Lahden Hemo-tietoa

että paljonko maksaa miehen siemennesteanalyysi? Ja muutenkin naisen ns. perustutkimukset, eli kun katsotaan ovulaation aikana, että ovuloinko, ym... Mitä teille tehtiin ja paljonko tuli kustannuksia?
Missä vaiheessa saitte PHKS:laan lähetteet lapsettomuushoitoihin?

meillä vasta menossa hormoonihoidot, ja niillä menossa yk 3 lopuillaan. ens kuussa sitten tehdään testit ja niiden maksun suuruudesta olisin kiitollinen.

Kyselee tietämätön :ashamed:
 
Bee
Mua kiinnostais samat asiat! Oon kylläkin Mehiläisessä hoidossa mutta eiköhän hinnat pyöri samoissa. Kävin jo S-Prog kokeessa (olin yhden kierron clomeilla) ja se maksoi muistaakseni n.45e. Nyt sitten pitäis mennä jatkotutkimuksiin, simppatesti, mulle muut verikokeet sekä aukiolotutkimus..

Lisäys vielä että mä saan nyt heti lähetteen PHKS, yritystä 8kk + vaan yksi clomikierto. Ovulaatiossa jotain häikkää..<br><br>
 
Itse olen ollut terveyskeskuksen kautta, mutta simppanäyte vietiin Hemoon lähetteellä. Kovin suppea tulos maksoi 30?.
Omat hormonikokeet otettiin terv.keskuksessa, mutta näiden molempien tulosten jälkeen saatiin lähete PHKS:ään. PHKS:ssä sitten lisää tutkimuksia. Uskon, että näin menee myös hemossa.
 
ICSI edessä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 20:31 Marissa kirjoitti:
Itse olen ollut terveyskeskuksen kautta, mutta simppanäyte vietiin Hemoon lähetteellä. Kovin suppea tulos maksoi 30?.
Omat hormonikokeet otettiin terv.keskuksessa, mutta näiden molempien tulosten jälkeen saatiin lähete PHKS:ään. PHKS:ssä sitten lisää tutkimuksia. Uskon, että näin menee myös hemossa.
PHKS hoitaa itse inssit ym sekä IVF ja ICSI alkuseurannat, Hesassa käydään vain punktiossa ja siirrossa. Ultrat ym menee lapsettomuuspolilla PHKS:ssä.
 

Yhteistyössä