*Läskin sulattajat viikko 29*

heips! toi maanantai on aika karu punnituspäivä kun mulla herkkupäivä lauantai ja joskus repsahtaa sinne sunnuntaillekki :whistle: :ashamed: no katotaan maanantaina tuomiota B) mulla kyllä toi paino viskoo parikin kiloa, nesteen määrä ei oo vakio B)
tänään ois pallojumppa ja su yritän salille tai kuntojudoon. maanantaisin mulla on bodymax mikä on aivan loistava jumppa. pureutuu just mun ongelmakohtiin. töitäki on ollu taas ihan kivasti eli myös hyötyliikuntaa tullu harrastettua. onneks on fyysinen työ...
ihanaa kun tulee kesä niin tulee automaattisesti liikuttua enempi kun ei oo päivisin autoa käytössä ja vaunut ja leikki-ikänen tuo ihan hyvän vastuksen B) niin ja sit meil on sellanen pyöräkärry minne voi nyt jo varmaan laittaa ton pienemmänki.
syömiset on nyt ollu aika kurissa mut niitä kasviksia vois tosiaan olla enempi mut kun ne ei oikeen maistu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
huomenta! mä sivuutan tästä lähtien tt:n kommentit kokonaan koska provosoidun niistä ja koska se ei oo tajunnu tän pinon pointtia. ja edelleen ihmettelen mitä kyseinen henkilö täällä tekee. pitäsköhän mun liittyä kesäkuisiin vaikken oo ees raskaana. voinhan mä jakaa siellä hyviä neuvoja kun mulla on jo 2 lasta :saint:

vähän noista mun keinoista millä yritän tota painoa saada alas. eli maailman helpoin neuvo, liiku enempi syö vähempi. teoriassa helppoa mut käytännössä ei aina niin. mä jätin iltasyömiset ja pienensin annoskokoja mut välillä lipsuu kun kerkee tulla kauhee nälkä kun ei kerkee syödä. liikuntaa tulee harrastettua jumppa/sali 2-3 kertaa vkossa + hikilenkit kera vaunujen yleensä noin 5km tai enempi kerralla. välipäivinä jumpasta yritän kotona treenata ainaki vatsat ja nostella painoja. meillä on myös pallo minkä kanssa tulee kans jonkun verran jumpattua. kesä ku tulee ni rupeen fillaroimaan työmatkat ja jos uskaltautus taas rullaluistimille B) jos löydän ne :xmas: makeet jätin kans tietty pois mut lauantaisin on herkkupäivä, sillon en kato mitä suuhuni laitan :whistle: :p kasviksia pitäs syödä enempi mut mä en oikee tykkää :x porkkanoita yrittäny järsiä ja kurkku ja tomaatti menee ja salaatti joten kuten. rasvaset ruuat kans oon yrittäny jättää kokonaan mut satunnaisesti tulee niitäkin kyllä syötyä tyyliin makkaraperunat :ashamed: suosin kevyttuotteita ja sydän merkillä merkittyjä tuotteita. pastat vaihdoin myös tummiin. parantamista vielä löytyy mut näillä mennään nyt.
heh, taisit olla sinä, joka et ole ymmärtänyt tämän pinon pointtia :) Lues oman kirjoituksesi alla olevia tekstejä. Jos provosoidut siitä, että joku pyrkii kertomaan sinulle tai muille terveellisiä elämäntapoja, niin kyllä se sinussa on vika, ei muissa.
noi terveellisten elämäntapojen yms vinkit voi esittää myös kauniisti eikä teilaamalla kuten tt tehnyt. näet sen kun luet edellisiä tekstejä. mä en oo täällä kenenkään laihdutustapoja kritisoinut enkä tsempannut myöskään vääriä tapoja niinkun tt väitti. tai jos oon ni haluan itekki sen tekstin nähdä
B)
Miksi sinä sitten auot päätäsi tt:lle, kun hän nimenomaan kannustaa terveellisen ruuan ja laihdutuksen puolesta?
edelleen, se sävy miten hän asiat ilmottaa. ja nyt mä jätän aiheen tt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kävin kuin kävinkin tänään punnitsemassa itseni. Ja hyvä että kävin. Paino olikin tippunut yllättäin. Eli nyt se on 100,3 kg. Haamuraja lähestyy koko ajan mutta tuskastuttavan hitaasti.

Tuosta on multa näemmä jäänyt joku päivitys välistä. Että en sentään ole laihtunut yli kiloa hetkessä. Mutta juu, tuo on nyt nykyinen painoni :)
Hyvä,kohta se raja on rikki :flower:
Tule sitten maanantaina kertomaan sen hetkinen paino =)
 
Mulle taas kasvikset maistuu enemmän kuin hyvin :p Aiemmin ne ei oikein maistunut,mutta nyt mä teen aina ennen ruokaa salaatin jääkaappiin varttumaan ennen ateriaa,niin sitä on helppo lappoa ruokalautaselle ja hedelmiäkin tulee syötyä melko paljon.
Aika nopeasti sitä tottuu terveellisempään ruokavalioon,kunhan vaan pysyy siinä :snotty: :whistle:
Tänään meinasin pizzaa vääntää,mutta saa nähdä jaksanko tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mulle taas kasvikset maistuu enemmän kuin hyvin :p Aiemmin ne ei oikein maistunut,mutta nyt mä teen aina ennen ruokaa salaatin jääkaappiin varttumaan ennen ateriaa,niin sitä on helppo lappoa ruokalautaselle ja hedelmiäkin tulee syötyä melko paljon.
Aika nopeasti sitä tottuu terveellisempään ruokavalioon,kunhan vaan pysyy siinä :snotty: :whistle:
Tänään meinasin pizzaa vääntää,mutta saa nähdä jaksanko tehdä.
ei kannata ihan hirveesti mättää, hedelmissä hedelmäsokeria ja eikös niistä oo jotain rajoituksia siin ruokavaliossaki? mä muistan ainaki iteltä sen puolikkaan banaanin :whistle: :kieh: kasviksissa ei oo mitään rajotuksia mut hedelmiä ei liikaa. esim banaani just aika kaloripitonen, omenat taitaa olla aika ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mulle taas kasvikset maistuu enemmän kuin hyvin :p Aiemmin ne ei oikein maistunut,mutta nyt mä teen aina ennen ruokaa salaatin jääkaappiin varttumaan ennen ateriaa,niin sitä on helppo lappoa ruokalautaselle ja hedelmiäkin tulee syötyä melko paljon.
Aika nopeasti sitä tottuu terveellisempään ruokavalioon,kunhan vaan pysyy siinä :snotty: :whistle:
Tänään meinasin pizzaa vääntää,mutta saa nähdä jaksanko tehdä.
sama homma :snotty: mitä pitsaa meinasit? :p
 
pitäs ruveta pitämään sitä ruokapäiväkirjaa mut en muistas kuiteskaan kaikkea kirjata B) no ehkä kokeilen. ihana ilma ulkona ja pitäs lenkille lähtee mut meillä ei muita kotona ku minä ni tää hiljasuus houkuttelee istumaan tässä koneella kun saa kerranki olla rauhassa :saint: no hetki tässä ja sit ulos. tänään töitäki ni ip ei kerkee kunnolla ulkoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mulle taas kasvikset maistuu enemmän kuin hyvin :p Aiemmin ne ei oikein maistunut,mutta nyt mä teen aina ennen ruokaa salaatin jääkaappiin varttumaan ennen ateriaa,niin sitä on helppo lappoa ruokalautaselle ja hedelmiäkin tulee syötyä melko paljon.
Aika nopeasti sitä tottuu terveellisempään ruokavalioon,kunhan vaan pysyy siinä :snotty: :whistle:
Tänään meinasin pizzaa vääntää,mutta saa nähdä jaksanko tehdä.
ei kannata ihan hirveesti mättää, hedelmissä hedelmäsokeria ja eikös niistä oo jotain rajoituksia siin ruokavaliossaki? mä muistan ainaki iteltä sen puolikkaan banaanin :whistle: :kieh: kasviksissa ei oo mitään rajotuksia mut hedelmiä ei liikaa. esim banaani just aika kaloripitonen, omenat taitaa olla aika ok.
Omenia ja mandariineja vetelen välipaloilla,niinkuin ohjeessa lukee B)
Jotain kinkku-tonnikala-jauheliha-sienihässäkän meinasin tehdä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mulle taas kasvikset maistuu enemmän kuin hyvin :p Aiemmin ne ei oikein maistunut,mutta nyt mä teen aina ennen ruokaa salaatin jääkaappiin varttumaan ennen ateriaa,niin sitä on helppo lappoa ruokalautaselle ja hedelmiäkin tulee syötyä melko paljon.
Aika nopeasti sitä tottuu terveellisempään ruokavalioon,kunhan vaan pysyy siinä :snotty: :whistle:
Tänään meinasin pizzaa vääntää,mutta saa nähdä jaksanko tehdä.
ei kannata ihan hirveesti mättää, hedelmissä hedelmäsokeria ja eikös niistä oo jotain rajoituksia siin ruokavaliossaki? mä muistan ainaki iteltä sen puolikkaan banaanin :whistle: :kieh: kasviksissa ei oo mitään rajotuksia mut hedelmiä ei liikaa. esim banaani just aika kaloripitonen, omenat taitaa olla aika ok.
Omenia ja mandariineja vetelen välipaloilla,niinkuin ohjeessa lukee B)
Jotain kinkku-tonnikala-jauheliha-sienihässäkän meinasin tehdä :whistle:
ootko ennen tehny? mä meinaan joskus laitoin jauhelihaa ja tonnikalaa ja se oli :x mut siinä ei kyl muuta ollu. tais mein pitsa jäädä tekemäti ku työt kutsuu. ellen illalla virkisty :whistle: varmaan joo ku herätys oli 5.15 :kieh:
 
Pepsukka81
Moi! Täällä podetaan vatsatautia. En tosin ole enää oksentanut, mutta helkkarin huono olo on. Etoo koko ajan. Eilen sain juotua omatekoisen pirtelön, tänään olen syönyt muutaman sipsin..kun suolaa tarvitsee keho...liikkumaan en siis ole päässyt kahteen päivään. Kamala, kamala olo..yök...kunhan ei enää oksennus tulisi tai toivottavasti tulee, että helpottaa...en tiedä.

Puntarilla kävin huvikseen ja miinus 3kg maanantaista...jeps...tätä se vatsatauti teettää...

 
pepsukalle paranemisia :hug: kauhee tauti toi oksutauti :x :( kilothan siinä lähtee mut laiha lohtu ku olo on karsee ja tuntuu et kuolee :snotty:

eilen tuli sit herkuteltua, tein sit kuiteski pitsaa ja hyvää oli :p jopa muutki kehu et ei pelkästään omaa luuloa :whistle: B) karkkia mässäsin illalla ja tuli niin paha olo :x et unikaa ei tullu ja junioro kitis ja naris puolen tunnin välein et tuli sit kupattua yli kahteentoista ennenku nukkumaan pääsin :/ ja aamuhan alko tas suht aikasin mut mä en suostunu nousee :kieh: väsyttää ja päätäki särkee, pitää lähtee ulos vähän tuulettaa nuppia ja jos salille ip rynnistäis. ihanasti muutes kuivu eilen pyykit ulkona ku oli niin kova tuuli, sieltä se kesä kohta tulee =)
 
Tänään on haasteellinen päivä. Pitäisi mennä kaveri lapsen syntymäpäiville. Jotain tietenkin pitäisi syödä ihan kohteliaisuussyistäkin. Toivottavasti tarjolla on myös jotain kevyttä. Ja toivottavasti minä myös syön vain niitä kevyitä =)

Yleensä sitä tulee tungettu naamaan monta karjalanpiirakkaa munavoilla, kakku, piirakkaa, keksejä yms. yms. Saas nähdä miten käy...
 
Hyvää oli myös mun tekemä pizza :p
Taisi mennä liian paljon sitä suuhun asti :snotty: No nyt ollaan taas ruodussa :saint:
Täällä posahti 30+0 käyntiin,kymmenisen viikkoa,niin alkaa mun dieetti,tosin en mä niin orjallisesti tietenkään laihduta,kun imetän,toivottavasti imetys lähtee hyvin käyntiin =)

Teen illalla sitten valmiiksi seuraavan viikon pinon :wave:
 
Se piti vielä sanoa että minun täytyy syödä sanani. En olekaan vielä normaalipainon rajoissa vaikka viikon alussa tässä ketjussa niin hehkutin :( . Kalorilaskuri.fi laskee myös painoindeksin ja se kertoi että olen edelleen lievästi ylipainoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Se piti vielä sanoa että minun täytyy syödä sanani. En olekaan vielä normaalipainon rajoissa vaikka viikon alussa tässä ketjussa niin hehkutin :( . Kalorilaskuri.fi laskee myös painoindeksin ja se kertoi että olen edelleen lievästi ylipainoinen.
Pikkuhiljaa sinäkin sitten tiputtelet painoasi :hug:
 
Mulla koko laihari ihan retuperällä! Se pännii ja muutenni ollu tosi p*ska vkl |O :kieh: :headwall:
Aika hiljasta et muuta ku plussaa pärähtää puntarissa, jos siihen etes tässä ketutuksessa huomenna nousen.
 
Synttäreillä tuli käytyä ja en syönyt paljoa herkkuja =) . Pelkästään ihan pikkiriiikkisen palan kakkua, riisimurosuklaan ja kinkkupasteijan (sellainen Vasan pakastepasteija) . Mutta kalorit jäivät vajaiksi taas tältäkin päivältä. Paino ei ole tainnut tippua kun en syö tarpeeksi..

 
puntarilla käyty ja 83,1kg näytti. ihme kun vkl meni herkutellessa B) eilen käytiin snagarilla ja sit illalla vedin viel karkkia ja suklaata :p mut pysyin suht aisoissa. liikuntaa tuli kyl eiliselle aika kiitettävästi. illalla jalat huus hoosiannaa eikä voinu paikallaa pitää yhtää ku särki :/

en tiiä saaru ja tunnelma tuuli tein liikuntamäärää tai mitä teette mut oisko mahdollista et lihasmassa ois kasvanu eikä siks paino lähe? vaatteista kannattaa sit katella et jos ne menee paremmin päälle ja peili on kans hyvä. vaaka ei oo se paras painonpudotusmittari välttämättä :)

tuntuu joo vh et sulla nyt kropalla liian vähän polttoainetta ja siks menny säästöliekille ja polttaa nyt lihasta vaikka pitäs polttaa rasvaa. ootko aatellu et kävisit jollain ravintoterapeutilla kysymässä ruokavalio-ohjeita? tai löytyyhän niitä netistäkin. kun nyrkkisääntöhän laihdutuksessakin on et syö vähän ja usein et elimistöllä on koko ajan jotain poltettavaa ja verensokerit pysyy tasasena. ja sittehän on noita kaikenmaailman dieettejä mihin mä en ite lähe ikinä, sitä en sano etteikö tuloksia tulis mut kun mun mielestä sen pitäs olla sitte jatkuvaa et ne tulokset myös pysyis. monethan jatkaa niitä kyllä mut ite oon sen verran mukavuuden halunen et oon aatellu sen niin et kaikkee voi syödä mut kohtuudella B) ja taitaa se olla ihan jossain ohjeissakin.
 
-Pähkinä-
Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Olen taas alottanut urakan jatkamisen. Kumma, että muutama vuosi sitten sain 12 kg pois enkä jaksanut enää. Siitä on nyt tullut takaisin jonkin verran ja nyt kauhistuin puntaria siihen malliin että jos meinaan viime keväänä ostamaani mekkoon mahtua, on asialle tehtävä jotain!

Eli olen 171 cm pitkä ja paino tänä aamuna oli 75,2 kg. Olen siis viikonlopun vasta laihduttanut ja aloituspaino oli 76.0 kg! Tavoite mulla huitelee tuolla 66 kg paikkeilla ainakin aluksi. Katotaan sitten pääsenkö vielä alemmaksi. Toisaalta en näe järkeä siinäkään että laihdutan itseni ihan laihaksi ja joudun olemaan dieetillä koko lopun elämäni sen takia että paino pysyisi niin alhaalla.

Käyn Pilateksessa kerran viikossa, muuten lenkkeilen aina kun fiilis tulee. Herkkuja koitan karttaa, joskus sallin niitäkin itselleni. Toivon pääseväni siihen tllanteeseen kuin viime laihdutuksessani että kun olin ollut tarpeeksi kauan ilman herkkuja, en saattanut syödä enää ja eräissä juhlissa kävin laittamassa täytekakun salaa roskiin. ;) kävin hakemassa suolaista tilalle. Karkkiakaan en syönyt kuin muutaman pussista! Varsin huolestuttavaa jo! ;)
 

Yhteistyössä