***Läskin sulattajat, viikko 13***

Voih! :ashamed:
Viime viikolle tullut painoa lisää +0,4kg :/ Noh, meillä on nyt kaksi viimeistä viikkoa mennyt rempatessa ja muuttaessa... :whistle: Joten olen syönyt mitä olen kiinni saanut. En todellakaan täsmällisesti ja oikein... Päin vastoin. Söin mitä löysin ja karkkia vedin ahdistukseen... Ja suklaata! :kieh: :headwall: Mutta nyt alkaa olla kaikki tavarat yhdessä asunnossa, ja ei huoli rampata kahden asunnon välillä... Senkään takia en ole päässyt tekemään mitään. Aamusta iltaan oltiin uudella kodilla, maalattiin yms ja illaksi vanhalle asunnolle nukkumaan ja aamusta heti takaisin... |O Todella väsyttävää... Mutta enää ei huoli hakea kun pyörät ja yhden auton renkaat ja pessä alakerran lattia...
Mutta nyt alan tsemppamaan! Tälle viikolle ei saa enää tulla yhtään plussaa... Ahdistuksissani vetäsin äsken muutamia doris keksejä... :headwall: Ne on niiiin hyviä! :p
Mutta nyt alkaa taas "uusi" elämä... :whistle:

Sörhis Miulle oli viime viikolla tullut painoa +300g eikä +500g niin kun listassa lukee! :wave:

Tsemppi :hug: halit kaikille! Ei luovuteta! Kun kerran ollaan vauhtiin päästy! :D
 
mä löysin tältä meidän koneelta sellasia valmiita pohjia (mm kauppalistalle :D ) ja päätin tästä päivästä lähtien kokeilla täyttää tollasta valmista ruokapäiväkirjaa =) että näkis vähän miten terveellisesti sitä syökään :whistle: oon alkanu epäileen että syön liian vähän niin nythän sen sitten näkee.

liikkunukin olen ihan kivasti, ajattelin vielä tälläviikolla varata personal trainerille ajan. jos se vaikka tekis mulle takuuvarman kiinteytysohjelman :p :LOL:
 
Kääk, saas nähä, vihdoin tänään oli taas paino laskenu viime punnituksesta ja saas nähä kosahtaako koko vko ku huomenna leipomista ja syndejä.. :ashamed:
Pitää olla tiukkana vaa..

Nääon pahoja nää kekkerit yms viikonloput :( ei niinkää jos muiden syndeillä vierailee mut ku on kotona. Kaikki herkut jää tänne pyörii. Pitääki maanantaina kuskata kaikki loput töihin muille herkulteltaviksi. Ei tuu ite syötyy kaikkia :snotty:
 
IhanaValo
Heip!
Piti ihan tulla nostamaan,jos tää pino on vielä voimassa..
Tämän aamun paino meni uudelle lukemalle,71,8kg. Eli oiskohan se sitten -400g edelliseen...

Vähän huolettaa miten tästä tas sit nousee..mut heti ku sai nuo synttäriherkut pois taasen niin tuntui että laski jo senkin takia.
 
Turkilmas
Hei te jotka laihdutatte noilla painonvartijoiden pointseilla? Mistä te ootte ne saaneet? Mä oon nyt saanut tuosta useammaltakin vinkkiä ja mietin että tuo saattais olla seuraava kokeilemisen arvoinen juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei te jotka laihdutatte noilla painonvartijoiden pointseilla? Mistä te ootte ne saaneet? Mä oon nyt saanut tuosta useammaltakin vinkkiä ja mietin että tuo saattais olla seuraava kokeilemisen arvoinen juttu.
Voin laittaa siulle sähköpostiin... :) Heitä vaikka yv:llä niin laitan tulemaan... ;)

 
En kyllä uskalla mennä huomen aamulla vaakaan... :ashamed: Tämäkin viikko on menny siivoilun ja viimesten muutto juttujen seurassa... Karseet menkat turvottaa kanssa... |O Jospa tämä sitten tästä... Nyt lupaan kautta kiven ja kannon, että huomenna alkaa uudestaan tiukka kuuri! :) Ja nyt alkaa varmasti! Niin lupailin viime viikollakin, mutta tässä on nyt ollut kaikenlaista säätöä... Mutta huomenna alkaa! ;)

:wave:
 
Joo, täälläki eräs joka tuhonnu syndeherkun jämiä :ashamed: Mut ei muuta ku sitten taas uus viikko ja uudet linjat.

Me ollaanki tässä kohta lähössä reissuun 5vrk hotellissa syömistä yms..Saas nähä miten tän mamman silloin käy. Pitää vaa muistaa pitää annokset kohtuu kokosina yms. Mut muutois en meinaa ressata. Jos tulee plussaa niin kyllä se lähtee.. Niin hianosti onnistunut tähänki asti tää.

Ei ressiä repsahduksista. Aina voi aloittaa uudelleen, eikö vain ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Ei ressiä repsahduksista. Aina voi aloittaa uudelleen, eikö vain ;)
Siis joo, repsahtaa voi ja saakin, mutta noin yleisesti muistuttaisin, ilkeilemättä, että jatkuva repsahtelu ei ole laihduttamista. Kysehän on pitkälti siitä, että pystyy pitämään itsensä aisoissa eikä lipsahtele vähän väliä ajatellen, että "huomenna alan uudelleen" ;) Ei siis sinulle osoitettu, vaan ihan yleisesti, kun näistä repsahduksista kertoillaan mielestäni kuitenkin aika usein.
 

Yhteistyössä