~~~ Läskin sulattajat, viikko 14 ~~~

Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 89,8 kg... -300 g

FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI
Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 67,4 kg... -800 g

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,3 kg... +/- 0 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 97,0 kg... -400 g
Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 gMetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 71,8 kg... -400 g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg

Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -3,3 kg... +/-0 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI
pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg............................-1,5 kg

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg..............................UUSI

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 68,8 kg... -300 g Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 71 kg...MUKANA
Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,8 kg... -100 g Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 86,8 kg...-1,6 kg


Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 82,6 kg... +300 g
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g
Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana

ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg
 
sipsi
Huomenta! Paino 73,8kg eli -100g... Olen tyytyväinen kokonaispudotukseen -3,6kg ja mukana 10vkoa. Tahti on hidas, mutta suunta oikea. Viikon aikana söin terveellisesti, mutta hirveästi pihtaamatta, kävin salilla x2 ja pitkällä kävelylläx2. En ole huipputyytyväinen, mutta en tyytymätönkään. Pisteilyä pitää nyt terästää uudelleen, sillä paino laskee hyvin, kun jaksaa olla tarkkana. Edelleen viikonloput ovat suurin ongelmani. En mässäile tms., mutta vierailuilla yhä tulee kaloripitoisempaa syötyä. Tavoitteeni on kuitenkin diabetekseenkin liittyen tasainen ja maltillinen - pysyvä- painonhallinta, ei äkkirysäys ja sen jälkeen hiipivä paino ;). Tsemppiä alkavaan viikkoon kaikille ja sinnikkyyttä kehiin :).
 
Huomenta!
On vähän jäänyt unholaan laihdutus viime viikkoina. Paino on ja pysyy toistaiseksi ainakin saavutetussa 59kg:ssa. Nyt pidän vähän (tai paljon) taukoa ja OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN tulokseen! Koko dieetin aikana laihduin 6kg :flower: Tavoitteesta jäin vielä vähän mutta normaalipainoinenhan mä olen etten ota stressiä. Kiinteytyä pitäisi jaksaa seuraavaksi mutta kun siitä on niiiiiin paljon vaivaa :headwall:
Voitte poistaa mut listalta roikkumasta.

Tsemppiä kaikille ja antakaa itsellenne jouluna hieman armoa! :saint:
 
Huomenta hei!
Täällä perjantaina taas oli huikee painonpudotus tulossa, mut sitten synttärikemut lauantaina otti takapakkia. Mut ei ressiä, olen kans niin tyytyväinen jo saavutettuu pudotukseen etten ressaa vaikka joskus herkuttelu aiheuttaakin pienemmän vkopudotuksen. Alaspäin kuiten mennää koko ajan. Nyt siis 68,8kg ja -300g viikossa

Mun ei kyllä pitänyt, mutta mittasin sitten kuitennin..Vatsalihasreenissä 3vko alkaa mut nyt jo mitassa näkyy. Siitä olen SUPER tyytyväinen/iloinen. Et se tasapainottaa tuota herkuttelu morkkista.

Eilen illalla vielä kruunattii herkuttelu pitsalla. Ja sitten stepperi laulo illalla idolssia katellessa. :saint:

Kyllä tämä tästä, taas arki ja tiukka linja. Tulossa kuiten vkl pikkujoulut ja sitten seuraava viikko hotellissa täyshoidossa et taitaa olla ''loma'' laiharissakin. Toki koitan syödä kohtuurajoissa, mut sit nautitaan lomasta ja liikunnasta.

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!
 
viime viikolla unohdin tulla tänne ilmottelee pudotusta, mutta se oli 1,5kg alaspäin, juu, niitä nesteitä... jne... mutta tänään en uskallaudu vaaalle, kun itselläni oli synttärit ja sitten oltiin tuttavien juhlissa, eli koko viikonloppu nyt sitten mässäilty :ashamed: ja varmasti kaikki kadotetut nesteet on tullut takaisin. Palaan ensi maanantaina asialle, ja tämä viikko mennään ihan kympillä...
 
mut poistakaa! mä olen unohtanut koko laihiksen, tosin aamulla paino oli 87.2 että silleen ihan ok, ei taida noustakkaan. mutta en "joulukiireiltä" ehdi palstailemaankaan!! :eek: saati laihtumaan nyt kun kaupat notkuu suklaatia :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Mun ei kyllä pitänyt, mutta mittasin sitten kuitennin..Vatsalihasreenissä 3vko alkaa mut nyt jo mitassa näkyy. Siitä olen SUPER tyytyväinen/iloinen. Et se tasapainottaa tuota herkuttelu morkkista.
mä olin viime kesänä sillä "vatsa litteäksi 12viikossa"-pinossa ja jaksoin sitä ehkä 10viikkoa, sillonkin oli kesä ja välillä pidin "omaa lomaa" niistä liikkeistä :snotty: mutta silti mulla lähti sen aikana niin tosta vyötärön kapeimmasta kohdasta kuin tosta navan kohdalta 10cm! :D sinä aikana en laihtunu ollenkaan vaa´an mukaan, eli kyllä se vatsalihasten teko kannattaa! :flower: =) sen jälkeen oon laihtunu muutamia kiloja ja nuo mitat on pysyny suht samassa...
 
Joo en todellakaan ilmoita tämän viikon lukuja |O |O |O

Itku meinasi vaa'alla tulla :'(

No nyt on pikkujoulut juhlittu ja jouluun asti voi vetää ilman yhtään repsahdusta :) Viime viikolla kävi jo vaaka todella alhaalla ja aamulla oli kertakaikkinen järkytys. Tosin koko vkonloppu on tullut vedettyä viinaa ja pelkkää sipsejä ruokana :) Että eiköhän tämänkin aamuinen tulos ollut ihan tiedossa...

Tsemppiä kaikille ja ens vkolla mä tuun ilmoittaan TAKUUVARMASTI laskeneen tulokseni!!!
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Iltaa. Pudotusta -800g eli paino nyt 67,4kg :D . Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille :hug: .
Mikä on pituutesi Häjy Emäntä? Painat sen verran kuin minä haluaisin painaa :).
Myönnän heikon hoksotintasoni auliisti... Tuollahan nuo lukevat ylempänä... Kysymys siis turhista turhin ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
:wave: Iltaa. Pudotusta -800g eli paino nyt 67,4kg :D . Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille :hug: .
Mikä on pituutesi Häjy Emäntä? Painat sen verran kuin minä haluaisin painaa :).
175 cm. Alan siis olla suurinpiirtein tavoitteessani ja pitäisi aloittaa tasapainoilu painon kanssa. Takana -23kg pudotus. Niin hassulta kuin varmaan kuulostaakin niin pelottaa jotenkin tuo uusi vaihe missä pitäisi osata pitää paino tasaisena :/ .

Muoks. Olitkin huomannut jo pituuteni :) .
 
Turkilmas
Mukana :wave: . Olen tänään tehnyt surullisen päätöksen lopettaa mahdottomaksi käyvän imetyksen. Toivon mukaan siitä on edes se positiivinen vaikutus että paino lähtee tippumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mukana :wave: . Olen tänään tehnyt surullisen päätöksen lopettaa mahdottomaksi käyvän imetyksen. Toivon mukaan siitä on edes se positiivinen vaikutus että paino lähtee tippumaan.
Miä luin sen ketjun :hug:
Tuo on kyllä hyvä päätös
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mukana :wave: . Olen tänään tehnyt surullisen päätöksen lopettaa mahdottomaksi käyvän imetyksen. Toivon mukaan siitä on edes se positiivinen vaikutus että paino lähtee tippumaan.
Miä luin sen ketjun :hug:
Tuo on kyllä hyvä päätös
Joo. Ei se hyvältä tunnu, mutta näin on parasta.

Ja katokkin sinä ettet luovuta, nih!! :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mukana :wave: . Olen tänään tehnyt surullisen päätöksen lopettaa mahdottomaksi käyvän imetyksen. Toivon mukaan siitä on edes se positiivinen vaikutus että paino lähtee tippumaan.
Hyvä kun pysyt matkassa :D :wave: ja :hug: vaikeasta päätöksestä.
Juu, en mä lähde kulumallakaan :snotty: . Ja kiitos :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mukana :wave: . Olen tänään tehnyt surullisen päätöksen lopettaa mahdottomaksi käyvän imetyksen. Toivon mukaan siitä on edes se positiivinen vaikutus että paino lähtee tippumaan.
TsemppiÄ ja voimia päätöksen kanssa. Ja jos helpottaa niin mulla ainaki lähti rytinällä paino laskuu heti imetyksen jälkeen. Imetyksen aikana kaikki mahollinen syömisen seuranta ja herkuton oli ihan turhaan :hug:
 

Yhteistyössä