Lämpimät kintaat

voisiko joku antaa vinkkiä mitkä olisivat tosi lämpimät ja mukavat kinttaat pienikätiselle lapselle? Tytöllä on tosi huono ääreisverenkierto ja näinollen kädet ovat ihan kylmät jo nollakelillä, vaikka olis lapaset kinttaiden sisällä. Ulkona ei voi olla puoltatuntia kauemmin. Ja lapsi haluais jotakin tehdäkin käsillään, mikä ei onnistu jos laitan kovin paljon kinttaita päällekkäin.
Olisko nahkaiset kinttaat sen lämpimämmät? Entä onko olemassa
jotain erikoislämpimiä? Kun ei viitsit kaikkia mahdollisia ostaa, vaan todetakseni ettei nekään sen kummemmat ole. Kaupasta jos kyselen kaikkihan sanovat kyllä nämä ON lämpimät ja taas meni rahaa hukkaan.
 
Ash
Meillä on myöskin tytöllä hurjan huono ääreisverenkierto, aina sormet ja varpaat jäässä ja tärisee koko tyttö! Varmaan kymmeniä eri kintaita kokeiltuani olen löytänyt hyvän yhdistelmän! Meillä on Rasavillin karvavuorellinen rukkanen, joissa tytön sormet pysyi lämpimänä jopa ilman välilapasta! Kovilla pakkasilla laitoin alle Ruskovillan lapasen (siinä on villaa ja oisko silkkivillaa se sisävuori). Aika arvokkaat mutta muuhun en enää vaihtaisi!!
 
viu
Meillä on kanssa ollut sama ongelma, kylmät kädet mutta apu löytyi Rasavilin rukkasista ja Ruskovillan aluslapasista. Tuolla paketilla on kyllä hyvin pärjännyt kovillakin pakkasilla. Tuntuu aika hintavilta Ruskovillan lapaset n. 13? ja Rasavilit n. 22?. Nyt meillä tosin on ensimmäistä talvea kokeilussa Jonatanin rukkaset jotka olen todennut todella hyviksi ja hintakin on paljon halvempi kuin Rasavilillä, olisko noi maksanut 7.50?...Jesper juniorin sivuilla löytyy.
 
Kiitos vastauksista. Saakohan noita ruskovillan ja rasavillin tuotteita tavallisista tavarataloista, erikoisliikkeistä vai mistä? Mistä pääkaupunkiseudulta? Aion ostaa että tytön kädet pysyisivät lämpimänä. Hyvää Joulua!
 
Ash
Itse ostin hyvin varustellusta lastentarvikeliikkeestä molemmat mutta olen huomannut ettei joka paikassa ole niin hyvää valikoimaa. Täällä Itä-Suomessa maksoin Rasavilin rukkasista 19,90 ja Ruskovillan lapasista n.13 ? nyt viime syksynä.
Ruskovillaa saa tilattua netinkin kautta www.ruskovilla.fi, luulisi että sieltä löytyy myös jälleenmyyjät.
Rasavilin jälleenmyyjät löytyy osoitteesta www.rasaviltuote.fi.
Iloista joulua sinullekin!
 

Yhteistyössä