Lähikaupassa (K) oli äsken myynnissä

  • Viestiketjun aloittaja aasiakasko
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Mä en ymmärrä noita 20%-30% yms. aleja siinä vaiheessa kun käyttö aikaa on enää muutama tunti.Laittasivat puoleen hintaan tai vaikka 70 % alet että saisivat lihat käyttöön eikä roskiiin.Mä henk.koht.voisin ostaa noita vaikka vielä huomennakin hyvällä alella,ne ei miksikään mene sillä kellonlyömällä kun vuorokausi vaihtuu ;)
Ja ihan oikeasti täällä luullaan, että myyjillä on aikaa monta kertaa päivässä vaihtaa niitä alennusprosentteja?
 
"Anne"
On muuten huono systeemi. Samoin esim Eurossa saattaa olla -50% samana päivänä vanhenevat. Ei siinä mitään, mutta paikallinen Prisma pistää -50%lappuja lihoihin joissa on päiväys esim viiden päivän päästäkin vasta, kai jotenkin ruokakuljetusten mukaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Anne";27484604]On muuten huono systeemi. Samoin esim Eurossa saattaa olla -50% samana päivänä vanhenevat. Ei siinä mitään, mutta paikallinen Prisma pistää -50%lappuja lihoihin joissa on päiväys esim viiden päivän päästäkin vasta, kai jotenkin ruokakuljetusten mukaan.[/QUOTE]


Prisma ei pistä -50% lihoihin, eikä muutkaan s-kaupat

T. johtava työntekijä
 
"mami"
Meidän k-kaupassa ainakin myyvät ruokia -50% alella jos päiväys menossa umpeen samana päivänä.. Just tällä viikolla ostin broilerin fileesuikaleita pakkaseen kun olivat puoleen hintaan. Ja tänään maitoa.
 
"Anne"
[QUOTE="vieras";27484647]Prisma ei pistä -50% lihoihin, eikä muutkaan s-kaupat

T. johtava työntekijä[/QUOTE]

Aijaa, mitähän punaisen lapun lihoija viime viikollakin ostin o_O
 
ap.
Joskus ostanut aikaisin aamulla kaupassa käydessäni esim. maitoa alehintaan, mutta jälkeenpäin huomannut että täysi hinta oli kuitenkin otettu. Tätä kun oli muutaman kerran tapahtunut, lopetin aletuotteiden ostamisen, saman hinnan niistä saa maksaa oli mikä prosenttialennus tahansa.
 
säpäle harmaana
Joskus ostanut aikaisin aamulla kaupassa käydessäni esim. maitoa alehintaan, mutta jälkeenpäin huomannut että täysi hinta oli kuitenkin otettu. Tätä kun oli muutaman kerran tapahtunut, lopetin aletuotteiden ostamisen, saman hinnan niistä saa maksaa oli mikä prosenttialennus tahansa.
siinä on sellainen pieni pointti, että se alennus on kassahenkilön itse lyötävä koneeseen ja kun se kassahenkilökin on vain ihminen, joka tekee virheitä niin.. Seuraavan kerran voit kyllä huomauttaa kassahenkilöä asiasta, jos huomaat näin käyneen.
 
Useimmiten ostan vain alennuslihoja. Syynä se, että tunnen suurta syyllisyyttä kaikkea maailmassa poisheitettävän ruuan takia. Vaikka tiedostan etten ole itse syyllinen. Mieluummin meidän perheen lautasella kuin roskiksessa, mistä niitä ei voi edes dyykata.
 
"Mämä"
Lihan laatuhan on usein tutkitusti huono jo viimeisenä käyttöpäivänä, mutta tuleehan noita joskus ostettua, jos laittaa samana päivänä. Pakkaseen en enää laittaisi, jos kohta tuoreempaakaan jauhelihaa enää, siellä kun seassa voi olla kertaalleen pakastettua.
Tosin ei kauhean usein tarvi tätä miettiä, meillä kun vain yhdessä kaupassa on näitä alennetulla hinnalla, ja sielläkin todella vähän.
Toinen myy täydellä hinnalla, joskus olen tingannut kyllä yhden paketin puoleen hintaan, kun myyjä sattui olemaan lähellä.
 

Yhteistyössä