lähtisitkö deiteille, jos saisit treffipalstalla seuraavan kutsun?

  • Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Joo.

Treffipaikkaa paljon tiukemmat kriteerit asettaisin ihmiselle. Jos tyyppi olisi lupaava, niin minulle tuo huoltoasema olisi ehkä jopa armeliaampi ympäristö. Muutenkin kaipaan nykyään sellaista ihmistä, joka ei yritä liikaa.
 
"tavis"
No riippuis tyypistä. Ainkaan ei tulis turhia paineita pukeutumisen ja käytöksen suhteen. Kyllä luksus ravintolaan limusiini kyydillä tarjous epäilyttäis ja ahdistais enemmän...
 
"..."
Mua nyppis toi tapa ilmoittaa, että "tarjoan kyllä autokyydit ja kahvit". Musta piheys on erityisen luotaantyöntävä piirre, ja tuo kuulostaa lähinnä siltä, että nyt on sitten erikoistapaus kyseessä. Eli jatkossa väännettäis jokaisesta ajatusta kilometristä. Ei-pihi ihminen ei tuollaista tulisi edes maininneeksi. Ja kyllä, musta miehen kuuluu tarjota treffeillä, vaikka muuten olenkin valmis maksamaan omani tai tarjoamaan tai miten nyt vain.

Saattaisin siksi olla menemättä.
 
mjuu
Mikä ettei.
Toisaalta en ehkä lähtisi autoilemaan ventovieraan ihmisen kanssa minnekään syrjäiselle huoltsikalle :O
Tuo tarjoamisesta mainitseminen on kyllä vähän outoa, mutta ehkä se tyyppi ei keksinyt mitään muutakaan sanottavaa?
 
riippuu
Lähtisin, jos kyseessä olis sellainen huoltsikka, jossa voi istua ja juoda ne kahvit pöydässä. Josta sais kahvin lisukkeeksi hyviä hodareita tai muun ruoka-annoksen, jossa on isompi nälkä. Minnekään pystypöytään en lähtis seisomaan ;)
 
"mii"
Pihiltä kuulostaa munki mielestä tuo tarjoan autokyydin ja kahvit :kieh:
Huoltsikka sinänsä on ihan ok treffi paikka. Joillaki syrjäisemmillä paikkakunnilla voi olla ainoa kahvia 50km säteellä :D
 
Affh
Mikä on "hyvä huoltoasema"? Ymmärtäisin tämän vain, jos jossain todella tavallisesta poikkeava huoltoasema tai jos henkilö itse on siinä yrittäjänä.


Mä olen sitä mieltä, että se kuka esittää kutsun, niin maksaa laskun. Ehkä hän vaan ajatteli ilmoittaa etukäteen, jos olet joskus itse joutunut maksamaan treffikahvit.


En kuitenkaan menisi vieraan ihmisen autokyydillä mihinkään.
 
"tavis"
[QUOTE="...";28059199]Mua nyppis toi tapa ilmoittaa, että "tarjoan kyllä autokyydit ja kahvit". Musta piheys on erityisen luotaantyöntävä piirre, ja tuo kuulostaa lähinnä siltä, että nyt on sitten erikoistapaus kyseessä. Eli jatkossa väännettäis jokaisesta ajatusta kilometristä. Ei-pihi ihminen ei tuollaista tulisi edes maininneeksi. Ja kyllä, musta miehen kuuluu tarjota treffeillä, vaikka muuten olenkin valmis maksamaan omani tai tarjoamaan tai miten nyt vain.

Saattaisin siksi olla menemättä.[/QUOTE]

Musta tossa ei ole mitään pahaa, että mainitsi maksavansa. Eipä ole asiassa sitten epäselvyyttä, kun löytyy niitäkin, että jokainen maksaa omansa ja vääntäytyy paikalle omin avuin. Pihi ei olis edes ajatellut maksavansa.
Toisaalta tietynlainen päiheys/säästäväisyys/järkevyys on vain hyve. Perintävelkojen kanssa taisteleva herrasmies on lähinnä säälittävä, mutta senhän tietää vasta sitten, kun yhdessä asuu, että kellä on rahaa ja kuka elää lainalla jaosamaksuilla leveästi.
Meillä ei ole varsinaisesti rahapula, mutta kyllä väliin ottaa kaaliin, kun yrittää elää säästeliäästi voidakseen saada jotain, niin mies tuhlailee surutta merkki vaatteisiin ja syö kalliissa ravintoloissa ja ostelee tyyriitä alkoholijuomia ja tarjoaa innokkaasti kaikille baarissa. Myöskään raha ei kelpaa, jos lainaa jollekkin nin ei ota koskaan rahoja takas ja toisinpäin, kun lainaa joltain/osallistuu kimppalahjaan esim. 30€ antaa 50€ takas.
 

Yhteistyössä