Lähihoitajan näytön numero

Sehän on varmaankin jokaisen oma asia, mihin asettaa tavoitteet. Toiselle 3 on hyvä, toiselle taas aivan surkea.
Mutta onko niillä numeroilla toisaalta mitään merkitystä jatkon kannalta? En usko. En minä ainakaan ole koskaan numeroilla töitä hakenut/saanut. Taitaa riittää, jos on se valmistumispaperi plakkarissa, numeroista viis.
Sitäpaitsi, minusta ainakin koko näyttösysteemi on ihan suosta. Numeroonhan kun vaikuttaa satavarmasti myös pärstäkerroin, ei ainoastaan tekninen osaaminen. Ja sekin on hullua, että harjoittelusta annetaan oma numero ja näyttöviikosta tulee toinen numero. Ja sitäkin hieman kritisoin, että kirjallisten töiden osuus on huima. Ainakin meillä pitää joka näyttöön väsätä portfolio itsearviointeineen ja tietenkin näyttösuunnitelma. Niillä ei ole käytännön työn kannalta mitään merkitystä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:31 Malviina kirjoitti:
Musta 3 ei ole hyvä käytännön työ näytöstä...kun luet mitä siihen vaaditaan, niin en uskaltaisi olla sellaisen hoitajan käsissä, jok aei parempaan pysty.
no voihan lätty. Mun on sitten lopetettava opiskelut kun sain näytöstä numeroksi :(
 
mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:31 Malviina kirjoitti:
Musta 3 ei ole hyvä käytännön työ näytöstä...kun luet mitä siihen vaaditaan, niin en uskaltaisi olla sellaisen hoitajan käsissä, jok aei parempaan pysty.
Aika harvoin jos koskaan saat tietää kunkin hoitajan numeroa jos olet heidän avun tarpeessa.
 
Meillä opettaja sanoi että jos tuolta kadulta otetaan joku tyttö tekemään ne hommat ja arvioidaan, niin se ei saisi saada edes T 1:stä. Kuulemma ei ole muuten mitään järkeä opiskella jos nää asiat voi osata kuka vaan.. Eli kyllä musta T1 on ihan hyvä numero, siihen vaaditaan jo paljon.
 
kyllä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:03 hoitsu kirjoitti:
Meillä opettaja sanoi että jos tuolta kadulta otetaan joku tyttö tekemään ne hommat ja arvioidaan, niin se ei saisi saada edes T 1:stä. Kuulemma ei ole muuten mitään järkeä opiskella jos nää asiat voi osata kuka vaan.. Eli kyllä musta T1 on ihan hyvä numero, siihen vaaditaan jo paljon.
Peesailen tätä täysillä!
 
Meillä monet työntekijät harjoittelupakoissa kauhsteli niitä vaatimuksia mitä esim. 5 tarvitaan,ettää ei sais kovin moni edes monenvuoden työntekijöistä 5.

Minä olin itse tyytyväinen jos sain 4 harjoittelusta.Mutta joilleki se 3 voi olla se mihin tähdätä.Ja se riippuu niin paljon harjoittelupaikasta,numeron antajasta ja monesta muusta seikasta.

Ja koulusta kun paperit saa ulos niin tosi on että niillä numeroilla ei ole mitään tekemistä.
 
Eikös 5 ole kiitettävä, 4 ja 3 HYVÄ ja 2 ja 1 tyydyttävä?? Itse olen sairaanhoitaja/osastonhoitaja/opiskelen hoitotyön opeksi ja paljon näyttöjä vastaanottanut ja antanut kaikkia näitä arvosanoja. Jos ei näytön antaja ole sillä tasolla kuin opinnoissa kuuluu olla ts "hänestä ei ole hoitajaksi", hän saa hylätyn. En ikimaailmassa antaisi H3 opiskelijalle, jota en ottaisi meille töihin!
 

Yhteistyössä