Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Odottajien puolelta kävin täällä vierailemassa ja ajattelin kertoa että itse olen 30v ja söin pillereitä 12 vuotta, minulla on 5 vuotta ollut endometrioosi ja tulin raskaaksi HETI pillereiden lopettamisen jälkeen. Hauskinta vielä se että oltiin yhdynnässä 2 kertaa kuukautisten loppumisen jälkeisenä päivänä eikä muuten lainkaan. Eli todennäköisesti silloin EI VOI olla ovulaatiota mutta näin vain kävi... =)
Joten ihmeiden aika ei ole ohi. Nyt yllätyksestä selvitty ja onnellisena odotellaan. Toivottavasti jatkuu... Tsemppiä kaikille!
T:Molli ja potkale 7+2
 
:D täällä keväistä ilmaa pidellyt. Käytiin turussa kylpylässä :D oli hiukan hieno reissu lillua lämpimässä vedessä ja laskea liukumäkeä. Rentouttavaa ja anutittavaa, jaksaa taas odotella mitä tapahtuman pitää...

Tsemiä kaikille!
 
Hei joko te kaikki ootte hävvinneet :D Oltiin jo pudottu kolmossivulle asti...
Mitäs muutya mä tähän. No joo onko muila sellasta et jtain ihme oireta tietyssä välissä kiertoa? Mulla taas noin 2/3 kiertoa takana ja huono olo huimaa rytmihäiriöitä jonkun hetken (noin tunnin) Sama viime kierrossa. tosin yhtä kiertopäivää aikaisemmin. MUtta tilantet joissa olin ei ole mitenkään edes samankaltaiset :) Ja aamusta kuvotti (okei voi oll akrapulaa mut sit en näköjään kestä yhtää ilman Saldo yks siideri ja hiukan breeseriä ja dooleysiä eli ei paljo mitään ja jaettuna ainakin 6tunnille)
 
Heips!

No mä olen pähkäillyt onko mulla voinu olla kiinnityskipuja jo 5 päivää mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen, ku oon lukenu et ne tulee (jos tulee) 6-7 päivää jälkeen. Laitoin siitä uuden ketjunki mut en oo saanu vastauksia. :\| Eli pari päivää oli ihan mahdottomia alavatsaviiltelyjä, jotka tuntu välillä selässä asti. Oviksen aikaan mulla on tollasta mutta lievempänä, mut nyt olin tikuttanut oviksen jo siis 5 päivää ennen ja silloin pupuiltiin ja sen jälkeen. No nyt pitää vaan malttaa odottaa, kp 20/27-36... Eli piiitkä aika on viel... Mut olis kyl uskomatonta jos mun tuurilla tärppäis heti ekasta! Toivossa on hyvä elää!
 
Piipi79 harmailee
Unico: mulla oli nyt tässä kierrossa viime perjantaina tollanen kuvailemasi olo yhtäkkiä töissä. Eli pyörrytti, oksetti, heikotti ja kädet tärisi ihan hulluna ja oli kuuma ja kylmä yhtä aikaa. Tais olla kp 19 sillon eli suht samoihin aikoihin kiertoa ku sulla. En kyllä osaa sanoa mistä johtuu, mutta hormooneja on hyvä syyttää kaikesta ;) Toivotaan siis, että molemmilla se tarkoittais jotain kiinnittymistä tai jotain.... :whistle:
 
Piipi: toivotaan ;) mut kun mull aoli viimekierrossa myös, tosin sillon oli erilaiset rytmihäiriöt :D No jänniä aikoja ja sinällään kiva kuulla et en oo ainut vaikka nui ei ookkaan kivoja. Kysäsen kuitenkin kun meen allergialääkkeitä hakemaan niin samalla lekurilta. Osaisiko sanoa, vai onko vaan että hormonit on ihan pöljät :)
 
Ihanaa uutta viikkoa kaikille! Mä olin koko viime viikon reissussa, ja sillä aikaahan täällä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä! Toooosi paljon onnea Schätzchenille plussasta :flower: Toivotaan että täältä monet seuraavat pian perässä :) Ja tervetuloa kaikille uusille :wave:

Vielä tuohon naaman kukkimiseen liittyen voisin kommentoida, että mulla ainakin on viime vuosina alkaneet näppylät selvästi lisääntymään ennen menkkoja, eli yleensä naamasta näkee koska täti on tulossa käymään :D Kyllä nuo hormoonit on sitten kummallisia...

(.) Oma napa on ollut perin ihmeellinen oviksen jälkeen :/ Nyt mennään kp 30/30-34, ja 5-6 pv oviksen jälkeen tuli pienen pientä tuhrua ja sen jälkeen on ollu ihme vihlontaa ja parina viime päivänä selkeitä menkkakipujakin. Niitä tulee ja menee, vaikka yleensa mulla on menkkajomotusta (varsin kivuliasta sellaista) ainoastaan ekana kunnon vuotopäivänä. Hmmm, ei kai auta kuin jännätä vielä vähän aikaa että tuleeko tätiä vai ei. Tai sitten tämäkin menee hormoonien heittelyn piikkiin :\|
 
hih nyt tämäkin sekos =) Tuli sitten tilailtua raskaustestejä =) Edelleen meillä propleemana kumpi lähtee apteekkiin, no nyt ei kummankaan tarvitse ja jos sattus olemaan vaikka piakkoin käyttöä :D Tilasin jopa 5 kappaletta, tosin en tiiä tarvitaanko niitä miten tai sit voi mennä vaikka kaikkikin, aika näyttää... Toivottavasti nyt ei sitten tuu fiilistä et entä jos hiukan kokeilisin aikaisemmin :LOL: minkä takia olen hiukan miettinyt kaappiin hommaamista =)
 
Mä olen täällä olevinani vaikka minkälaisten oireiden kourissa.. :kieh: Siis alavatsaviiltelyt on jatkunu mut ei enää niin voimakkaana, pissa haisee kummalliselta, hirveä jano koko ajan ja lämpö ollu pari päivää 37,1-37,2 kun normaalisti jotain 36,4-36,6. Niin ja tissit aristaa, mutta mulla se enteilee kyllä tätiä.

Mä arvasin et tuun näin höperöksi et alan saamaan vaikka mitä oireita... Mut aikaisintaan testaan viikon 17 lopulla, ellei oo täti jo tullu kutsumattomalle vierailulle.
 
Schätzchen vierailee
Tervehdys siskot :wave: ! Kiitos Unelma onnitteluista ja tiedoksi, että just tollaisia kipuja mullakin oli ennen plussaamista ;) . "Menkkakivut" jatkui monta päivää ja ehdin jo ostaa megapakkauksen tamponejakin - mutta sitten lopputuloksen tiedätkin: menkat ei tullu ja testi näytti plussaa :) .
Toivotaan siis, ettei täti tässä kuussa kurvaa sun luoksesi (eikä teidän muidenkaan) ollenkaan :hug: :hug: !
 
Tällä yksi kohta 29-vee lisää. Lapsista ollaan puhutu jo vuonna 2006, mutta yritys aloitettu tammikuussa. Nyt panostetaan tällä viikolla tiiviimmällä tahdilla, jos vaikka tärppäis :hug:

Olisi ihanaa saada vauva. Mieskin jo haaveilee isyyslomasta/vanhempainlomasta. lomastapa tosissaan. On siinä nimi keksitty sille ajalle .... ;)

Meitä on kyllä painostettu anopin taholta ainakin 3 vuotta. Ärsyttävää! Nykyään lasten saaminen ei ole niin helppoa. JOtenkin tuntuu, että vanhempien sukupolvi luulee, että se riittää, että päättää tehdä lapsia. Suurin osa meidän tutuista on yrittänyt noin 7 kk ensimmäistä lasta. Ja monilla on 2. lapsen saamisessa todella ongelmia.

NO pitää toivoa, että tärppää. Onnea kaikille yrittäjille!
 
Tervetuloa raksunaksu tänne lähes kolmekymppisiin! Oonkin kirjottanut tänne ihan tota samaa joskus aiemmin, että molempien vanhemmat painostaa jo kovasti lapsiasioissa. Ihan ku ne ei oikeesti tajuais, että ei se oo niin helppoa!

Mä olen kyllä kanssa sitä mieltä, että Unelmalle taitaa olla loppuvuoden vauveli tulossa, joten testituloksia odotellaan.

Itselläkin on jännät hetket käsillä, kun menkkamaista jomotusta on ollut aika ajoin jo perjantaista lähtien ja ei vielä tuhruakaan ole näkynyt. Mulla yleensä kuitenkin tuhruttaa jo pari päivää ennen menkkoja. No, jännäillään!
 
Tervetuloa Raksunaksu!

Unelma, kuullostavat noi sun oireet aika lupaavilta! Ja Piipi79, kuinka pitkällä sun kierto olikaan (ei jaksa kaivella pinoja.. )? Toivotaan, että sunkin oireet enteilevät salamatkustajaa!

Mulla tuntuu, että olisi oviskipuiluja tai jotain. Voikohan olla jo nyt, kun kp 12/29? En muista koskaan tunteneeni kipuja aiemmin, nyt olen kitannut greippimehua päivittän. Tai sitten vaan kyttään ruhoani tarkemmin :)
 
Voi kun te ootte kaikki niin ihania :heart: Schätzchen, taimi, Piipi79 ja Kvart över, kiitokset tsemppauksista! Tänään pitäisi todennäköisimmin alkaa vuoto jos täti tulisi, en ole antanut itselleni lupaa testata ennen tätä. Mutta saa nähdä joko testi kaapissa polttelee liikaa huomenna vai maltanko odottaa loppuviikkoon ;) Jos tästä kierrosta tärppäisi niin tiedossa olisi todellinen jouluvauva, la olisi laskurin mukaan 25.12. :xmas: :D

Piipi79, sullahan on sitten vähän samanlainen tilanne, jos sullakin on menkkajomotusta ollut :) Milloin sä ajattelit testailla? Paljon plussaonnea sinnekin suuntaan +++++ Unico, toivottavasti sullakin jäisi vain tuhrutteluksi ja hanat pysyisivät kiinni.

Tervetuloa uusille! Ja vielä lopuksi pitää tuosta greippimehusta mainita, että tässä kierrossa mäkin join greippimehua, ja tunnistin selkeästi oviksen, se tuntui kyllä paljon paremmin kuin ikinä ennen. Joten suosittelen :)
 
Oohops, unohtu yksi mielessä ollut kommentti tuosta äskeisestä :ashamed: Eli taimi, kyllä nuo sunkin oireet kuulostaa sen verran lupaavilta, että kovasti jännään ja peukutan bd sullekin plussaa! Niin kuin tietysti meille kaikille :)
 
Huomenta kaikille :wave:

Torstain seuranta-ultraa odottelen, tässä kierrossa oon lisäksi syönyt jättihelokkiöljykapseleitakin ;) *yrittänyttä ei laiteta* :LOL:

Töissä on vähän kiirusta, palaan paremmalla ajalla, tsemiä kaikille jännääjille :hug:

 
Kiitos Unelma, ajattelin ehkä huomisaamuna sortua testailemaan. Nyt kyllä ajattelen, että täti se sieltä tulee, mutta kun ei vielä mitään vuotoja näy jomotteluista ym. huolimatta, niin kai sitä vois testata.

Taimilla tosiaan kuulostaa myös hyvältä, peukkuja siis myös sinne!

Plussia odotellessa...
 

Yhteistyössä