LÄSKIN SULATTAJAT vko 43

Kyy
Kyy....162cm.....LP 98,8kg....NYT 91,9kg...-1,3kg

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 75,7kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 67kg...


Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 65,7kg...

Parus montanus...162cm...LP 82kg..NYT 70kg

Pohjoisen äitee...174cm....LP 89kg....NYT *UUSI*


Pullunkainen...169cm....LP 77kg....NYT 76,3kg...

Pulteri....170cm....LP 96kg....NYT 76kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Hip hei vaan taas kaikille! :D Toivottavasti muillakin on sujunut yhtä positiivisesti viikko kun mulla! Itse sain valtavan motivaation noin pari viikkoa sitten ja olen ollut EasyDiet pusseilla siitä lähtien. Keskiviikkona söin yhden normiateria vhh-tyyliin eikä se nostanut painoa yhtään, joten sain entistä enemmän motivaatiota jatkaa samalla linjalla. :D Huomenna tosin meillä on yhdet kihlajaiset, siellä varmasti syön, mutta pyrin taas välttämään hiilareita, niin ei paino nousisi kauheasti. Ja kohta tosiaan kymppi rikki! Hieno tunne, niin pitkään oon jumittanut samoissa lukemissa..
 
Kyy
Te olette laihtuneet jo niin hienosti! Eihän tänne uskalla tulla mukaan :D Kauanko olette täällä sulattaneet läskiä?
Tervetuloa vain mukaan! :D Kaikki on jostain lähtenyt ja toiset ovat vasta alkutaipaleella, toiset jo konkareita. Läskin sulattajat on ollut pystyssä jo useita vuosia, mutta porukka vaihtuu jatkuvasti. Tämä on siitä mukava, että kaikki tyylit ja keinot ovat täällä sallittuja ja pinossa saa olla mukana just sen verran kun kokee tarpeelliseksi. Täällä pyrimme tsemppaamaan toisiamme eteenpäin tällä kivisellä tiellä. :D
 
"Lumpeenkukka"
Mä jätän suosiolla väliin tämän viikon punnituksen. :) Tiiän että en ole edes yrittänyt viime viikkosen pudotuksen jälkeen laihduttaa, niin varmaan on tullut lisää, mutta katson sen painon vasta viikon päästä. :)
 
Parus montanus..162cm..LP 82kg..nyt 70kg

Tällaista tasausvaihetta menossa. Ruokavalio on normaali, herkutteluja ja silleen päivittäin. mutta paino ei ole noussut, mikä on hyvä. Seuraavaksi aion pudottaa 5kg, mutta sitä odotan vielä, tärkeämpää tekemistä ennen sitä. Kauankohan kestää tuo pudotus? Liikuntaa en nyt harrasta, kun koulu vaatii nyt mun aikaa.

oon tyytyväinen tähänkin tilanteeseen. olo on ollut läski. mutta paino ei ole noussut, mikä on upeaa. mistä uutta intoa? joulukuussa varmaan jatkan ja keväällä loppuun.
 
Kyy
Tervetuloa mukaan Parus ja Pohjoisen äitee! :D Kiva kun saadaan enemmän porukkaa kasaan. :)

Parus: Mulla oli kans pitkään laihduttaminen jotenkin tosi vaikeeta, herkkuja meni päivittäin jne.. ja paino pyöri samoissa lukemissa. Tosi turhauttavaa, mut mulla sit vaan yks päivä jokin osu kohdalleen ja tuli se MOTIVAATIO ja nyt on ihan helppoa olla noilla pusseilla, ei oo mitään himoja ja vaikka joka päivä paino ei tippuiskaan, niin tiedän kuitenkin et alaspäin ollaan menossa ja se tuntuu hyvältä. Pari vuotta sen motivaation löytymiseen meni (tai oikeestaan enemmänkin vaikka tässsä välissä oonkin onnistunut laihtumaan ja lihomaan vuorotellen). Se on oikeestaan aika uskomatonta kuinka helppoa tää nyt onkaan. Ja vaikka syön aina välistä vhh -aterioita, niin silti se ei vaikuta pussien jatkamiseen kuinkaan. Vatsalaukkukin on oikeesti pienentynyt tosi paljon ja huomaan, että oikeesta ruuasta tulee tosi äkkiä täyteen eikä herkut laske juuri ollekaan.
 

Yhteistyössä