Lävistys alapäähän?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko kenelläkään clithoodia, eli lävistystä p***ssa?
Oon varmaan päästäni pehmennyt mutta nyt aion sellaisen käydä laitattamassa! :D:D Mies ei tiedä mitään koko asiasta, ollaan kuitenkin puhuttu sillointällöin lävistyksistä ja olen kysynyt, että jos joskus ottaisin niin minne.. Ainoa vaihtoehto miehen mielestä olisi kuulemma alapää :D
Tämä lävistys olisi ihan yllätyksenä miehelle, ja varmaan antaisi uutta potkua tuonne kammarin puolelle :D

Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa edes kuulopuheiden verran, että kumpi olisi parempi, vaakasuoraan vai pystysuoraan. Itse pidän vaakasuorassa olevaa korua paremman näköisenä.. :p

Niin, ja mahtaakohan se sattua paljon? :D Alapäästäni on kyllä edellisen synnytyksen aikana tikattu toista häpyhuulta ilman puudutusta ja se ei nyt hirveänkamalaa ollut mutta taitaa tuo klitta olla eri asia...
 
vieras
Oletkos varma, että se tuntuu mukavalta yhdynnässä? Jos sänkyhommista tuleekin yhtä tuskaa? Kannattaako sitä ihan kaikkea tehdä miehen mieliksi?
Laittaisiko miehesi penikseen lävistyksen vain sun mieliksesi?
 
vieras
Mulle laitettiin noin 2 vuotta sitten ja voin sanoa että sattui aivan järkyttävästi, ensin ne pihdit ja sen jälkeen se neula, auts.. mutta sen jälkeen ei ollut kipeä kun sen päivän, tuntui vaan sellasta kuumotusta.. ja pari viikkoa piti olla varovainen sänky hommissa.. Päivääkään en ole katunut ja kyllähän se paremmalle tuntuu kun mies nuolee kun on se koru ;)
 
noo
Se lävistys on ainakin mulla laitettu klitoriksen "hupun" läpi, ei klitoriksen läpi. Ei niin vaaraa tunnottomuudesta, siellä hupun allahan se paras paikka on. Ja kyllä se sattuu mutta mitäs pienistä, enemmän siitä huvia on loppupeleissä. =)
 
jep
Otin -03 vertical clithoodin, ja se on ollut ihan hyvä valinta. Se hupun nahka on melko ohut, joten ei se paarman pistoa enempää sattunut. Paraneminenkin tapahtui nopeasti, suolavettä iltaisin suihkuttelemalla
Barbell-tappi on jo vaihdettu kahdesti hieman suurempaan. Ja nyt parastaikaa on venytyshoito menneillään. Se venytyssarvi tuntuu kokoajan painaen klitorista. Onneksi enää pari viikkoa, ja sitten laitetaan taas uusi koru.
Aikaisemmin -97 otin reiät sisähäpyhuuliin. Niissä on olleet renkaat sieltä asti. Kuitenkin tämä hupun koru on tosi mahtava juttu, etenkin kun omaan suurehkon esillä olevan klitoriksen.
 
ajassa jäljessä
Siis miltä se tuntuu noin arkielämässä, eikö hankaa tai jotain tai tuoko jotain lisänautintoa, vai mikä sen tarkotus niinku on... voi wau, mua alkoi ihan kiinnostaan. kuinkas päin se tosiaan sitten tars laittaa..
 
ollut4v
Otin klitanhuppuun juuri ennen lähtöä Inglesin aurinkoon silloin 4 v. sitten. Jonkin verran reiän teko kirpaisi, mutta jälkikipuja ei ollut ollenkaan. Lävistys on pystysuora, ja siinä klitorista stimuloiva suurehko pallo tapissa. Paranemista vauhditti merivedessä päivittäinen uiminen.
 
entä jos
Oletko varma että miehesi yllättyisi iloisesti...? Jos hän on vain myötäillyt puheitasi, oikeasti uskomatta että menisit tekemään sen? Mitä jos hän pitäisikin yllätystä inhottavana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Uuh... voin kertoa että nännilävistys sattui ihan riittävästi. Yksi kaveri on kyllä lävistänyt pallinsa, itse vielä. Brrh, puistattaa ajatellakin.
Mä oon välillä miettiny tuot nänniläväriä, mut en oo uskaltannu just tuon takia, ku oon kuullu et sattuu aikas paljon. :|
 
Vieras
Ei se nänni läväri missään tunnu ite ottanu ekan liikkeessä ja toisen tein ite... Jääpala nännii vaste hetkeks ja neula vaan läpi. Samalla lailla kaikki muutkin korut saa paikallee.
 
"Gigi"
Nänniläväri ei ainakaan itselläni sattunut kummemmin, kerran kiljaisin ja siinä se oli. Huuto lievittää kipua. Tapahtui siis todella nopeasti, parani hyvin ja on kyllä tosi seksikäs omasta ja muidenkin mielestä. Miehelle nännilävistyksen teko sattuu aina paljon enemmän, kerrankin näin päin... Napalävistys ei sattunut lainkaan, ehkä tatuoinnin jälkeen en vain tunne mitään. :D Klittalävistystä en kyllä ottaisi, ei miellytä omaa silmää. :) Mutta tiedoksi tosiaan kaikille: ei mikään lävistys tai tatuointikaan niin paljon satu että kannattaisi kivunpelossa jättää ottamatta.
 
3lapsen yh.
joo itse laitoin -98v. klitan huppuun pari rengasta ja on ollu sen arvosta varsinkin kun mulla on niin ulkoneva klitta ja törröttävät huulet. nyt sitten uutena tuli otettuu toho anaalin reuna juomuun kettinkiä ja voin kertoo että kannatti, varsinkin kun mulla on niin suomunen tuo anaalin suuhuppu.
 
vierailija
Otin -03 vertical clithoodin, ja se on ollut ihan hyvä valinta. Se hupun nahka on melko ohut, joten ei se paarman pistoa enempää sattunut. Paraneminenkin tapahtui nopeasti, suolavettä iltaisin suihkuttelemalla
Barbell-tappi on jo vaihdettu kahdesti hieman suurempaan. Ja nyt parastaikaa on venytyshoito menneillään. Se venytyssarvi tuntuu kokoajan painaen klitorista. Onneksi enää pari viikkoa, ja sitten laitetaan taas uusi koru.
Aikaisemmin -97 otin reiät sisähäpyhuuliin. Niissä on olleet renkaat sieltä asti. Kuitenkin tämä hupun koru on tosi mahtava juttu, etenkin kun omaan suurehkon esillä olevan klitoriksen.
Huoh...ne renkaat häpyhuulissa on ihan uskomattoman seksikkäät - taju kyllä jo meinaa lähteä. Ei siitä näkymästä voi saada tarpeekseen ja takuulla antaa potkua petipuuhiin...renkaat on seksikkäin pillukoru ikinä - ja se on paljon sanottu...
 

Yhteistyössä