länsi-uusimaa

Hei, kiva että meitä löytyy ;) En itsekään ole mikään järkkääjätyyppi.. Mutta kiva olis muitakin mammoja lapsineen tavata. Itse kun on aika uusi paikkakunnalla, tutustuu mielellään muihin. Jos jollain on hyvä idea; paikka ja aika, niin heitä kehiin ja katsotaan miten kokoontuminen onnistuu! Mäkin yritän kehitellä!
 
stiinaliisa
Ohhoh :eek: Täällähän olikin Lohjalaisia tai lähialueen ihmisiä enemmänkin :D Ei vaan ikinä ole Lohjaa näkynyt paikkakunta-gallupeissa jne.
Itse olen uudehko Lohjalainen, ollaan asuttu nyt reilu vuosi täällä, ja kolmen pienen lapsen äiti.
Jos olet kiinnostunut tapaamaan Lohjalaisia (lähialueen äidit lasketaan mukaan) äitejä, meillä olisi tapaaminen sopivasti parin viikon päästä!!!! Kaikki on tervetulleita mukaan :D
Pistäpä mulle y-viestiä niin kerron lisää :D

p.s. älä arkaile tulla mukaan, itsekin tunnen tapaamiseen tulevista vain yhden äidin!!
 
Hei Stiinaliisa, kuulostaa hyvältä. Yksityisviestit ei onnistu rekisteröimättömältä.. Voitko valaista yhtään enempää tällä sivulla?

Ei tämä varmaankaan ole lohjalaisten juttu yksinomaan, eli jos halutaan nähdä, niin kaikki järjestysintoiset voi heittää ideoita! Tulevat ketkä kykenevät, vai mitä?

Muuten kyselen oletteko kuulleet onko Lohjalla mamma-jumppaa???
 
Blizzy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2005 klo 14:00 omppuli kirjoitti:
Muuten kyselen oletteko kuulleet onko Lohjalla mamma-jumppaa???
Kyselehän Aplicosta (CMS sali), saattaisivat olla innostuneita järjestämään =)
Tuttuja töissä siellä pilvin pimein
 
stiinaliisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2005 klo 14:00 omppuli kirjoitti:
Hei Stiinaliisa, kuulostaa hyvältä. Yksityisviestit ei onnistu rekisteröimättömältä.. Voitko valaista yhtään enempää tällä sivulla?

Ei tämä varmaankaan ole lohjalaisten juttu yksinomaan, eli jos halutaan nähdä, niin kaikki järjestysintoiset voi heittää ideoita! Tulevat ketkä kykenevät, vai mitä?

Muuten kyselen oletteko kuulleet onko Lohjalla mamma-jumppaa???
Nyt vasta tulin uudestaan tänne. Tämän viikon perjantaina olisi tapaaminen, eli ylihuomenna jo. Kiinnostaako ja pääsisitkö?
 
HEi! :attn:

Täällä olis kaksikko joka kaipas vähä *lapsellisii* tuttuja..Me asutaan Lohjalla.. :D Vaikka 2+ sivuilla on tullu koluttuu, nyt vasta huomasin tämmöisenkin paikan... :ashamed:
Mutta jos *mukaan mahtuu* niin oltaisiin hyvinkin kiinnostuneita... :hug:

Hyvää joulua kaikille!! :xmas:

 

Yhteistyössä