Läskin sulattajat, viikko 15 (Jaksaa, jaksaa!)

vieras
ihan vaan vinkiksi, että pienen painon pudotuksen saa aikaiseksi vähentämällä iltasyömistä. Itse puolitin iltapalalla syömäni leipämäärän puoleen ja heti alkoi näkyä puntarissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan vaan vinkiksi, että pienen painon pudotuksen saa aikaiseksi vähentämällä iltasyömistä. Itse puolitin iltapalalla syömäni leipämäärän puoleen ja heti alkoi näkyä puntarissa.
Ei kai. Kiitos vinkistä :). Kyllä me nyt laihdutaan kaikki hurjasti, kun tämän suuren salaisuuden jaoit kanssamme :xmas:.

P.S. Sillä, mihin aikaan vuorokaudesta syö, ei ole väliä laihtumisen kannalta. Kokonaisenergiamäärä / vuorokausi ratkaisee.
 
Olen mukana remmissä vaikka olenkin aika huonosti nyt toteuttanut tätä laihuttamista parina edellisenä viikkona... :ashamed: Ensin oli remppa sitten muutto ja nyt alkoi saunaremppa... Söin mitä kiinni sain... Lievää masennusta... :headwall: Ja nyt sunnuntaina tein tytön kanssa piparkakku taloon seinäliimaa... eli sulatettua sokeria... Ja vasen käteni paloi sormia myöten todella pahasti! Paitsi peukalo "jäi henkiin"... :'( Keskiviikkona kävin kirurgin luonna, sormista poistettiin kuollutta ihoa leikkaamalla. Sellain että lihat näkyy isommalta alueelta. Maanantaina pitää mennä uudelleen... :/ Koskee ihan perkeleesti suoraan sanottuna! :kieh: Panacodia vetelen kipuun.
Nyt epäilen että miulla on oireeton virtsatientulehduskin... Selkää koskee, alavatsaan ja kylkiin vihloo. Huono olo ja huomenna saan testituloksia vasta puolen päivän aikaa... Pelottaa! Pikkusiskollani oli reilu vuos sitten oireeton vt ja se meni munuaisiin.... Nyt pelkään itselläni sen olevan myös! :eek:
Levotonta meininkiä... Vaikka olen laimin lyönnyt tätä meidän kaikkien yhteistä projektia niin lupaan että maanantaina se alkaa uudelleen! :D
Ja kaiken kukkuraksi pitäisi tehdä tytölle ja miehelle synttärit sunnuntaiksi! :snotty: Käpälä paketissa... Ja alakerta on ihan paskananen kun siellä on se sauna härdelli parhaillaan pystyssä... :/
Mutta tsempataan! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Olen mukana remmissä vaikka olenkin aika huonosti nyt toteuttanut tätä laihuttamista parina edellisenä viikkona... :ashamed: Ensin oli remppa sitten muutto ja nyt alkoi saunaremppa... Söin mitä kiinni sain... Lievää masennusta... :headwall: Ja nyt sunnuntaina tein tytön kanssa piparkakku taloon seinäliimaa... eli sulatettua sokeria... Ja vasen käteni paloi sormia myöten todella pahasti! Paitsi peukalo "jäi henkiin"... :'( Keskiviikkona kävin kirurgin luonna, sormista poistettiin kuollutta ihoa leikkaamalla. Sellain että lihat näkyy isommalta alueelta. Maanantaina pitää mennä uudelleen... :/ Koskee ihan perkeleesti suoraan sanottuna! :kieh: Panacodia vetelen kipuun.
Nyt epäilen että miulla on oireeton virtsatientulehduskin... Selkää koskee, alavatsaan ja kylkiin vihloo. Huono olo ja huomenna saan testituloksia vasta puolen päivän aikaa... Pelottaa! Pikkusiskollani oli reilu vuos sitten oireeton vt ja se meni munuaisiin.... Nyt pelkään itselläni sen olevan myös! :eek:
Levotonta meininkiä... Vaikka olen laimin lyönnyt tätä meidän kaikkien yhteistä projektia niin lupaan että maanantaina se alkaa uudelleen! :D
Ja kaiken kukkuraksi pitäisi tehdä tytölle ja miehelle synttärit sunnuntaiksi! :snotty: Käpälä paketissa... Ja alakerta on ihan paskananen kun siellä on se sauna härdelli parhaillaan pystyssä... :/
Mutta tsempataan! :hug:
Voi sinua! :hug:

Mä olen sitä mieltä, että laihduttamaan ei pysty, mikäli elämäntilanne on liian stressaava. Jos nyt hoitaisit ittes kuntoon ja kokeilisit sitten uudestaan täysillä ruumiinvoimilla! Sulla on kuitenkin koko elämä aikaa laihduttaa :)
 
Viivi, olen kans samaa mieltä Tunnelma Tuulin kanssa. Nyt otat ihan iisisti hetken ja hoidat muut asiat kuntoon. Laihduttamaan pystyy aina myöhemminkin :heart: Jaksuja kovasti!

Me ollaan reissusta palattu. Tullessa käytiin sitten syömässä eka annos kinkkua :p itsenäisyyspäivä-päivällinen mun vanhemmilla. Kotiin ku tulin uskaltauduin puntarille ja ei pahakaa painon pomppaus ollu alle 69 kuitenni..Olin TOSI yllättynyt. On nimittäin tullut syötyä reissussa ja ihan pikkasen herkkujaki :whistle: + tosi oli odotettavissa, mut onneksi näinkin vähä (kunhan vaa ei enää pomppais lisää) Nyt taas tiukka linja ja paaino uudelleen laskuun.
tulikin jo ikävä noita omia lenkkeilyjä, siellä kyl tuusattiin ja liikuttiin mut ei samaa tahtia mitä oon tottunut. Vatsalihasreenissä vielä hyvin mukana kuiten mennää, ens vko alkaa vko5.. Jeee!!

Tää on varmasti pahaa aikaa kaikille, mut ei siitä lannistuta! Hyvissä tuloksissa mennää ja pitää jouluna saada nauttiakin. Mä en ainakaa aijo pilata joulumieltä laiharin kanssa, mut järki kädessä mennää.

hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
 

Yhteistyössä