~~~ Läskin sulattajat, viikko 14 ~~~

Puntari näytti eilen 97 eli -400 g pudotusta viikon takaiseen.
Meil oli netti nurin ( tai ainakin mie luulin niin ) eilen ja nyt pääsin sitte vasta tännekin...piti käyttää vähän omia hoksottimia noitten nettipiuhojen kanssa kun mies on edelleen sairaalassa, mutta tsemppiä kaikille!
 
Laiska viikko takana täälläkin... :ashamed: Olen ollut pikkasen lasten kanssa kipeänä.. Joten laita listaa + - nolla niin jospa tämä ois parempi sitten ensi viikoksi... :whistle:
Kunhan saan paranneltua niin sitten alkaa taas huhkiminen! ;)

JOTEN SAA POLKEA PERSEELLE!!!! :headwall: ... vauhtia...! :kieh:
 
Älkää pliis modet bannatko mua tai mitään, vaikka kirjoittelen nyt samaan ketjuun kahdella nikillä. Mie aamulla innostuksissani vaihdoin nikin, enkä ollenkaan muistanut, että täällä oli "keskeneräinen" ketju.

T: Entinen Sörhis
 
Ompas täällä taas hiljaista! Joko joulukiireet painaa päälle vai onko kaikki liikkumassa ja jumpalla ;)

Täällä hyvin menee ja normilenkkeilyä huomenna luvassa, aamulla ensin vatsareeni pohjalle ja puuro, sit menoksi. nyt taas kelpaa lenkkeillä ku on uus kevyttoppis ja ihan omaa kokoa :heart:
 
Siis apua! Motivaatio ollut TÄYSIN hukassa koko viikon! Tai ei täysin, mutta yhtäkkiä en oo käynyt ollenkaan lenkilläkään!

Nyt täytyy huomisesta palata takaisin entiseen ja ottaa todellakin itseään niskasta kiinni! Ollut muutenkin ihan väsy ja turtunut olo koko viikon :( Herkkuja en onneks oo syönyt!

Mites muilla?
 
Uutta pino ei vissii vielä ole, Mut toivottavasti Sörhis löytää mun uudet lukemat täältä. -500g ja paino nyt 68,3kg Piti tänne nyt tupata noi uudet lukemat, ku tää muori lähtee reissun päälle tänään. Laukut pakattuna ja puuro eka sitten matkaa. Kylpylään hotellin sapuskoille :p Saas nähä mikä ens viikon paino on, mut nyt en ota ressiä, nautitaan vain! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Uutta pino ei vissii vielä ole, Mut toivottavasti Sörhis löytää mun uudet lukemat täältä. -500g ja paino nyt 68,3kg Piti tänne nyt tupata noi uudet lukemat, ku tää muori lähtee reissun päälle tänään. Laukut pakattuna ja puuro eka sitten matkaa. Kylpylään hotellin sapuskoille :p Saas nähä mikä ens viikon paino on, mut nyt en ota ressiä, nautitaan vain! :wave:
Todella hyvin! Sä ansaitsetkin viikon paussin :D Etkä voi sillä pilata koko tulostasi :p
 

Yhteistyössä