Länsi-Vantaa, huhuu?

Oisko seuraa päiväkahville, kävelylle, mahdollisesti puistoilemaan (myöhemmin) jne. L-Vantaalla?

Olen 6vkoisen pojan sekä 6- ja 8 -vuotiaiden tyttöjen kotiäiti.
Ikää löytyy itseltäni 27-v.

Olen alunperin muualta kotoisin ja tuttavia ei ole ehtinyt tulla aiemman työ + arkikuvioiden pyöriessä, mutta nyt kotosalla kaipaisin kovasti uutta seuraa. :flower:

 
Muutimme äskettäin Länsi-Vantaalle ja olisi todella mukava tutustua muihin alueen äiteihin Smile Olen tällä hetkellä vanhempainvapaalla ja tarkoituksena olisi sen jälkeen jäädä hoitovapaalle. Perheesemme kuuluu minä, mies ja pian 5kk vanha poitsulainen. Niin ja itse olen 30-vuotias. Kaipaan seuraa ihan normaaleihin puuhasteluihin eli vaunulenkeille, kahvitteluun, kokkailuun jne. Smile

Jos kiinnostuit, niin laita viestiä suoraan sähköpostiini springmama79@gmail.com
 
Heips!

Täällä 1,8v ikäisen tytön äiti (vm-86) martinlaaksosta. Jos kaikki sujuu niinkuin pitää niin saamme toisen lapsen 06/10. :) Perheeseemme kuuluu myös mieheni (vm-81) sekä koira.

Kaipaisimme seuraa päiväsaikaan puistoon (esim. vihertien asukaspuisto), kahvitteluun ym. mukavaan puuhasteluun. :)

Minulle voi laittaa vaikka yv:tä jos asut tässä lähistöllä ja olet seuraa vailla! :)
 

Yhteistyössä