lähtö lähellä??

Hei, onko millaisia "oireita" ollut ennen synnärille lähtöä?
Meillä täällä rv 38+4 ja nyt neljä vuorokautta tuntunut supisteluja epäsäännöllisesti,mutta jatkuva alaselänkipu vaivaa aivan kuin menkkakivut hieman kovempina.. edes särkylääke ei enää auta kipuun mutta silti hammasta purren pystyy kotona olemaan. Lisäksi nyt kahden vuorokauden ajan on vatsa ollut sekaisin. Joko olisi lähtö edessä vai mikähän tässä nyt vaivaa?
 
Mulla 2 synnytystä takana (38+6 ja 38+3 syntyneet). Supistuksia ja löysää vatsaa ollut ennen synnytystä, mutta juuri ennen niin ollut parin päivän tauko sellaisista oireista ja supistuksetkin vähentyneet rajusti ja sit on lähtenyt kunnolla käyntiin. Miten sulla meni..tuuthan kertoo! :)
 
Mulla myös eka oire oli vesien meno rv. 36+1. Poika syntyi sitten 36+3 kahden päivän käynnistelyjen jälkeen kun omia supistuksia ei ollut nimeksikään.

Tsemppiä kovasti ja kerrothan tosiaan miten kävi! :)
 
nyt on kyl pakko iteki kommata tähän et ollu vimoset 2pv maha löysäl ja muutamana iltana samoihin kellonaikoihin ollut kipua havaittavissa ja pari pv sit tul eka kunnon suppari vissiin autos ku kun ei oikee pystynyt liikkuu ja se särky alaseläs ja mahas;huh..ihan ku ois menkat alkamas:D
Ja eikös se vauvan liikkeet oo aika hiljasia just vähä enne h-hetkeä,itel niit on kyl tuntunut iha ok..
Nii ja omat vk on nyt 38+0
 
noin 5h tän viestiketjun aloittamisen jälkeen lähdin tarkistukseen sairaalaan,pitivät yön yli jos sattuisi jotain tapahtumaan mitä kaikki suuresti epäili. no seuraavana päivänä 16.7 klo 14 alkoi järjettömät supistukset ja maanantaina 16.7 klo 19.04 oli terve poika syntynyt. joten kyllä nuo "menkkakivut" ja vatsavaivat kertoivatkin tulevasta :) kiitos vastauksista kuitenkin vaikka nuo näinkin vasta nyt :)
 
mä olin jo viikolla 32 1,5cm auki ja sairaalaan kun lähdettiin ei ollut enempää avautunut. mutta heti seuraavana päivänä sit avauduin nopeasti loput :)
ota rauhallisesti vain niin kyllä se sieltä tulee, tule kertomaan kun jotain tapahtuu !
 
Nyt oli tultava lukemaan ja vertaamaa oireita,neuvolassa tuli todettua et pää kiinnittynyt melkeen kokonaan:) jomotusta ollut muutaman päivän ja eilen klo 14 alko aivan järkyttävät jomotukset plus epäsaannöllisen söönnälliset supistukset vissiin(?) ja tänään siten heräsin taas aivan kaameesee särkyyn seläs ja mahas,kuuma suihu auttaa sen ajan mitä siel on ja lääkettä nyt ottanutKuin monta päivää mun kannattaa kärsiä näist jomotuksista ,ku kummiski on vissiin epäsäännöllisiä suppareita välillä...La ois 4pv päästä eli nyt ois 39+2
 
mä lähdin siinä vaihees sairaalaan tarkastamaan onko edistystä tapahtunut kun suihku auttoi hetkellisesti ja lääkkeet ei vienyt enää kipua kokonaan,jotkuthan kärvistelee vielä tässä vaiheessa kotona mutta kyllä ne sairaalas vaan antaa kunnon lääkettä vaikkei olis alkanutkaan avautumaan, toisaalta myös jos olisit avautunut (muistaakseni 4cm) ne voi antaa sulle sielä jo oksitoonitipan. eli suosittelen menemään tarkistukseen jos se särkylääke ei enää kipuun auta. ilmoita miten käy :)
 

Yhteistyössä