Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Sunnuntai 29.7.2007

Piip.............28..........kp 10/n.35......................syksystä 2006
Memmu-80......26..........kp 5/29-62...................elokuusta 2006
Nanna81.........26..........kp 24/29-37.................yk 8
Unico...............27.........kp 17/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..........kp 25/28-32.................yk 6
Tähtisilmä....27.......kp 19/31-33..............yk 6
Kvart över.......28..........kp 23/28-34.................yk 5
Veera80..........27..........kp 28/27-29.................yk 4
Matarena........29..........kp 11/28......................yk 4
Ada.................28..........kp 28/28......................yk 3
Postimestari...29...........kp 17/24-26................yk 3
juuri................28..........kp 6/28-32...................yk 3
Enna...............29..........kp 16/30-32.................yk 2
Joanna............26..............................................yk 1
Kiki80..............27..........kp 55/?........................yk 1
Katarina81......26..............................................yk 1
Hemuli79........27..........kp 11/?.........................yk1
Siilura..............27..........kp 23/28......................yk 1
wind................29..........kp 42/?........................yk 1
Kaa.................28..............................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.........28..............................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28..............................................aloitus kevät 2008
Janis...............30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)


Täällä alkaa olemaan useammalla taas jännittävät hetket käsillä!!!Koskas aiotte testailla Veera80 ja Ada:D
Plussatuulia täällä teille lähettelen!!!

Mikäs Kiki80 ja windin tilanne on?!?
 
Sunnuntaita!

Vitsi nää viikot menee nopeesti! Kun on joka viikko 6 päivää duunissa ja lauantai-illat juhlii (---> sunnuntait makaa enemmän tai vähemmän sohvalla..) niin pääsee äkkiä seuraavaan työviikkoon kiinni.. :D Tuntuu että koko kesä on mennyt ihan ohi.. No, enää viikko töitä ja perjantaina alkaa loma! Ihanaa!

Toisaalta on tosi mukavaa, että aika rientää.. Kohtahan on taas kierto loppuvaiheessa.. jännää. Ei oo kyllä minkäännäköisiä oireita mihinkään suuntaan. Mä oon nyt mittaillut noita lämpöjä kohta pari viikkoa ja aika tasaista 36.6-36.8 on ollut. Tänään tosin oli 37.1, mutta luulen että korkea lukema johtuu siitä kun nukuin niin pitkään (mittasin vasta klo 11).

Vatsa on kyllä ollut ihan outo, joka toinen päivä varpuset ilmassa ja joka toinen päivä ummella :kieh: . Mut tollanen nyt voi johtua mistä vaan, eli tuskin tuo mitään tarkoittaa.

Piipi, oli kiva lukea susta taas! Ihanaa että kaikki on nyt mennyt hyvin! Ootteko jo kertoneet kaikille? Ja onko ollut pahoja oloja? Vähänkö on varmaan mahtava tunne kun kuulee ne sydänäänet, mä olisin kyllä niin tippa linssissä!

Ada, ajattelitkos testailla huomenna vai vasta tiistaina? Vai odotteletko rauhassa?
 
Kaa
Melkoista tämä loman aloittaminen... Aloitin siis kesälomani torstaina ja olen ollut tanssimassa ja terassilla joko ilta. Kolme iltaa peräkkäin. Hui! Toivottavasti tämä on vain "lomanaloitusvillitys". B)

Neljä pilleriä enää ja sitten... tämän pupuilun treenaus pistetään testiin. Ongelma vain on tuo oviksen laskeminen. Onko kellään kokemusta epäsäännöllisestä kierrosta ja oviksen tunnistamisesta? Limat sun muut tiedän, onneksi ne tuntomerkit itselläni ovat aika selvät. Mutta se on vielä epäselvä, että missä vaiheessa ovulaatiota limaneritystä on. Ennen, jälkeen vai oviksen aikana?

Kiertoni oli viimeksi (kun pidin pillereistä taukoa lääketieteellisistä syistä ) 28-42 päivää. Ei kiva. Myös ennen pillereiden aloittamista (12 vuotta sitten!) kiertoni oli mitä tahansa 20 ja 60 päivän välillä. Olisipa minulla edes vähän tasaisempi kierto tällä kertaa...
 
Kvart över: kyllähän me aika tehokkaasti tätä uutista on levitelty, sitä paitsi mun maha on ihan oikeesti jo niin pullea, että vaikea on tutuilta peitellä. Oon ajatellut, että vaikka tuliskin vielä keskenmeno tms. ongelmia, niin en oo yhtään sellanen tyyppi, joka asiaa hyssyttelis, vaan ihan reilusti siitä keskustelisin ihmisten kanssa. Niin mitäs tässä sit peittelemään. Huomenna alkavat työt kyllä jännittää, en haluis työpaikalla kertoa ennen niskaturvotusultraa...

Kaa: ovulaatio tapahtuu limojen viimeisenä päivänä eli paikkojen pitäis kuivua heti oviksen jälkeen... Eli limaiset päivät on just niitä hyviä tärppipäiviä ennen ovista ja juuri oviksen aikaan! Mulla oli selvä ovismerkki se, että nännit kipeyty heti sen jälkeen. Mulla rinnat reagoi muutenkin aina helposti, joten se oli hyvä tuntomerkki, mut ei päde toki kaikilla.
 
Ada
:wave: Kotona taas. Ihana matka, rakastan tuota miestä niin!

Ei tarvitse testata, kp 2/26. Tällä kertaa meni melko kivuttomasti, mitään kuviteltuja oireita ei ilmestynyt. Vähän pelottaa, että onnistuukohan se meiltä joskus. Oltiin viime kierrossa niin ahkeria yrittäjiä, ettei se siitä ainakaan. Tästä odottamisen odottamista olisi niin paljon helpompaa nauttia, jos osaisi luottaa. Onneksi mulla on gyne reilun viikon päästä, niin voi kysellä kaikkea.

Hyvää vointia Piipille ja kivaa kun käyt kertomassa kuulumisia.
 
Ada
Sunnuntai 29.7.2007

Piip.............28..........kp 10/n.35......................syksystä 2006
Memmu-80......26..........kp 5/29-62...................elokuusta 2006
Nanna81.........26..........kp 24/29-37.................yk 8
Unico...............27.........kp 17/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..........kp 25/28-32.................yk 6
Tähtisilmä....27.......kp 19/31-33..............yk 6
Kvart över.......28..........kp 23/28-34.................yk 5
Veera80..........27..........kp 28/27-29.................yk 4
Matarena........29..........kp 11/28......................yk 4
Ada.................28..........kp 2/26......................yk 4
Postimestari...29...........kp 17/24-26................yk 3
juuri................28..........kp 6/28-32...................yk 3
Enna...............29..........kp 16/30-32.................yk 2
Joanna............26..............................................yk 1
Kiki80..............27..........kp 55/?........................yk 1
Katarina81......26..............................................yk 1
Hemuli79........27..........kp 11/?.........................yk1
Siilura..............27..........kp 23/28......................yk 1
wind................29..........kp 42/?........................yk 1
Kaa.................28..............................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.........28..............................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28..............................................aloitus kevät 2008
Janis...............30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
 
onpas täälllä ollut kuhinaa =)
meillä on nyt yhteistä lomaa niin ei tänne niin kerkeä ja käytiin tossa pieni lomaareissukin... on se kivaa päästä lomalle mutta kiva on kotiinkin palata. mä en oikeen saa nukuttua kun omassa sängyssä
ei oo vielä tätiä näkynyt mut en oo kauheen optimistinen tällä kertaa, mies oli niin lomareissu täpinöissä ettei muistanut mua enää siinä B)
täytyy jokupäivä enempi perehtyä juttuihin
 
Maanantai 30.7.2007

Piip.............28..........kp 11/n.35.....................syksystä 2006
Memmu-80......26..........kp 6/29-62................elokuusta 2006
Nanna81.........26..........kp 25/29-37.................yk 8
Unico...............27.........kp 18/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..........kp 26/28-32.................yk 6
Tähtisilmä....27.......kp 20/31-33..............yk 6
Kvart över.......28..........kp 24/28-34.................yk 5
Veera80..........27..........kp 29/27-29.................yk 4
Matarena........29..........kp 12/28......................yk 4
Ada.................28..........kp 3/26........................yk 4
Postimestari...29...........kp 18/24-26................yk 3
juuri................28..........kp 7/28-32...................yk 3
Enna...............29..........kp 17/30-32.................yk 2
wind................29..........kp 2/30-40...................yk2
Joanna............26..............................................yk 1
Kiki80..............27..........kp 56/?........................yk 1
Katarina81......26..............................................yk 1
Hemuli79........27..........kp 12/?.........................yk1
Siilura..............27..........kp 24/28......................yk 1
Kaa.................28............................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.........28............................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28............................................aloitus kevät 2008
Janis...............30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
 
Maha juilii menkkamaisesti. Eli eiköhän sieltä täti paukkaa. Mut saan ainakin kokeilla mun uutta kuppia :D
Vika työviikko ennen lomaa, jeeeeee!
Ja mies lähti taas viikon reissuun, eli mä varmaan roikun täällä joka ilta monta tuntia.. :ashamed:

Mukavaa alkanutta viikkoa tytöt! :flower:
 
Täällä odotellaan että täti ymmärtäisi lähteä pois kylästä, mutta todennäköisesti viipyy vielä hyvinkin loppuviikon puolelle. Sitten pääsee taas jatkamaan harjoituksia =)
Toivotaan Kvart Över ettei täti löydä tietään teille päin, mutta jos tulee käymään niin kerro ensikokemukset kupista. Olen kanssa ajatellut moista tilata.
Voisi kyllä kohta jo tärpätäkin, pieni tauko näihin töihinkin tekisi ihan terää. :headwall:
 
Hei tännehän on tullut paljon uusia, tervetuoloa kaikille tasapuolisesti ja hurrjasti plussa onnea!
Piipi79: Kiva kuulla kuulumisiasi. hurja kun sä olet jo pitkällä :)
Kaa: Mull aoli kanssa ennen pillereitä kierrot mitä sattuu ja vuosin kun seula. Nooh nyt on ihna ok vuodot ja melko tasaset kierrot, et niin on muuttunut. toisaalta vaan epäilyttää onko kroppa palannut vielä pillereistä kun on noin tasasta :D Vietä hauska loma!'
Ada: :hug: Samoja tuntemuksia et onnaako kun muka oltu aina hyvin asialla (paitsi tällä kierrolla, joten ensi kiertoa odotellaan et pääsee kokeilemaan taas poppakonsteja)
Kvart över: kerro sitten miten meni. Toisaalta olis parempi ettt pääsis kokeilemaan :D
TÄnne eipä ihmeellistä, no paitsi että nyt loppu isompi reissailu ja loppu loma menee kotosalla puuhaillessa. Olen yrittänyt olla vilkuilematta noita kiertopäiviä, et ei tulis ressiä :D kun mullahan tulee ne tuhrut ajoissa niin ei ainakaan pitäs päästä yllättämään huonossa paikassa :D
Plussa tuuulia puhureita kaikille!!!
 
Tervehdys kaikille!

Tätä se teettää ku panostaa näihin tärppi aikoihin täysillä niin en sitte herännyt töihin millään...normaalisti tulen 7-8 välillä töihin niin nyt vasta olin 9.30...pitää nyt viettää kaikki mahdollinen aika tuon miehen seurassa vällyjen välissä =)

Tosin se nyt ei niin vaarallista ole kun on liukuva työaika...

Ihana kuulla Ada että matka oli onnistunut ja tädin tulo ei masentanut fiilistä!

Itelläkin on gyne elokuun puolivälissä ja niihin aikoihin tädinkin olis jo pitänyt käydä, joten saas nähä millä mielillä sitä ollaan sitten gynelle menossa...

Mut nyt täytynee jatkaa töiden tekoa, kun tänne on jo sentään raahauduttu =)
 
Haleja tädin yllättämille Adalle ja windille! Ja oikein paljon tervetuloa Sitrus. Olikos sut unohdettu vallan päivittää tohon meidän listaan? En ainakaan huomannut nimeäsi siinä... Taidanpa lisätä sut vielä sinne, ettet tunne oloasi unohdetuksi!
 
Tiistai 31.7.2007

Sitrus79..........28..........kp 32/28-29.................kesästä 2006
Piip...................28..........kp 12/n.35..................syksystä 2006
Memmu-80......26..........kp 7/29-62.................elokuusta 2006
Nanna81.........26..........kp 26/29-37.................yk 8
Unico...............27.........kp 19/28.......................yk 7
Kevätesikko....28..........kp 27/28-32.................yk 6
Tähtisilmä....27.......kp 21/31-33..............yk 6
Kvart över.......28..........kp 25/28-34.................yk 5
Veera80..........27..........kp 30/27-29.................yk 4
Matarena........29..........kp 13/28......................yk 4
Ada.................28..........kp 4/26........................yk 4
Postimestari...29...........kp 19/24-26................yk 3
juuri................28..........kp 8/28-32...................yk 3
Enna...............29..........kp 18/30-32.................yk 2
Kiki80..............27..........kp 57/?........................yk 1
Katarina81......26..............................................yk 1
Hemuli79........27..........kp 13/?.........................yk1
Siilura..............27..........kp 25/28......................yk 1
wind................29..........kp 3/30-40........................yk 1
Kaa.................28............................................aloitus elokuussa
Pilvilinna.........28............................................aloitus syksyllä
Toivo79...........28............................................aloitus kevät 2008
Janis...............30

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Pupuvaimo (pari vuotta)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna



 
Pitäisikö siis Joanna siirtää plussanneisiin? Luitko uutisen jostain toisesta pinosta, nanna? (Ja olethan siis varma, että kyseessä on sama Joanna? En lainkaan epäile, ettet olisi oikeassa, ajattelin vaan, kun täällä voi kirjoitella myös ns. harmaana, ja joskus se synnyttää "kaksoisidentiteettejä". )
 
Piti vielä varmistaa :) ... Kyllä taitaa sama Joanna olla. Tuolta kevät vauvoista haaveilevista hoksasin ja näytti profiilin mukaan kirjoitelleen nyt huhtikuun odottaja pinoon. Pientä salapoliisin työtä ajankuluksi :LOL: :LOL: .
 
Kirjoitan vielä yhdellä otsikolla tuosta Adan mainitsemasta luottamuksen kadottamisesta. Osuit minusta ihan asian ytimeen - odotuksen odottaminen ei olisi ollenkaan vaikeaa (itse asiassa se olisi ihanaa!), jos ei epäilyksen siemen koko ajan jäytäisi: Mitä, jos en ikinä saa omia lapsia?

Erityisen vaikeaa on vaimentaa epäilystä sellaisen kierron jälkeen, kun on yritetty kunnolla, ahkerasti ja oikea-aikaisesti, eikä ole unohdettu nauttia, sen lisäksi kaikki poppakonstit ovat olleet käytössä aina lähtien jalkojen nostelusta ylös seinälle rakastelun jälkeen. Kun silloin ei tärppää, tulee väkisin mieleen, että jossain on jotain vikaa.

Muistakaa kuitenkin silloin vanha kunnon biologia: Täysin terveillä aikuisilla on vain 25 prosentin todennäköisyys saattaa lapsi alulle, vaikka yhdyntä olisi täysin oikea-aikainen. Ihmisellä on biologian näkökulmasta poikkeuksellisen huono lisääntymiskyky (ja sen puoleen myös poikkeuksellisen vaikea raskaus ja synnytys), eikä joka kerta yksinkertaisesti onnistu, vaikka kaikki ulkoiset olosuhteet olisivat kuinka oikein.

Jos luottamus karkaa, napatkaa sitä henkseleistä kiinni ja kiskaiskaa takaisin! En tiedä, kuinka paljon sillä on tekemistä sen onnistumisen kanssa, mutta ainakin se tekee lapsentekoajasta mukavampaa. Minäkin yritän kaikin keinoin lytätä pessimismin peikon takaisin koloonsa aina kun se yrittää sieltä kurkistaa...

:heart: piip
 
Ada
=) Hyvää huomenta siskot, täällä vasta herätty. Kiitos tätisympatiasta, tulihan se ihan tarpeeseen. Ei se kuitenkaan mikään riemullinen asia ollut ;) . Ajatukset alkaa jo siirtyä oppilaisiin ja tavallaan olen ihan tyytyväinen että voi täysillä keskittyä heihin lukukauden alkaessa. Olisi vaikea pitää vanhempainiltoja ja kertoa lukuvuoden suunnitelmista takaraivossa tieto, ettei itse ole koko lukukautta mukana.

Hyvä Tähtisilmä! Mä olen kuullut, että vauvoja "tehdään" tehokkaimmin juuri aamuisin, kun simpat on reippaimmillaan.

Nanna: Mistä päättelet Joannan plussanneen? Me kai voitaisiin siirtää hänet plussapinoon, jos ollaan asiasta varmoja :) .

Voi harmi Kvart Över kun juuri tällä viikolla meinaat asustaa tällä palstalla, olisin voinut olla sun seurana, mutta me taidetaan lähteä tästä mökille nauttimaan sateista. Tietenkään koko viikkoa ei voi olla, koska muuten tuo urheilija sekoaa jos menee liian monet treenit ohi :kieh: . Olisipa mulla edes pala hänen tahdonvoimastaan!

Plussatuulia toiveikkaille ja sympatiahali tädin yllättämille!!!
 
Ada
Piip - juuri tuon halusin kuulla. Että en toimi ihmisenä huonosti, vaan lajityypillisesti. Tekisi taas mieleni kirjoittaa, että viisas nainen.

Joannan tilanne olikin selvinnyt :) . Onnea Joanna!!
 
Ada: Eli siis nimi oli jääny mieleen tuolta toisesta pinosta jota kävin huvikseni selailemassa ajankuluksi (taisi olla tämä kevät haaveet 2008 tai jotain sinne päin). Ja nyt sitten tarkistin tältä palstalla olikohan Joanna kirjotellu tuonne jonnekki sivun 16 tietämille ainaski. Kun kattoon profiilin niin näkee nuot viimesimmät kirjotukset =) . Eli kyllä varmaan voi onnentoivotukset Joannalle lähettää!

Tuon luottamusasian kanssa itsekki pyöriskelee jatkuvasti, varsinki juuri kun on muka kaikkensa tehnyt ja kaikki konstit käyttäny eikä siltikään sitä tärppiä tule.. Piipillä oli kyllä hyvä näkökulma tuohon asiaan :) ! Pitääpäs yrittää itsekki asennoitua noin.
 
Sitrus, toista ketjua lukiessani tulin siihen käsitykseen, että olette siirtyneet uuteen kiertoon. :hug: Pahoittelen oikein kovasti! Älä kuitenkaan vielä masennu. Teillä (niin kuin meilläkin) on ollut noita huiman pitkiä kiertoja, ja silloin on ihan ymmärrettävää, että yritysaika venyy. Vuoden sisällä on ollut rutosti vähemmän yritysmahdollisuuksia! Nyt kun sinullakin on jo noin lyhyet kierrot, saatte yrittää useammin, ja ehkä kohta näkyy tulostakin...
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave:

Nyt on viikonloppu ja ovulaatioajat ainakin käytetty hyödyksi, joten ei kai auta kuin ootella... Tässä vaiheessa alkaa päässä vaeltelemaan erinäisiä ajatuksia, mitäs jos nyt,jos ei sittenkään... Raastavaa :headwall:
Koko persoona tuntuu muuttuvan, tyynen rauhallisesta positiivarista kuoriutuu kärsimätön skeptikko... :ashamed: Onko muut huomanneet itsessään tällaisia muutoksia vauvapuuhastelun myötä?
Mutta Piip puhui kyllä ihanasti tuosta luottamuksesta ja henkseleistä!
=)
 

Yhteistyössä