Lähihoitajat!!!

  • Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti
kysyvä
Eli tämmöinen asia, koitin kyllä selailla netistä, mut ei onnannut.
Näkeekö jostain suoraan tai voisko joku luetella ekan vuoden oppikirjoja.
Ala kiinnostaa ja haluaisin etukäteen katsella millasia opuksia koulussa on.
:flower: kitos jos viitsit vastata.
 
lähihoitaja
Kun on tämä netti olemassa niin ei kannata juuri kirjoihin tuhlata, itse ostin lähihoitaja koulun aikana tasan yhden kirjan- "hoitamalla hyvää oloa", jota en juuri tarvinnut koko opintojen aikana ollenkaan, lisäksi tuntien muistiinpanot ja opettajien jakamat monisteet riittävät hyvin opintojen pohjaksi + tietysti kirjasto on oivallinen apuväline tietoa haettaessa, eikä maksa mitään!!!! säästät pitkän pennin tällä tavalla! Opiskelen nyt sairaanhoitajaksi ja olen ostanut tähän mennessä kaksi kirjaa, lääkehoidon oppaan ja anatomian kirjan, oikeestaan toi anatomian kirja on ainoa joka oikeesti kannattaa hankkia, koska sitä tarvii koko opintojen ajan!!!
Ei muuta kun opiskeluintoa!!!
 
Itsellä ko.opintoja vasta takana vähän,aloitimme hoidolla ja huolenpidolla.
Opiskelen oppisopimuksella joten koulussa oloa aika vähän sen takia muutamia kirjoja olen ostanut (anatomia,hoitamalla hyvää oloa jne.) Tosin muistiinpanoilla,netin ansiosta ja koulun kirjasto ovat olleet hyvä apu.
Itse tosin tykkäisin haalia kaikki mahdolliset kirjat itselleni omaksi,mutta ovat aika kalliita .
 
lähihoitaja
Niin tosiaan... kysyit kirjoja joita voisi etukäteen katsella no se "hoitamalla hyvää oloa" on kunnon perusteos jossa kerrotaan selkokielellä hoitotyön periaatteista ja prosessimalleista ja siinä kerrotaan selkeästi peushoidosta ja joistakin hoidollisista toimenpiteistä! suosittelen!!
 
Koulun kirjastossa on yleensä nuo kirjat ja ainakin Helsingissä niitä oli myös kirjatossa. Muutaman kirjan ostin opiskeluaikana ja myin ne pois kun valmistuin. 1 jäi myymättä (lasten sairaanhoito)
 
kysyvä
joo, ei sinänsä haittaa. Koulu on siis harkinta aseteella. Haluan vain tietää oppimaskusta vähän etukäteen ja tutkailla niitä. Edellisestä opiskelusta kun on jo ( apua ) parisenkymmentä vuotta.
Tuntuu aikamoiselta ajatukselta lähteä uudelleen opiskelemaan. On niin erilaista kuin ennen.
Sitten vielä kiinnostaisi esim. matematiikka. Se ei ole koskaan kuulunut vahvoihin puoliini. Olis kiva nähdä minkälaista matikkaa on tiedossa....
 
Lääkelaskuja. Kyllä niistä läpi pääsee lopulta ;) Minäkin vaikka mulla on lukihäiriö.
Mutta sen tiedän että en koskaan ala lääkkeitä laskemaan.

Ja sitten opiskellaan anatomiaa. <br><br>
 

Yhteistyössä