LÄNSI -TAMPERE(ym.innokkaat)

Eemu
Heips,

Mua ainakin vois kiinnostaa ja ke sopii hyvin =) Mikäs aika olis paras? Meille sopis klo 13 eteenpäin.

Kivoja puistoja länsi- Treella mitä mä tiedän, niin on Tohlopin rannan tuntumassa oleva puisto, Vaakkolammen päässä oleva puisto...??

Mitäs muita kivoja puistoja on? =)
 
Eemu
Eli se Tohlopinranta on Epilässä, on Epilänkadun ja Nahkatehtaankadun liepeillä. Siinä on pieni uimaranta ja leikkipuisto, leikkipuisto on aidattu alue. Tosi kiva paikka. rannalle vois myös ottaa viltin mukaan, jos haluu.. ja eväät =)

Hyvin rannan löytää, kun laittaa vaikka eniron karttahakuun nahkatehtaankatu 15, niin siitä jo näkee vihreällä merkityn rannan =)
 
Mä en tiiä päästäänkö ensi viikolla kun miehellä alkaa loma ja saatetaan heti alkuviikosta lähteä reissuun, riippuen mun olotilasta, supistelee jo aika paljon vaikka vasta rv 32. Mut jos ollaan Treellä niin voitais vaikka poitsun kanssa tullakkin.
 
Eemu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 09:52 Sahrami kirjoitti:
Mä en tiiä päästäänkö ensi viikolla kun miehellä alkaa loma ja saatetaan heti alkuviikosta lähteä reissuun, riippuen mun olotilasta, supistelee jo aika paljon vaikka vasta rv 32. Mut jos ollaan Treellä niin voitais vaikka poitsun kanssa tullakkin.
Heips,

Suunnitteilla tais olla treffit jo tälle viikolle, eli mites pääsisittekö tällä viikolla vielä tapaamiseen?? =) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 21:46 pipsa1 kirjoitti:
Mites SUKLAASYÖPPÖ millane aika ja päivä teille sopis?Keskiviikko,torstai???

Noh, me ollaan tällä viikolla noi päivät aina puoli neljään asti autottomia, et meiän aikatauluja ei niinkään kannata kysellä. Tullaan, jos päästään eli sopikaa te sopivaa aikaa :D Mietin vaan, et oisinko jaksanu reippaana tyttönä polkasta pyörällä paikalle, mut voipi olla, et takaisin päin lähtiessä tulis äitiä ikävä. :whistle:
 
Änkeröinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 21:12 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Kovin on hiljasia nää Treen seudun alotukset nykyään...Missä kaikki luuraa?!? :wave: Mekin paikalle kyl tullaan, jos suinkin vaan jollain päästään ja ajankohta passaa. B)
Kyllähän me teidät kyytiin otetaan! Miten olis torstaina? :wave:
 
Töitä paiskittava reilu viikko joten ei ole meistä tapaamiselle vielä (siis aamupäivisin) mutta heinäkuun eka viikko ollaan lasten kanssa jo lomatunnelmissa ja isäntä vielä pakertaa töissä joten silloin meillä olisi aikaa lähteä puistotreffeille =)

:wave: :wave:
 
Täyty nyt oikein koneelle viä ittensä raahata, ku kyydin poikastakin luvattiin. :D Oliskos nyt sit TORSTAINA innokkaita lähteen tapaamiseen?! Me ollaan ainakin niiiiiin tympääntyneitä tähän kotona kökkimiseen, joten saadaanhan me porukkaa kasaan...Eiks joo? :wave:

Ja emäntä83 on hyvä ja ottaa koiran mukaan, lapset tykkäis.... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 22:23 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Täyty nyt oikein koneelle viä ittensä raahata, ku kyydin poikastakin luvattiin. :D Oliskos nyt sit TORSTAINA innokkaita lähteen tapaamiseen?! Me ollaan ainakin niiiiiin tympääntyneitä tähän kotona kökkimiseen, joten saadaanhan me porukkaa kasaan...Eiks joo? :wave:

Ja emäntä83 on hyvä ja ottaa koiran mukaan, lapset tykkäis.... ;)
:D täytyypi kattastella ellei ukkosta ku on luvattu torstaiks ukkosta :eek: Mutta yritetään tullaan mikäli sää antaa myäte B) :wave:
 
Mulle sopii kanssa huominen jos tosiaan sää sallii!kuinka moni pääsis nyt sitte huomenna ja oisko esim joku 10 aikaan hyvä??????SUKLAA SYÖPPÖ: Voinhan määki kiertää siältä tein kautta jos haluutte tulla mukaan :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 13:20 pipsa1 kirjoitti:
Mulle sopii kanssa huominen jos tosiaan sää sallii!kuinka moni pääsis nyt sitte huomenna ja oisko esim joku 10 aikaan hyvä??????SUKLAA SYÖPPÖ: Voinhan määki kiertää siältä tein kautta jos haluutte tulla mukaan :D

Meille ainaskin passaa tuo kymmenen, yritetään kiskoo ittemme ylös sängystä. Näillä näkymin tuo Änkeröinen meidät kyyditsee. :D Toivottavasti ei sada vettä... :/
 

Yhteistyössä