Lähtistikö -27 asteen pakkasella viemään nelivuotiasta kävellen n. puolen tunnin matkaa kerhoon vai jättäisitkö kerhon

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kai veisin jos ei muutakaan tekemistä. Pakkanenhan tuskin hellittää koko viikkona. Pulkkaan talja ja isot askeleet niin matka kestää vartin :D Viime talvena tuli vietyä kovassa pakkasessa jatkuvasti vanhinta kerhoon. Mutta voi sieltä lomaakin pitää jos ei jaksa lähteä pakastumaan.
 
"Milja"
Mentiin, pulkassa talja ja vaatteet olivat: Sukkikset, pitkähihainen trikoopaita. niiden päälle legginssit. Väliin villahaalari ja päälle toppapuku. Toppapuvusta otettiin lämpimin puku mitä löytyy se oli Ticketin. alushattu väliin ja päälle paksu tinttu karvalakki. Ruskovillan silkkivillalapaset väliin päälle nahkahanskat, jalkaan villasukat ja putkivarsikuomat. Vóila!
 
"vieras"
No meillä 3-vuotias menee huomenna kerhoon, oli sää mikä hyvänsä. Kävellen mennään ja matka vie just tuollaisen puolisen tuntia. Minä kehtaan vielä ottaa mukaan 1-vuotiaan, joka matkustaa rattaissa. Ei ole tullut mieleenkään jättää kerhoa väliin sään vuoksi.
 
"mä"
[QUOTE="vieras";23140813]No meillä 3-vuotias menee huomenna kerhoon, oli sää mikä hyvänsä. Kävellen mennään ja matka vie just tuollaisen puolisen tuntia. Minä kehtaan vielä ottaa mukaan 1-vuotiaan, joka matkustaa rattaissa. Ei ole tullut mieleenkään jättää kerhoa väliin sään vuoksi.[/QUOTE]

hienoa sulle:) Meillä oli tänä aamuna -32 ja sellaista syytä ei ole, että istuttaisin meidän vuosikasta tunnin rattaissa. Viihdymme myös kotona:)
 
Mentäis.Saa nähdä keskiviikkona mikä on ilma,ku oltais kerhoon menossa ja aion ottaa vuoden ikäsetki rattaisiin.Tänään oli -32 ku vein eskarin,mutta pienet ei ollu mukana. Mutta siis joo,meillä kyllä vähän lyhkäsempi matka :)
 

Yhteistyössä