LÄSKIN SULATTAJAT vko 15

Kyy
Aurora78........170cm.......LP 82kg.....NYT 76,2kg...

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 80,2kg....+/-0kg

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 75,8kg..-100g

Jybis......163cm....LP 96kg.....NYT 70kg.....*UUSI*


KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 73,2kg..

KesääOdotellessa......169cm....LP 78,7kg...NYT 78,5kg..+/-0kg

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 93,6kg....-1,7kg *UUSI*

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,7kg...+1,1kg

Kyy...................162cm......LP 90,8kg....NYT 89,2kg...

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 74,7kg..+200g


Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 89,2kg..

Matamimimmi78...167cm....LP 86kg....NYT 85kg...

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg......NYT 91,9kg....

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 111kg..-1kg

Musupulla......166cm......LP 87,4kg.......NYT 79,8kg...

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 75,4kg..-200g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 89,9kg...-2,6kg

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 91,8kg....-700g

Spraitti..........165cm........LP 83kg.........NYT 81,2kg...-200g


Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 92,4kg..

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 64,6kg...-700g

Tukka Tötteröllä......157cm....LP 90,1kg....NYT 86,1kg...-4kg *UUSI*



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Täysin asiaankuulumattomana sekaannun, salllittakoon?
(mäkin siis kovasti hallitsen painoani, mutta en oo vielä "valmis" tekemään sitä "julkisesti", ehkä tuun kesällä, tai syksyllä, tai miten tää nyt eteneekin rutistamaan teidän kans viimestä viittä kiloa)

Se vaan piti sanoa, että tosi hienosti on porukka saanut kiloja karistettua! :flower:
 
Faktum
Sama kuin viime viikolla. ????? Miksi jumittaa, todella ärrrsyttäväää! Mä en nyt tajua mitä tekisin toisin. Juon kahvia aika paljon ja joku sanoi, että hidastaa läskin sulamista, noinkohan?
Lisäksi oon venytellyt ja tehnyt vatsaliikkeitä. Höh.
 
Pullunkainen
Huoh. -200g. Liikuntaa päivittäin 2 tuntia, yhen pienen pullan söin yks päivä (ainoa retkahdus). Kalorivajetta yli 6000 kaloria ja tulos on -200g!!!!!!!!!!!!! Että menee hermo. Mä väitän, että mut on tuomittu olemaan läski tai sit laihdutus on todellakin salatiedettä!

Eli paino 75.4.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Huoh. -200g. Liikuntaa päivittäin 2 tuntia, yhen pienen pullan söin yks päivä (ainoa retkahdus). Kalorivajetta yli 6000 kaloria ja tulos on -200g!!!!!!!!!!!!! Että menee hermo. Mä väitän, että mut on tuomittu olemaan läski tai sit laihdutus on todellakin salatiedettä!

Eli paino 75.4.
Mutta tuo on miinusta joka tapauksessa! Tiedän, että on turhauttavaa kun putoaa hitaasti, mutta se on aina parempi kuin ei putoaisi ollenkaan saati nousisi! :D
 
Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Huoh. -200g. Liikuntaa päivittäin 2 tuntia, yhen pienen pullan söin yks päivä (ainoa retkahdus). Kalorivajetta yli 6000 kaloria ja tulos on -200g!!!!!!!!!!!!! Että menee hermo. Mä väitän, että mut on tuomittu olemaan läski tai sit laihdutus on todellakin salatiedettä!

Eli paino 75.4.
Mutta tuo on miinusta joka tapauksessa! Tiedän, että on turhauttavaa kun putoaa hitaasti, mutta se on aina parempi kuin ei putoaisi ollenkaan saati nousisi! :D
No onhan se joo miinusta, mutta kun viime viikolla tuli se +400 niin eipä sit tippunut edes se :D Eli tavallaan ollaan vieläkin plussalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Huoh. -200g. Liikuntaa päivittäin 2 tuntia, yhen pienen pullan söin yks päivä (ainoa retkahdus). Kalorivajetta yli 6000 kaloria ja tulos on -200g!!!!!!!!!!!!! Että menee hermo. Mä väitän, että mut on tuomittu olemaan läski tai sit laihdutus on todellakin salatiedettä!

Eli paino 75.4.
Mutta sulla on tippunu paino jo paljon! Painon pudotus hidastuu aina kun painoa on jo lähteny.
 
Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Huoh. -200g. Liikuntaa päivittäin 2 tuntia, yhen pienen pullan söin yks päivä (ainoa retkahdus). Kalorivajetta yli 6000 kaloria ja tulos on -200g!!!!!!!!!!!!! Että menee hermo. Mä väitän, että mut on tuomittu olemaan läski tai sit laihdutus on todellakin salatiedettä!

Eli paino 75.4.
Mutta sulla on tippunu paino jo paljon! Painon pudotus hidastuu aina kun painoa on jo lähteny.
Joo mä oon aloittanut tän viime syksynä :D Tai oikeastaan jo yli vuosi sitä ennen. Lähtöpainoa on oikeasti reilusti enemmän kun toi 84, kun tähän ketjuun liityin... Mulla näitä jumistuksia tulee silleen, että 1-2 kiloa lähtee, sit jumitusta kuukausi ja sit taas 1-2 kiloa. Helppo laihdutus :D No kohta 2 vuotta tätä urakkaa jatkunut ja taitaa jatkua toiset 2 vuotta vielä, että pääsen edes normaalipainoon :(
 
Ja mulla taas 3 viikkoa väliä punnistuksesta ja tulos +200 gr. Kokonaispudotus kuitenkin
Ryhmän vetäjä totes, että mä olen ryhmän vetäjän mieleen; paino ei putoa ilman ryhmää, mutta ei nouse pitkälläkään tauolla. Tuo 200 gr kun nyt voi käytännössä olla kiinni siitä, mitä juuri sinä päivänä on syöny eritavalla.
 
Moikka!

Pääseekö uusi mukaan?
Aloitin laskemaan pisteitä. Nyt 5 päivää takana ja kivasti on lähtenyt liikkeelle!
Katsoin aamulla painon, joten voisin siirtää punnituspäivän itselleni perjantaiksi.

Krysanteemi 165 cm LP 95,3 kg NYT 93,6 kg ekan "viikon" pudotus 1,7 kg
 
Moron kaikille :)
Pääsiäinen toi tullessaan 1,5kg,nestettä varmaan suuremmalti kun tuli tuota skumppaa ja viiniä nautiskeltua kera juustojen ja hedelmien mutta suureksi yllätykseksi paino tänä aamuna 111kg eli pääsiäisenä hankittu 1,5kg +1kg lähti 3 päivän aikana tiukalla kuurilla =)
Tseppiä kaikille
 
Heips mulla on nyt 2 viikkoa viime punnituksesta ja plussaahan sitä on tullu. Pääsiäinen ja tää yleinen repsahdus ei oo todellakaan tehny hyvää mun projektin suhteen mutta nyt lähetään taas uuteen nousuun ( tai toivonmukaan laskuun ). Eli paino nyt 76.8 ja viime punnitukseen +900g. Toivon totisesti että ovat nesteitä niin lähtee nopeesti pois.

Tsempit jakoon kaikille!
 
Kävinkin ihan huvikseni puntarilla tänäkin aamuna vaikka yleisesti oon yrittäny pitää kiinni siitä että pysyy kerrassa viikossa. Mutta mikä ilouutinen siellä odottikaan, puntari näyttä 75.8kg! Eli niinkuin toivoinkin oli eilisen 900g pelkkää nestepöhöä toissapäiväisistä syömistä. Nyt tuli hyvä fiilis tän laihdutuksen suhteen, jaksaa taas jatkaa! :)
 
Tinnitys
Pääsiäisestä selvitty. Viimeviikolla en vaa'alle uskaltanutkaan, eli edellinen punnitus 2 viikkoa sitten. Tänä aamuna tulos oli 64.6kg. eli painonmuutos kahdessa viikossa -700g :)
 
Jipiiii!!
Tänä aamuna paino 89,9! -2,6kg!!
Eli ensimmäinen tavoitepaino saavutettu! Oon kyllä aikas ylpiä ihtestäni! :whistle:
Oli varmaan jotain nestettä kertynyt, kun nyt näin hyvin lähti.

..Ja sitten kohti seuraavaa tavoitetta.
 
Hienoja pudotuksia kaikilla. :flower:
Muistin että uusi ketju tulee aina maanantaisin, mutta se olikin perjantai. Ilmoitan itteni seuraavan kerran sitten ens perjantaina, otan sen viralliseks punnituspäiväksi. :)

Tsemppiä matkaan! Ens viikoks on luvattu nättejä kelejä, ihana päästä lenkille aurinkoon! B)
 
on tässä kevät tohinassa koko vaaka touhu. unohtunut, anteeksi
No päivitetäämpä. paino nyt 91,8kg eli pudotusta 700g.
Ilmat jo houkuttelee ulos lenkkeileen, mut muut hommat vienyt nyt ajatukset muualle laihdutuksesta ja urheilusta. Kyl pitäs tän ikäisen osata jo ryhdistäytyä.
 

Yhteistyössä