajatellut, että kateellisuus ja minä emme asu samassa kehossa, mutta niin vaan eilen pääsi lohduton itku (joka aina välillä puskee läpi), kun kuulin ystävien vauvan syntyneen, yhdet aloittaa tekemään kolmatta lasta (pari joilla edelliset napsahtaneet eka kerrasta) ja sitten vielä yksi kaikkein läheisin ystävä ilmoitti olevansa raskaana.

Kaikkien puolesta olen ikionnellinen :heart: mutta silti tuli itelle sellainen olo, että miten jaksan iloita kaikkien muiden onnesta, kun itsellä ei näy. Aina vähän väliä tulee edelleen epätoivo läpi ja alkaa hulluna itkettää... Ehkä tuli liikaa infoa yhdelle päivälle, mutta silti. Mäkin haluun!!

Olen aina aatellut, että oon naimisissa ja mulla on lapsia ennen kun täytän 30. Se unelma on jo mennyttä. Jos edes raskaaksi ja kihloihin vaikka ehtisi ennen? Onhan tässä vielä 4,5 kk aikaa... pyh ja pah. :|
 
Cladocaren :hug: :hug: sillai ne kaikki muut ympärillä,mutta ei me :ashamed: Tossa on kyllä sulla ollu jo aika plajon yhdelle päivälle:hug: Tuttuja tunteita. Mä kans oon aina kuvitellu olevani äiti ennen ku täytän 30, nyt siihen on enää aikaa 1 kuukausi ja 1 päivä, eli ei tässä enää oikein voi mitään unelmoidakaan :( Mihin ihmeeseen ne kaikki vuodet häviää.. tää mun synttäreitten lähestyminen on selvästi suurentanu tätä mun vauvakuumeahdinkoani..ehkä tää on nyt sitä kolmenkympin kriisiä, sitä, johon mä en muka koskaan lankee.. :kieh: Mutta pahalta näyttää,että siihen tässä on ajauduttu :headwall:

Kaapo ja Sharona :hug: negoista

Mä en sit ees jaksanu eilen alotella miehen viekottelu-yrityksiä, jotenkin ihan väsyny.. ehkä se ovis on vasta tulossa,jospa tässä olis viä hyvinkin aikaa.. huomenna on se ultra, siellä sen sitte näkee, että onko edes mitään teoreettisia mahdollisuuksia tälle kierrolle..

+++++++++++++ :whistle:
 
Cladoceran :hug: :hug: :hug:
On sitä tullut itsekin ihmeteltyä, miten suurinpiirtein kaikkien tuttavien vauvat on syntyneet suunnilleen ekasta yrityskerrasta. Juurikin tässä eräs tuttu sanoi että yleensä voi mennä pitkään ehkäisyn lopetuksen jälkeen että raskaus onnistuu,
mutta meillä se tapahtui ekasta kerrasta. Ja juuri pari vkoa tätä ennen kuulin ihan vastaavan tarinan toiselta ystävältä. Masentavaa! :ashamed: Vaikka ei itsellä vielä ole montaa yrityskertaa takana, olen silti yrittänyt varautua että edessä voi tulla olemaan hyvinkin pitkä projekti. Ja silti tulee mieleen välillä, että miten se toisilla voi olla niin helppoa. :ashamed:
Mutta mutta.. Toivotaan kaikille meille tänne hirmuisesti +++++++++ plussia! :). :heart:

Niin ja tervehdys Sipsunen :)
 
Kiitos Murmelin ja Pikkumangusti.

Eipä se ihan niinkään ole, että tämä homma muillakaan olisi helppoa. :/ Paljon on lähipiirissä ollut myös keskenmenoja ja pari enkelivauvaakin (mikä tuntuukin ehkä kamalimmalta ikinä ). Silti tuntui kyllä tosi vaikealta kun tuli kerralla niin monta ilouutista. Tosi omituista, ettei silti jaksa/osaa olla aidosti iloinen niiden puolesta, ketkä oikeasti raskautuu ja ehkä helpostikin. Sen sijaan on helppo yhtyä niiden onneen, joilla on ollut vaikeaa tai yritys on kestänyt kauan. Juuri ajattelin soittaa niille, jotka vasta sai oman käärön kotiin. :heart: Mitähän niille sanoisi?

Voi kun osaisi vaan iloita tästä hetkestä! Meillä on kuitenkin ihana oma talo, kaksi ihanaa koiraa, molemmilla hyvät työpaikat ja kaikki hyvin. Ehkä se on se kolmenkympin kriisi, joka puskee päälle, vaikken mäkään sitä oo ennen myöntänyt... Ehkä se ei liity siihen numeroon sinällään vaan ennemminkin elämänvaiheeseen... ...ja tietoisuuteen siitä, että nuoruus alkaa olla takana ja lisääntyä ei voi ikuisesti.

noh. Kuten tuo ukko totesi: "Harjoitellaan vaan paljon, se se kivaa on. Kyllä se palkinto sitten joskus tulee. Ei kukaan voita harjoittelematta." :heart:

Plussapuhureita kaikille ++++++++++++ :)
 
Oli pakko tulla tuolta naapuripinosta kommentoimaan. Ihana mies siulla Cladoceran. :heart: Voisin kyllä hyvin oman miehenikin kuulla sanovan juuri nuo samat sanat. Muutenkin juttujasi lukiessa olen monesti kokenut hengenheimolaisuutta.

Mutta tottahan se on, että välillä on vaikea iloita varsinkin niistä ns. helpoista raskautumisista (vaikka harvoinpa sitä tietää oikeita taustoja asioille). Oman veljen puolesta olen aidosti onnellinen, he ovat nämä lapsiprojektit aloittaneet paljon ennen meitä ja nyt saldona on jo kaksi ihanaa tenavaa. Mutta jotenkin hirvittää, jos nyt tulisi jostain ihan lähipiiristä, esim. miehen sisaruksilta ilmoitus raskautumisesta. Joo, ihan lapsellista ajatella näin, mutta jotenkin sitä vain jännittää, kun itsellä on jo jonkin verran yritysaikaa takana.

No onneksi se ihan pahin mahdollinen kuumeilu alkaa lievittää. Pari ensimmäistä kiertoa pillereiden jälkeen oli kyllä aivan mahdottomia, kun kuunteli kaikkia mahdollisia oireita. Nyt jo hiukan tietää, mikä kuuluu normaaliin kiertoon (vaikka uusia juttuja tuntuukin tulevan joka kierrossa).

No tulipa paljon asiaa. +++++++ :whistle: kaikille.
 
Cladoceran: Meilläkin on lähipiirissä tullut pari plussaa ja niin vain olen huomannut kateuden itsellänikin häivähtävän, vaikka olenkin ollut heidän puolestaan vilpittömästi onnellinen. Kaipa se on ihan normaali tunne, kun ei vaan liiaksi ylly. Tämä vauvakuume on siitä raastavaa, kun sen oman pikkuisen saaminen ei ole vain meidän omasta tahdosta kiinni. Eikä meilläkään ole yritystä edes kauan takana. Siksi melkein hävettää myöntää, että olen tuntenut kateutta. (Odotusta) odottavan aika vaan tahtoo olla pitkä...

Sharona ja Kaapo80: Pahoittelut negoista.

Nyt kp 26 ja ajoittain tutun oloista jomottelua olen tuntevinani, joten eiköhän täti kurvaa paikalle ensi viikon alussa. Jonkin moinen tautikin on yrittämässä saada vallan, sillä keuhkot huutaa hoosiannaa ja kurkku on siihen malliin karhea, että jos tämä tästä yltyy, niin ruuan nieleminen on suoritettava vain ja ainoastaan hengissä pysymisen turvaamiseksi :LOL:
 
PERJANTAI 2.10.09




Joyan.................29........kp 6/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 7/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 9/ ?.....................yk 4
Cladoceran........29........kp 16/37-42(-51)......yk 8
Pikkumagnusti...29........kp 19/26...................yk 2
Sipsunen...........28........kp 26/26-28..............yk3
Sharona.............28........kp 32/~28.................yk
Kaapo80............29........kp 33/28-30..............yk 5


Toivo79...............30......kp ?? /27-32..............yk 4







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin.............29


[color/]


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:[/quote]

 
Heippa kaikille!

Ultrassa eilen hyviä uutisia, yli 20mmfollikkeli, eli ovista pukkaa... Sitten huonot uutiset: Mies sitten eilen kertoi,kuinka firma kohta kaatuu alta ja muutenki kaikki menee pin p:tä..että viimenen asia,joka tällähetkellä on mielessä on vauvantekeminen :| että se siitä oviksesta sitten.. Kyllä käy mielessä,että miks tän kaiken pitääkin mennä päin hel....iä. Ei siis minkään valtakunnan mahdollisuuksia tässä enää raskautua ennen kolmenkympin rajapyykkiä..ja saas nähä meneekö tää koko suhde tässä samalla.kun vituttaa niin rankasti, ja mies kiukuttelee sitte mullekin,kun kaikki sillä menee huonosti. :headwall: :headwall:

Siispä mä siirryn nyt taustaileen ainakin toistaiseks. ei kyllä pää kestä tätä enää yhtään. Luvatkaa mulle,että kun joskus palaan listoille, te ootte kaikki jo plussanneet :heart:

Plussarikasta syksyä keikille :wave:

-Murmelin-
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Ensinnä :hug: :hug: :hug: :hug: kaikille tädin yllättämille ja negoja testanneille!

Murmelille ekstra :hug: ja paljon voimia! Mä voin vaan kuvitella kuinka inhottavalta susta tuntuu! Tietysti hyvä uutinen on se että ovuloit, mut onhan se tosi inhottavaa että kaikki sattu nyt just samalla, ja odotettua ovista ei nyt sit saatukaan hyödynnettyä. Jospa sun mies siitä rauhottuu kun vähän sulattelee tota työuutista!

Cladoceran mä voin ainakin myöntää olevani hiukan kateellinen toisten vauvauutisista. Tänään just kattelin siskontytön kuvia netistä, ja kyynelhän siitä aikaseks tuli :ashamed: Vaik onnellinen heidän puolesta olenkin.

ON: Anoppilas asustellaan nyt sitten lokakuun loppuu (viel 4 viikkoo :/ ).Yllättävän hyvin on mennyt, paitsi et miestä en oo kyllä peittoja heiluttelee saanu ku kerran ;) Ei se kuulema uskalla. Mulla onkin nyt tulossa ihmeen lyhyt kierto, ku limoja (varoitus) tuli jo kp 17 ja nännit meni kipeeks seuraavana päivänä, just tollon puuhailtiin et ajotus periaattees vois olla kunnossa. Näillä näkymin mun kierto ois vaan 32-33 päivää, se ois aika kivaa! :) Muutenkin ollut hassu kierto, nyt ovis ilmeisesti vasemmalla puolella, aina ennen on ollut oikee puoli. Oudosti on nyt parina päivänä varsinkin oikeassa rinnassa, ollut pistelyä, niinku joku pistäs neulalla. Mut en kyl silti usko että ois tärpänny (ikuinen pessimisti). Mut jos ens viikon lauantaina eii oo tätii kuulunu, niin sit testaan. Tuun sit kertoo teille kuin kävi, jos siis testaamaan asti pääsen. Ois jo hinku palata tänne, mut anoppilas ainut tietokone on sellasessa paikassa mihin nähdään kun katellaan telkkarii, ja mun appivanhemmat istuu koko illan siin kattelee telkkuu, et ei oo mahkui täällä käydä, ku ne ei tiedä et me yritetään pikkusta, ei olla viititty kertoo, ku anoppi stressaa muutenkin vähän kaikesta. Töissäkään en oikein voi käydä täällä, paitsi näin viikonloppusin jos oon töissä, ja nyt en kyllä oo ennen marraskuuta. Että silloin palailen viimeistään tänne, ja toivotaan että meidän pino ois sitä ennen kasvanut, ja varsinkin et niit plussii ois sadellut! :)

Plussatuulia kaikille++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Murmelin Eiii! :hug: Voi itku... Toivottavasti tuo miehesi huono tuuli ja pahat sanat oli vaan ohimenevää. On hyvä muistaa, että parisuhteessa osapuolet tukevat toisiaan ja antavat voimaa jaksaa eteenpäin. Sinä ukollesi ja ukkosi sinulle. Kyllä te vielä pienen saatte, muistakaa pitää toisistanne vaan hyvä huoli. Lepää hetki ja tule pian takaisin! :)

Kiitos kaikille sympatiseeraamisesta. :heart: Olette tosi ihania. Nyt on ollut pari päivää jo paljon parempi mieli. Eilen olin ulkonakin (lapsettomien) kavereiden kanssa ja oli tosi kivaa tehdä välillä jotain ihan muuta kun istua kotona ja ajatella niitä elämän puuttuvia palasia.

Katinka ihanaa, että löytyy hengenheimolaisia! Meillä taitaa olla samat kp:t ja kierron pituuskin. Yläfemmat sinne! :wave: Plussataan tällä kiepalla, eikös?

Paljon plussapuhureita kaikille täältäkin! :whistle: nautitaanhan syyskeleistä, on niin ihanan värikästä. :flower:
 
Murmelin paljon jaksuja teille molemmille :hug: :hug: Uskon vakaasti, että miehesion vain purkanut pahaa mieltään sinuun ja kyllä ne asiat tuppaavat järjestyä. Koittakaa tukea toisianne ja jaksaa. Voihan se olla tästä alkaa uudet ja paremmat ajat, vaikkei se siltä näytäkään.

Täällä ei tätiä vieläkään näy, eikä mitään merkkejä vierailusta. Tänään tein taas aamulla negan. Nyt en osaa edes harmistua :eek: Ihana sateinen syyspäivä!!! Tykkään!!
 
MAANANTAI 5.10.09




Sipsunen............29........kp 1/28....................yk 4
Sharona.............28........kp 4/~28.................yk
Joyan.................29........kp 9/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 10/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 12/ ?.....................yk 4
Cladoceran........29........kp 19/37-42(-51)......yk 8
Pikkumagnusti...29........kp 22/26...................yk 2
Kaapo80............29........kp 36/28-30..............yk 5


Toivo79...............30......kp ?? /27-32..............yk 4







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


[color/]


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:
[/quote]

[/quote]

 
Minä puutun listasta, mutta olen niin uusi täällä, etten osaa tuohon listaan koskea.

Täällä sitten kp 1/28 ja yk 4 ja vatsakipu sen mukainen. Näinhän arvasin käyvän, mutta harmittaa se silti. Aina sitä joku pieni toivonkipinä palaa kuitenkin. Ainakin kierrot näyttäisivät olevan tasaiset.

Laskennallisesti ja ovistestien mukaan peittojen heiluttelu on osunut kahdella viime kierrolla oikeaan aikaan. Mutta, mutta... Testeissä testiviiva on jäänyt kontrolliviivaa aavistuksen haaleammaksi, jolloin tulos ohjeen mukaan on kuitenkin negatiivinen, vaikka kaksi selkeää viivaa siinä onkin.

Eli jää mietityttämään ovuloinko sitten lainkaan... Voiko olla niin, että sitä munasolun irroittavaa hormonia erittyy, mutta ei riittävissä määrin, jotta se irrottaisi solun?

Tähän kiertoon ajattelin ostaa digitaalisen ovistestin, jolla tarkastan tuloksen, sitten kun nuo tikut näyttävät taas epävarmaa plussaa. Sillä luulisi selviävän, pitääkö kilauttaa tohtorille vai ei... että tällaisia ajatuksia sitä tulee taas vatvottua pienessä pääkopassaan.

Plussatuulia kaikille!
 

Yhteistyössä