Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Taimi!!!!!!! :heart: :heart: Ihanaa!!!!! :heart: :heart:

Mä heti siirrän sut oikeaan kohtaa tän päivän listassa! Ihanaa, että plussasit, kun sä olit niin huolissasi silloin alussa että kestää kauan! Niin ei siis kestänyt!!

Ja kyllä kaikki menee hyvin, tottakai! Älä huoli!

Mä meen heti tonne punaviinihanurille lasillisen hakemaan :D
 
PALJON ONNEA Taimi plussasta:flower:Ihanaa kun näitä nyt tulee.Voin itsekin olla positiivisella mielellä mukana ja odotella omaa tärppiä:LOL:

Taidanpa myös vaihtaa greippimehun tohon viiniin...sitä voikin nauttia lasin päivässä mielellään!!!
 
Keskiviikko 25.7.2007

Piip...................28..........kp 6/n.35.............syksystä 2006
Unico................27...........kp 13/28....................yk 7
Kevätesikko......28..........kp 21/28-32...............yk 6
Kvart över.........28..........kp 19/28-34...............yk 5
Veera80............27..........kp 24/27-29...............yk 4
Matarena..........29...........kp 7/28.....................yk 4
Ada...................28...........kp 23/28...................yk 3
Postimestari......29..........kp 13/24-26..............yk 3
Enna.................29...........kp 12/30-32..............yk 2
Joanna...............26...........................................yk 1
Kiki80.................27..........kp 51/?.....................yk 1
Katarina81.........26...........................................yk 1
Hemuli79............27..........kp 7/?.......................yk1
Siilura.................27..........kp 21/28...................yk 1
Kaa....................28.......................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.............28......................................aloitus syksyllä
Toivo79..............28.......................................aloitus kevät 2008
Janis..................30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)


Voihan nenä,ton greippimehun kanssa:(
Tuntuu vaan etten mitenkään saa sitä kurkustani alas lasillista päivässä...täytynee ottaa sitä aamulla ja palkita itsensä lasilla punaviiniä illalla.Ei kai tuosta haittaakaan ole:LOL:
Mitä greippimehua te olette juoneet?On kai tästäkin jo keskusteltu...mulla valion mehua.Kai noi kaikki on yhtä happamia!?!
 
TAIMI, onnea plussasta :flower: !

Tunnustan, että mulle toi greippimehun juonti on uusi juttu! Kertokaa mistä on kyse? Punkkua tulee nautittua kyllä lasillinen usein iltaisin, mutta en kyllä senkään merkitystä ole aatellu sen enempää... Nyt kun miettii, niin se on ihan loogistakin, että kohdun verenkiertoa lisää, eikös se tee niin koko keholle?
 
Kaa
Onnea plussaajille!

Itse olen muutaman kerran miettinyt tuota hetkeä, kun saa tietää olevansa "positiivinen"... ja jo nyt meinaa tippa tulla silmään. (Huom optimistinen asenne!) Mitähän sitten oikeasti tapahtuu? Asialla voi tietty olla jotain tekemistä myös lähestyvien häiden ja häästressin kanssa, mutta silti. Miten minusta tuntuu, että aika matelee niiiiin hitaasti. Joka ilta e-pillerilaattaa katsoessa mietin miten niitä on vielä NOIN monta. Ääh.

Olen pyöritellyt käsissäni muutamaa ensikirjaa, vaippaa ja tutia, jotka jäivät kummipojaltamme jälkeen viime viikonlopun vierailun jälkeen. On ne kyllä ihania esineitä. Milloinkanhan tuollaisia voi sitten omaan kotiin hankkia? :D Yritys ei ole vielä alkanutkaan ja nyt jo mietin tuollaisia asoita. Hömppä-minä. :p
 
Ja oikein hyvää ja rauhallista raskauden alkua :).

Olen itse nyt alkanut epäillä omia laskujani edellisen ovulaation suhteen. Oma luomukierto on kuitenkin ollut pillerikiertoa pidempi ja yleensä olen tuntenut vihlaisun alavatsassa ovulaation aikoihin. En ole sen ajankohtaan koskaan kiinnittänyt sen enempää huomiota ja nyt kun vauvaa yritetään, niin en tietenkään tuntenut yhtään mitään :( Noh, ehkä sitä uskaltautuis hankkimaan niitä ovistestejä ja sais niiden avulla selvää asiasta. Ja punkkuostoksille sitten vaan :saint:
 
Taimi: :flower: :flower: :flower: :D :D :D :heart: :heart: :heart: Onnea paljon! Ihana kuulla tuollaisia asioita :D

Hemuli: mä tykkään siitä valion kylmäkaapissa myytävästä greippi mehusta, ja maku on minusta hyvää :p
Mut mut miten sen punkun saa alas kurkustaan? ;) Ja kuinka paljon sitä punkkua pitää päivässä saada alas? (siis toisin sanoen paljonko on lasillinen ;) )
Ens kiertoon olen ajatellut ottaa taas greippi mehun mukaan niin miksei siihen voi samaan syssyyn yhdistää punkkua :D jos vaan saa sen alas, no on mulla tuolla yks pullollinen mistä voi aloittaa reenaamisen ja katella sitten mitä hakee lisää, onko teillä suosituksia, mitä tälläien ei punkun ystävä vois saada alas...
 
moikka!
Ja paljon onnea Taimille!
Vai etta punkkua ja greippimehua =) Ma kylla juon punkkua silloin talloin, mut tota greippimehua en ole viela kokeillut ja en taida kokeillakaan. Punkku antaa mukavasti potkua yritykseen ja verenkiertovaikutus tulee kaupan paalle. Unico: punkun juontia tarttee vaan harjoitella, mulla meni ehka pari kuukautta etta totuin makuun ja nyt se on jopa hyvaa :p ja siina on se hyva puoli ainakin mun mielesta, etta siita ei tule niin nopeasti humalaan kuin esim. valkkarista, eli ei tartte humalassa heilua joka ilta kierron lopussa :LOL:
Mulla ei ole todellakaan mitaan kerrottavaa tassa kuussa, voisin vaan hypata yli koko yrityskierron ja siirtya suoraan numero neljaan. Olen menkkojen jalkeen paassyt harrastamaan seksia yhden kerran ja nyt tarppiviikolla ei ole tapahtunut mitaan kun se ..keleen ukko on mokilla :kieh: Eli ei kerrassaan mitaan raportoitavaa omasta navasta.. Mut mukavia loppuviikon paivia teille! :flower:
 
Hienoa! Hienoa! Kerrohan vielä, osasitko yhtään epäillä etukäteen. Tuliko mitään oireita ennen plussaa, ja jos tuli, mitä?

Unico, koitapa sekoittaa punkkua esim. spriteen. En ole kuulllut kenestäkään, joka ei tykkäisi sangriasta! Lasiliseksi lukisin itse jo 12 cl, mutta harvoin kyllä itselleni kaadan noin pientä annosta... Valitse alkosta pullo, jossa lukee esim. kevyt ja marjaisa, sellainen on maultaan aloittelijalle paljon mehumaisempi kuin esim ne, jossa maku on tanniininen, savuinen, mausteinen tms.

Hemuli, moni muu greippijuoma (esim. rybb and deckers) on miedompaa maultaan, mutta niissä ei ole tarpeellista täysjuomapitoisuutta. Eli ikävä kyllä toivottu vaikutus saavutetaan vain valion greippimehulla tai tuoreella greipillä.

Mulla oli taas viime kierrossa sekä greippi että viini käytössä. Ovulaation tunnistin limoista tosi selvästi, mutta viinin vaikutusta en silti päässyt todistamaan. Greippi on muuten monen mielestä ihan huuhaata, kun eihän sillä nyt tietenkään ole todistetusti muuta vaikutusta kuin se, että ovulaation tunnistaa paremmin. Viiniä kuitenkin suosittelevat lääkäritkin. Mutta minusta molemmat ovat ihania ja terveellisiä tapoja, joten suosin niitä mielelläni vaikka vaan huvin vuoksi.

Ja niin, kuukautiset tai oikeastaan pms-oireet olivat greipin vaikutuksesta jälleen kerran selvästi normaalia pahemmat. Eli se voi kyllä aiheuttaa myös (anteeksi kielenkäyttöni) tuplav*****ksen, jos tärppi ei käykään. :headwall:

:heart: piip
 
Jee, mun Lunette-kuukautiskuppi tuli jo postissa! Nyt vaikka se perkeleen täti tuliskin taas, niin ainakin mulla on jotain uutta hommaa :)

Unico, mä voin auttaa sua varmaan tuossa viininvalinta-asiassa (liittyen tuohon myymälätyöhön, jossa olen näin kesällä.. ;) ) Ainakin monet amerikkalaiset punkut ovat kevyitä ja sisältävät jonkin verran sokeria, joka pehmentää makua ja leikkaa happoja, eli tekee niistä helpompia juoda niille, jotka eivät yleensä punkusta välitä. Kokeile esim. Paul Masson California Rediä tai Carlo Rossia. Nuo ovat nyös edullisia, joten jos ei siltikään maistu, et häviä paljon. Jos et halua tukea amerikkalaisia (politiikkaa vähän tähän väliin), voit koittaa vaikka espanjalaista El Coperoa tai Unkarilaista punaista Magyaria. Nämäkin ovat tosi edullisia. Toivottavasti joku näistä toimii!! :D
 
piip: laitetaanpas korvan taakse seuraavaa kiertoa varten :D Jos ensin saa ton lahja pullon alas :) Ja totta mullakin tuo et greipillä tulee runsaammat vuodot ja kivuliammat kuukautiset... (mut sen riskin olen valmis ottamaan ja kokeilemaan)
Kvart Över: hieno homma :) nyt vaan odottelet et pääset harjoittelemaan. Jos menee liian syvälle nin hankalampi ottaa pois mut kyllä sen saa sieltä kaivettua :LOL: Ja voi harmi ostin paul masonin valkosta viiniä kun en ajatellut sen pidemmälle :) no saahan sitä alkostakin ... No ja mull aei oo sen kummempia antipatioita mihinkään maahan...
tärppiä toivoen ens kiertoon kumminkin valmistuen... Reissussa kun ei hommiin pääse, jos tänä iltana sais houkuteltua ja sitten on vissiin ovis ohi (en oo ihan varma millon on mut a luulisin et vviikonlopun tienoilla)
 
Unico, huoneenlämpöisenä. Kuitenkin tuollaisen kevyen viinin voi viilentää ihan hetken jääkaapissakin, jos tykkää viileästä. Älä siis pidä sitä siellä enempää kuin 10 minuuttia ennen avaamista. Jos on liian kylmää maistuu karvaalle. Tosin, ei ole vaarallista vaikka olisikin kylmää, kyllähän se siitä äkkiä lämpenee taas lasissa :D
 
Ja siis hehheh, kuten huomasitte, mä vaan roikun täällä.. Ei oo muutakaan kun telkkarista ei tuu vielä mitään ja mies lähti ajelemaan (prätkällä ). En voinut mennä mukaan kun tuli ihan kamala mahakipu töistä tullessa. Ehti kai tulla liian nälkä.. Mies kyl heti sanoi et nyt sä oot kyllä raskaana kun kaksinkerroin olin tossa mut ilmoitin et ei se nyt valitettavasti millään voisi vielä vaikuttaa mitenkään.. Että ei ole tämä mahakipu kyllä sitä.
 
Kvart över: Mitäs mä sitten teen ;) (roikun täällä, vaikka pitäs pakata) . Mut asiaan ... Okay eli pitää litkiä se pullo ajoissa ettei mee pahaksi. Onko se korkki korkki ihan ok tunkea siihen takas vai pitääkö kehitellä muuta virityksiä, siis jos ei ole kierre korkillinen pullo?
 
Tervehdys!
Taas tänään yökkäilin tota greippimehua lasillisen juodessani:ashamed:
Ajattelin huomisesta lähtien sekoittaa sitä toiseen täysmehuun missä myös vähän jo greippiä mukana...kaipa tuo saman asian ajaa!?!

Onko teille muille tullut pillereiden lopetuksen jälkeen pahoinvointia ja huimausta?Olen jotenki ollut nyt todella väsyny ja huonovointinen(vatsassa samanlaiset nipistelyt kuin menkkojen aikana).Kai tää mun kroppa jotenki reakoi nyt,kun olen tosiaan noita pillereitä popsinu 15v.lähtien!!!

Kaa,kyllä ne pillerit pian loppuu:D
Muistan vielä kun itse pyörittelin 6kk pillerilaattoja kädessäni ja huokailin,että noin kauan vielä joudun odottamaan ja nyt sitten onkin jo yk1 käynnissä!!!
 
Hemuli: Mulla olioliskohan ollut kierrot 3, 4 ja 5 niinsiinä noin kp 20 tienoilla huonovointisuus kohtauksia siis huimas silmissä pimeni ja huono olo ja tykytteli mut nyt niitä ei oo onneksi enää näkynyt. tiiiä sitten mitä olivat. Ollaan muuten melko lailla saman ikäisistä syöty :) (sivuhuomio) Onnea sulle matkaan !

Ja joo kävin jo puunaamassa mut pakattavaa on vielä :D mites siihen sais orjentoiduttua...
 

Yhteistyössä