lähiöpub-G: Minkä niminen on kotiasi lähinnä oleva (lähiö)baari? KAIKKI VASTAAMAAN! :)

  • Viestiketjun aloittaja kaljalle
  • Ensimmäinen viesti
täällä
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:
Alkuperäinen kirjoittaja täältä:
Alkuperäinen kirjoittaja dementikko:
Alkuperäinen kirjoittaja täältä:
oon nähny tän jossain.. *raapii päätään* Missäpäin tuo on?

Ivalossa!
Onko se siinä entisen onnenpäivien tilassa? Juu...kesällä kävin, silloin varmaan näin tuon! Pitkä se on muisti.. joko siellä on se 25cm lunta?
Oliks toi viimeks Onnenpäivät, joo vissiin? Se on se vanha Tellu tuossa Nordean talossa... Onnea hyvästä muistista! Eilen tuli lunta 20 senttiä, nyt on puolet sulanut pois.
Eiku niin olikin..siis ent. tellu. Mitä siinä linkkariaseman baarissa nykyään on? Siis se ent. onnenpäivät ja mikä se nyt olikaan sitä ennen??
Linkkariaseman baari ei oo enää baari ollut moneen vuoteen. Mikä siinä nyt on?!? Kunnan yleisnäyttelytila, Kultapiisku, vai? Sitäpaitsi linkkariasema ei oo enää siinä vaan entisessä työttömien kirppiksessä!
Kultapiisku on siinä toisessa päässä, missä pidetään niitä tanssi- ja näytelmäkursseja. Tarkoitan sitä pikku-petsamon puoleista päätyä! Taidat olla liian nuori muistamaan :(
:D En oo nuori, mutta taidan olla ite dementikko :D Mä en mitenkään saa päähäni, mitä siinä Pikku-Petsamon puoleisessa päässä on nyt?! Vaikka siis asun tässä kylillä ja meen siitä ohi jatkuvasti!
Nyt ohikulkiessani selvitin: entisen Onnenpäivien tilalla on työkkärin tiloja ja MedInarin lääkärikeskus :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Allu:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Allu:
No se Jokeri : )
Sama täällä. Jokerihan se tuossa ihan vieressä :x
Nooh, eikö se nykyään ihan jees :D jos ykan jokerista puhutaan ;)
Mun lapsuuden yksi suuria kysymyksiä oli Jokeri. Mun perhe kotoisin Ylivieska-Nivala akselilta ja tämä Jokeri toistui aina silloin tällöin puheissa.
Mummu marmatti jostain tutustaan "Jokeriin meni" " Jokerissa lie" ja mä muistan miettineeni että mikä ihmeen paikka on Jokeri kun ihan ilmi pahuuden pesältä kuulosta.
Koskaan en itse kyseissä paikassa ole käynyt. Ja tuskin mummukaan :D
 

Yhteistyössä