LÄSKIN SULATTAJAT vko 20 *KESÄ*

Kyy
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 114,8kg...-700g

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 75,8kg....-900g


Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 78kg..

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 69,8kg..-1kg

Kis-Kisu..........165cm........LP 83kg.........NYT 79,5kg...-200g

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,6kg....

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,1kg..

Kyy...................162cm......TP 52kg....MATKAA 38,8kg...

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 110kg..

Musupulla......166cm......LP 87,4kg.......NYT 78,7kg...

Pullava........157cm........LP 78,8kg.......NYT 68,2kg....-1kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 72,5kg..-700g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 88,7kg...-1,1kg

Tukka Tötteröllä......157cm....LP 90,1kg....NYT 81,9kg...-400g



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
mä unohdin ilmoittaa viime maanantain painon :headwall: ehkä unohdin tarkoituksella kun painoa tullut 500g lisää - ja nyt näemmä vielä lisää kun kävi vieraita kaukaa. tuli syötyä oikein kunnolla monta päivää :snotty:
 
Pullunkainen
Paino tänä aamuna 72,5 eli pudotusta -700g! Viime viikko jäi tosin välistä, mutta toi 700g on todella hyvin ottaen huomioon, että tässä välissä on ollut vappu ja äitienpäivä :)

Ihanaa, kun vihdoin ja viimein on ilmat lämmennyt! Liikuttuakin tulee ihan huomaamatta, kun eilenkin tuli vietettyä koko päivä pihalla :) Ja sit nää paremmat ilmat ainakin mulla lisää motivaatiota, kun joutuu miettiin paljastavia kesävaatteita :D
 
Paino aamulla 114,8kg, eli pudotusta 700g. Mä katson vielä viikon tätä vlcd:tä ja sitten kyllä vaihdan taktiikkaa jos pudotus on tuota luokkaa! Ei ihan tulokset ja "kärsimykset" kohtaa. Uskon, että saan tuommoisia vajaan kilon viikkopudotuksia ihan ruokavaliollakin, eikä tartte rääkätä itseään syömättömyydellä ja pahanmakuisilla litkuilla. Vlc-dietiin valitsin tähän alkuun, jotta saisin niitä luvattuja isoja pudotuksia. Tuota massaa on ihan kamalasti, eli pitäis kyllä pudota!!! Mä olen kyllä semmoinen jumi-tyyppi, ettei oo mahdollista! Mulla menee 10kg:n pudottamiseen varmaan puoli vuotta! |O :kieh:

Sori valitusvirsi, tuntuu vaan että mussa on jokin vika kun ei tipu vaikka noudatan ohjeita ihan kirjaimellisesti. :'(
 
vieras
Mä tulin tänne vaan muistuttamaan, että juominen on todella tärkeää, jos haluaa painoa pudottaa. Itse olen tiputtanut neljässä kuukaudessa 9 kiloa ja taas sain sen älynväläyksen, että juoda pitää ja paljon. Paino tuntui junnaavan paikoillaan, vaikka vähensin syömistä. Mutta sitten kun taas muistin juodakin, paino lähti heti laskuun.
 
krysanteemi harmaana
Moikka!

Jätän väliin tän viikon.
Kuukautiset saivat aikaan sellaset syömishimot ettei tosikaan.
Seuraavaa viikkoa kohti siis.

Tsempit kaikille uuteen viikkoon.
 
Pullunkainen
Mä oon oikeesti niin onnellinen tästä laihdutuksesta :D Viime kesään verrattuna ihrat ei pursua housujen yli, kädet alkaa oleen normaalit ja vatsakin suht lättänä, kiitos RUNSAAN liikunnan :D

Olen nykyään pienempi, mitä aikanaan oon ollut normaalipainoisena eli kyllä tolla liikunnalla vaan on suuri merkitys :)

Ainut ongelma mulla vaan on, että oon täysin pa ja kohta pitäis uusia koko vaatekaappi :D
 
Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Mä oon oikeesti niin onnellinen tästä laihdutuksesta :D Viime kesään verrattuna ihrat ei pursua housujen yli, kädet alkaa oleen normaalit ja vatsakin suht lättänä, kiitos RUNSAAN liikunnan :D

Olen nykyään pienempi, mitä aikanaan oon ollut normaalipainoisena eli kyllä tolla liikunnalla vaan on suuri merkitys :)

Ainut ongelma mulla vaan on, että oon täysin pa ja kohta pitäis uusia koko vaatekaappi :D
Tai siis sen sisältö ;)
 
hienoja pudotuksia kaikilla! onnea KerroTokiLisää :flower:

Pullunkainen, mulla on samat mietteet näin helteellä. kun vielä on tuoreessa muistissa miten tukalaa olo oli lähtöpainossa kuumalla, vaatteet ei istunut ja suoraan sanottuna ahdisti koko helle. mutta ei, ei nyt! viime kesänäkin nautin pitkästä aikaa lämpimistä keleistä oikein kunnolla.

mä oon tässä itte vähän pohdiskellut että jos jättäisi tyystin sen "laihduttamisen". siis enhän mä ole laihduttanut, vaan tehnyt elämäntaparemontin, mutta jos löysäisi menoa. liikkuisi sen takia kun se on kivaa ja saa omaa aikaa samalla ja söisi kevyesti sen takia kun se tekee paremman olon kuin epäterveellinen olo.

mulla kun tavoitepaino oli 75kg.

ja eilen kävin pitkästä aikaa vesijuoksemassa, joka päivä käyn lenkillä (pitäisi hankkia kunnon urheiluliivit niin viittisi hölkätäkin) ja just tein ruoaksi kasvispataa :p
 
Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
hienoja pudotuksia kaikilla! onnea KerroTokiLisää :flower:

Pullunkainen, mulla on samat mietteet näin helteellä. kun vielä on tuoreessa muistissa miten tukalaa olo oli lähtöpainossa kuumalla, vaatteet ei istunut ja suoraan sanottuna ahdisti koko helle. mutta ei, ei nyt! viime kesänäkin nautin pitkästä aikaa lämpimistä keleistä oikein kunnolla.

mä oon tässä itte vähän pohdiskellut että jos jättäisi tyystin sen "laihduttamisen". siis enhän mä ole laihduttanut, vaan tehnyt elämäntaparemontin, mutta jos löysäisi menoa. liikkuisi sen takia kun se on kivaa ja saa omaa aikaa samalla ja söisi kevyesti sen takia kun se tekee paremman olon kuin epäterveellinen olo.

mulla kun tavoitepaino oli 75kg.

ja eilen kävin pitkästä aikaa vesijuoksemassa, joka päivä käyn lenkillä (pitäisi hankkia kunnon urheiluliivit niin viittisi hölkätäkin) ja just tein ruoaksi kasvispataa :p
Sä oletkin tiputtanut tosi roimasti! Mulla on tavoite tiputtaa se 20 kiloa (68 kiloon) ja sen jälkeen sen enempää syömisiä vahtaamatta, mutta runsaasti liikkumalla tavoitepainoon 63, sitä tahtia, mitä sit tippuukin :)

Minäkin nimenomaan tein elämäntaparemontin. Mä olen laihduttanut siten, että alussa oli kovemmat vajeet ja mitä lähemmäs pääsen tota tavoitetta sitä pienemmäksi oon laittanut sitä ruuasta tulevaa vajetta... Eli just siten, että sitten siinä 68 kohdalla kaikki vaje saisi tulla liikunnasta ja ruokailu olisi sitä, että en liho enkä laihdu :) Olipa selkeä selitys :D
 

Yhteistyössä