Läskin sulattajat viikko 8

Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg...NYT 70,2 kg kg... +600 g

FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 71,5 kg...- 1,4 kg
Ihkuraksupoksu..........163 cm... LP 62,0 kg...NYT 60,6 kg...-700 g

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana :)
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana :)

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 65,5 kg... -500 g

Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 97,1 kg... -1,3 kg
MetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg +-0 kg -300 g... NYT 73,0 kg... - 200g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg
Myy Muikkunen............161 cm....LP 96,7 kg...NYT 95,3 kg... +300 g

Nöppönen..................................tiputtelee...mukana -2,5kg...+500 g

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 88,7 kg...+700 g
Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana :)
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -1,8kg, +400 g,-600 g...- 1 kg
PikkasenPyöree...........157 cm....LP 62,0kg..NYT 56,8 kg... -1,3 kg
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 60,8 kg... +/-0 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 72,8 kg... -1,2 kg
Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 68 kg... -1 kg
Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 75,4 kg... +200 g
Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Snapsikäsi Edward......167 cm....LP 76,0 kg...NYT 73,0 kg ...+500 g
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP .95,4 kg...NYT 91,6kg
Sörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 91,5 kg... +/-0 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 83,8 kg...-1,8 kg
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 104,8 kg ...+200 g

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 69,1 kg...-900 g
Viblsp...........................tavoitteena -20 kg................... YHT - 3 kg ... - 2kg
Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana :)
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg
 
Aloitanpa jo uuden viikon. Toivottavasti turnausväsymys on voitettu, ja kaikilla on uusi tsemppi päällä!

Mä itse sain eilen ihan hirmuisesti potkua siitä, kun ne mun tsemppifarkut mahtuu nyt jalkaan - eikä ne oo enää edes erityisen tiukatkaan :D! Olivat siis projektin alussa kaksi numeroa liian pienet. Ensimmäinen tavoite on siis saavutettu :).

Kirjailkaahan painoja ja tuntemuksia taas ahkerasti, ei näivetetä ketjua nyt!

P.S. Ne listassa olevat, jotka eivät ole päivittäneet tetojaan muutamaan viikkoon, hihkaiskaa JOTAIN edes. Ajattelin nimittäin, että voisin jossain vaiheessa vähän "perata" tuota listaa.

 
Mulla paino edelleen pysynyt samassa :ashamed: :ashamed: mutta ei ole ainakaan noussut! :D Ei ole vain ollut inspistä...Mulla alkaa huomenna syysloma ja likka on mulla arkipäivä ja osan illoista, voisi likan kanssa käydä vähän kävelemässä sen verran kuin lonkkaa antaa periksi.
 
Iltaa! Mulla siis räpsähti -10kg rikki (kokonaispudotusta) ja sen kunniaksi vietin kalorivapaata lauantaita ja aikalai tää sunnuntaiki meni laskematta :ashamed: Mutta eilisen johdosta onkin ollut sen verran heikko happi ettei oo uskaltanu oikee mitää edes syödä :LOL: Eilen tulikin keilattua ja tanssittua ties montako tuntii, et kaloreita varmaa ihan kivasti kaloreita palanut. Ja tänäänkin kävin luistelemassa (jäällä).
Tänään puntarilla käytynä paino oli -1,2kg elikkäs 72,8kg
Nyt taas tsemppii kaikille :D
Uus viikko ja uudet lukemat :heart:
 
Turkilmas
Hui olkoon, mua jännittää oikein huominen :D. Tän viikon oon oikeesti ollut tositosi nätisti ja on kiva nähdä miten on tepsinyt. Eipä tietysti viikossa ihmeitä saa aikaan, mutta kyllä nyt flikat suunta on alaspäin :flower:
 
Puntari näytti lukemaa 97,1 kg eli 1,3 kiloa muutosta viime viikon lukemaan. :D

Olis voinu viel nukkua, kun poika on kipeä eikä mee hoitoon, mutta kun mie oon niin tottunu jo heräämään klo 6:30 nii ihan turha pyristellä vastaan.

Mukavaa viikon alkua ja tsemppiä kaikille!
 
PikkasenPyöree
Huomenta =) Tänä aamuna vaaka näytti lukemaa 56,8kg!!! Että onkos se nyt sitten 1,3kg vähemmän, kun viime viikolla!?
Mulla alkaa välitavote, eli 55 kg, oleen jo aika liki. Ihan uskomatonta!
 
sitten pieni novelli aamun tiputusten sekaan.. |O |O +700!
mua ahdistaa ihan sikana sellainen fakta että mä olen liikkunut ihan hyvin, hikiliikuntaakin. 5päivää viikosta syönyt todella "tiukasti" ja herkuna viikolla ollut yksi pala kääretorttua. sitten viikonlopun otin rennosti, vietimme akkojen iltaa nautiskellen, ja eilen olin ihan vapaalla, illallakin mursusin telkkaria katsoessa, ja tätä en ole tehnyt aikoihin.. niin silti minun painoni vaan nousee?! :kieh: en yhtään ihmettele että mun paino nousee silloin aina kun en tarkkaile syömisiä ja lopeta herkkuja kokonaan sekä liiku hyötyliikunnan lisäksi myös ihan kunnolla. sairasta.
farkut tosin on viime viikon aikaan alkaneet valua päältä pois, et niitä ei vaan pysty enää pitämään. joten fyysisesti olen kai sit kaventunu kuitenkin. mutta tuo paino on aivan uskomaton. menkat alkaa ihan just, toivon et johtuu niistä..
vali vali vali.. yksi tuttavani oli ollut viikon nutrilet kuurilla: tulos-5kg! :whistle: meikäläinen 7viikkoa puuduttanu persettä kuntopyörässä ja pihdannu syömisiään, eikä tulokset yllä edes siihen. usko alkaa loppua tosissaan.

mutta prkl! ennen joulua (7viikkoa aikaa) mä nään sen 7 ekana lukemana vaakassa. mä vaikka olen paastolla jos tarviaa. tai alan juoda niitä pussiröppöjä mitkä ei mun mielestä ole ruokaa nähneetkään. ja sit yks hyvä tekokin tuli mieleen. jos hemppa vaan sallii, taidan käydä syysloman kunniaksi luovuttamassa verta. -450g :LOL: :LOL: :xmas:

 
Turkilmas
Joo aika turhaan jännäsin...paino +200 g :snotty: . Ens maanantaina mä näytän :kieh: :kieh: .

Mietin vaan että miten hitossa tää on mahdollista. Kun kaikki vielä sanoo että imettäessä paino tippuu suunnilleen rytinällä ja voi syödä mitä vaan. Mä koitan katsoa syömisiä ja paino ei tipu silti :headwall: :headwall:
 
Voi jee! Vaaka näytti 83.8 eli tiputusta 1.8 kg viime viikosta! No viime viikolla tulikin tuota plussaa, mutta se johtui varmaan nesteistä, kun söin vähän sipsejä punnitusta edeltävänä iltana... Mutta aloitin tosiaan 4 vkoa sitten ja 3,4 kg lähtenyt siinä ajassa :) Ihan tyytyväinen olen! Ja yllättynyt itsestäni, että oon käyny joka päivä vähintään 6 km lenkillä!

Ja lisään vielä, että vyötäröstäkin on lähtenyt jo 5 cm! Ihana onnistumisen tunne :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Joo aika turhaan jännäsin...paino +200 g :snotty: . Ens maanantaina mä näytän :kieh: :kieh: .

Mietin vaan että miten hitossa tää on mahdollista. Kun kaikki vielä sanoo että imettäessä paino tippuu suunnilleen rytinällä ja voi syödä mitä vaan. Mä koitan katsoa syömisiä ja paino ei tipu silti :headwall: :headwall:
Mulla ei lähde paino imettäessä, ei sitten millään. Nyt mulla loppui imetys joku vajaa pari kk sitten ja aloitin laihdutuksen vasta sen jälkeen. Oon kyllä kuullut, että semmosia tapauksia on, joilla imetys ei vaikuta...
 
sipsi pettyneenä
Paino 75,4 eli + 200g :(. Ja lähtöpaino siis 77,4. Sen voisi muuttaa päivityksen yhteydessä. Tuntuisi kivammalta katsoa... Turkilmas kirjoitti jo minunkin tunnelmani ja se oli niin hyvin ilmaistu, etten uutta samanlaista kirjaile ;). Kieltämättä on Nutriletit käyneet mielessä, mutta koska haluan nimenomaan pysyvää hyvää painoa ja painonhallintaa, aion edelleen edetä suunnitelmani mukaan. Edessä vain on oikeasti kaksi hankalaa viikkoa: syyslomaviikko ja koko perheen reissu ja toisella viikolla vieraita PERJANTAINA, LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA. Sinänsä oikein hauskaa, mutta ei emäntä voi pöydässä itse olla syömättä, se tuntuisi nolota muista (?). Aion kyllä silti sinnikkäästi tehdä parhaani, EN luovuta. Vuoden vaihteessa painon olisi syytä alkaa numerolla 6!

Tsemppiä muillekin ja onnea teille loistavasti painoa pudottaneille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi pettyneenä:
Paino 75,4 eli + 200g :(. Ja lähtöpaino siis 77,4. Sen voisi muuttaa päivityksen yhteydessä. Tuntuisi kivammalta katsoa... Turkilmas kirjoitti jo minunkin tunnelmani ja se oli niin hyvin ilmaistu, etten uutta samanlaista kirjaile ;). Kieltämättä on Nutriletit käyneet mielessä, mutta koska haluan nimenomaan pysyvää hyvää painoa ja painonhallintaa, aion edelleen edetä suunnitelmani mukaan. Edessä vain on oikeasti kaksi hankalaa viikkoa: syyslomaviikko ja koko perheen reissu ja toisella viikolla vieraita PERJANTAINA, LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA. Sinänsä oikein hauskaa, mutta ei emäntä voi pöydässä itse olla syömättä, se tuntuisi nolota muista (?). Aion kyllä silti sinnikkäästi tehdä parhaani, EN luovuta. Vuoden vaihteessa painon olisi syytä alkaa numerolla 6!

Tsemppiä muillekin ja onnea teille loistavasti painoa pudottaneille!
No mitä jos söisit vaan jotain keittoa perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina? Kevyttä ja hyvää. Ja sit voisit hyvällä omalla tunnolla vähän herkutella. Plus että on paljon keveitäkin herkkuja, mitä voit tehdä. Eikös se ole hyvä, kun ne vieraat tulee sulle niin voit päättää syömiset :)
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi pettyneenä:
Paino 75,4 eli + 200g :(. Ja lähtöpaino siis 77,4. Sen voisi muuttaa päivityksen yhteydessä. Tuntuisi kivammalta katsoa... Turkilmas kirjoitti jo minunkin tunnelmani ja se oli niin hyvin ilmaistu, etten uutta samanlaista kirjaile ;). Kieltämättä on Nutriletit käyneet mielessä, mutta koska haluan nimenomaan pysyvää hyvää painoa ja painonhallintaa, aion edelleen edetä suunnitelmani mukaan. Edessä vain on oikeasti kaksi hankalaa viikkoa: syyslomaviikko ja koko perheen reissu ja toisella viikolla vieraita PERJANTAINA, LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA. Sinänsä oikein hauskaa, mutta ei emäntä voi pöydässä itse olla syömättä, se tuntuisi nolota muista (?). Aion kyllä silti sinnikkäästi tehdä parhaani, EN luovuta. Vuoden vaihteessa painon olisi syytä alkaa numerolla 6!

Tsemppiä muillekin ja onnea teille loistavasti painoa pudottaneille!
No mitä jos söisit vaan jotain keittoa perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina? Kevyttä ja hyvää. Ja sit voisit hyvällä omalla tunnolla vähän herkutella. Plus että on paljon keveitäkin herkkuja, mitä voit tehdä. Eikös se ole hyvä, kun ne vieraat tulee sulle niin voit päättää syömiset :)
Perjantaina ja sunnuntaina tulevat ruokailemaan, mutta lauantaina toteutan tuota ilman muuta ja yritän tsempata muutenkin :). Leipominen on hankala juttu, kun tulee mielitekoja... Parhaani teen joka tapauksessa. Sisulla!

 
Meillä juhlittiin koko viikonloppu niitä pikkumiehen synttäreitä ja mies kokkkasi semmoiset tarjoilut, että... :p Silti vain 300g plussaa! Ihan positiivinen yllätys. Nyt taas tsemppi päälle ja paino tippumaan! Voi kun sais pian tuonne alle 90kg... Nyt siis 95,3kg.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi pettyneenä:
Paino 75,4 eli + 200g :(. Ja lähtöpaino siis 77,4. Sen voisi muuttaa päivityksen yhteydessä. Tuntuisi kivammalta katsoa... Turkilmas kirjoitti jo minunkin tunnelmani ja se oli niin hyvin ilmaistu, etten uutta samanlaista kirjaile ;). Kieltämättä on Nutriletit käyneet mielessä, mutta koska haluan nimenomaan pysyvää hyvää painoa ja painonhallintaa, aion edelleen edetä suunnitelmani mukaan. Edessä vain on oikeasti kaksi hankalaa viikkoa: syyslomaviikko ja koko perheen reissu ja toisella viikolla vieraita PERJANTAINA, LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA. Sinänsä oikein hauskaa, mutta ei emäntä voi pöydässä itse olla syömättä, se tuntuisi nolota muista (?). Aion kyllä silti sinnikkäästi tehdä parhaani, EN luovuta. Vuoden vaihteessa painon olisi syytä alkaa numerolla 6!

Tsemppiä muillekin ja onnea teille loistavasti painoa pudottaneille!
No mitä jos söisit vaan jotain keittoa perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina? Kevyttä ja hyvää. Ja sit voisit hyvällä omalla tunnolla vähän herkutella. Plus että on paljon keveitäkin herkkuja, mitä voit tehdä. Eikös se ole hyvä, kun ne vieraat tulee sulle niin voit päättää syömiset :)
Tuo on aivan väärä tapa laihduttaa, että muutamana päivänä ei syö juurikaan ja sitten herkuttelee.
 
svieras
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi pettyneenä:
Paino 75,4 eli + 200g :(. Ja lähtöpaino siis 77,4. Sen voisi muuttaa päivityksen yhteydessä. Tuntuisi kivammalta katsoa... Turkilmas kirjoitti jo minunkin tunnelmani ja se oli niin hyvin ilmaistu, etten uutta samanlaista kirjaile ;). Kieltämättä on Nutriletit käyneet mielessä, mutta koska haluan nimenomaan pysyvää hyvää painoa ja painonhallintaa, aion edelleen edetä suunnitelmani mukaan. Edessä vain on oikeasti kaksi hankalaa viikkoa: syyslomaviikko ja koko perheen reissu ja toisella viikolla vieraita PERJANTAINA, LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA. Sinänsä oikein hauskaa, mutta ei emäntä voi pöydässä itse olla syömättä, se tuntuisi nolota muista (?). Aion kyllä silti sinnikkäästi tehdä parhaani, EN luovuta. Vuoden vaihteessa painon olisi syytä alkaa numerolla 6!

Tsemppiä muillekin ja onnea teille loistavasti painoa pudottaneille!
No mitä jos söisit vaan jotain keittoa perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina? Kevyttä ja hyvää. Ja sit voisit hyvällä omalla tunnolla vähän herkutella. Plus että on paljon keveitäkin herkkuja, mitä voit tehdä. Eikös se ole hyvä, kun ne vieraat tulee sulle niin voit päättää syömiset :)
Tuo on aivan väärä tapa laihduttaa, että muutamana päivänä ei syö juurikaan ja sitten herkuttelee.
Kuka sitä on sanomaan mikä on oikea ja mikä väärä tapa? Eikös tavoite ole laihtua?
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja svieras:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi pettyneenä:
Paino 75,4 eli + 200g :(. Ja lähtöpaino siis 77,4. Sen voisi muuttaa päivityksen yhteydessä. Tuntuisi kivammalta katsoa... Turkilmas kirjoitti jo minunkin tunnelmani ja se oli niin hyvin ilmaistu, etten uutta samanlaista kirjaile ;). Kieltämättä on Nutriletit käyneet mielessä, mutta koska haluan nimenomaan pysyvää hyvää painoa ja painonhallintaa, aion edelleen edetä suunnitelmani mukaan. Edessä vain on oikeasti kaksi hankalaa viikkoa: syyslomaviikko ja koko perheen reissu ja toisella viikolla vieraita PERJANTAINA, LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA. Sinänsä oikein hauskaa, mutta ei emäntä voi pöydässä itse olla syömättä, se tuntuisi nolota muista (?). Aion kyllä silti sinnikkäästi tehdä parhaani, EN luovuta. Vuoden vaihteessa painon olisi syytä alkaa numerolla 6!

Tsemppiä muillekin ja onnea teille loistavasti painoa pudottaneille!
No mitä jos söisit vaan jotain keittoa perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina? Kevyttä ja hyvää. Ja sit voisit hyvällä omalla tunnolla vähän herkutella. Plus että on paljon keveitäkin herkkuja, mitä voit tehdä. Eikös se ole hyvä, kun ne vieraat tulee sulle niin voit päättää syömiset :)
Tuo on aivan väärä tapa laihduttaa, että muutamana päivänä ei syö juurikaan ja sitten herkuttelee.
Kuka sitä on sanomaan mikä on oikea ja mikä väärä tapa? Eikös tavoite ole laihtua?
No juu, kyllä minä olen melko terveellistä ja erittäin tunnollista painonhallintaa noudattanut ja on pakkokin, koska olen diabeetikko. Minulle ei muu tapa edes käy :). Mutta kiitos, kyllä tiedän kuinka laihdutan.
 

Yhteistyössä