Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerroit tässä erään asian siinä sivussa.
Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.

Anteeksi.
 
vierailija
Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.

Anteeksi.
?
 
vierailija
Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.

Anteeksi.
Sen verran jatkan että yksi ja sama 2,5 vuotta sitten eronnut, parisuhteeton ja kaivattunsa kanssa sydämensä käytännössä murheeseen ja sydänsuruun kadottanut tässä on monta viestiä nukahtamisyrityksiä vältellessään nakutellut. Ei ole muuta mikä oikein toimisi vertaistukena ja ystäville en enää näin pitkän ajan kipuilun jälkeen halua sydänsuruani jakaa. Ei siitä ole mitään hyötyä eikä se auta kuten ei auta oikeasti tämäkään.
 
vierailija
Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.

Anteeksi.
Hyvää yötä tuntematon ystävä sinulle sivusta, nuku hyvin ja näe rauhallisia unia, älä lannistu.
 
vierailija
Harva työ on sellaista. Sulla on sellainen.
Ei nykyinen työ tosiaankaan ole intohimoni ja suurimman osan päivästä lähinnä tuhlaan aikaa. Eli työn anti minulle on raha ja se ettei tarvitse nyhjöttää kotona kaikkea aikaansa. Todennäköisesti työssä kohtaamilleni se kuka työn tekee on yhdentekevää. Kyllä ammatilliset ja muutoinkin intohimot ovat toisaalla.
 
vierailija
"Hienosti selitetty oma toimettomuus täysin toisen niskoille."

Minä en voi ottaa yhteyttä, enkä tehdä mitään muutakaan, koska käteni ovat sidotut. Saisin varmaan häirintäsyytökset, jos ottaisin.
 

Yhteistyössä