Lahden seudun mamit?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 14:23 MaalisMamma80 kirjoitti:
No nyt meni miulta kyllä ihan tuo tapaaminen ohi... :'( Mut kahville lähmieluusti melkein millon vaan!! B) =)

Sähköposti on tuittu@hotmail.com, et laitelkaa vaikka mailia, jos jotain treffiä järkkäilette, tai kahviseuraa kaipailee joku... :) Tänäänkin Elmerin kanssa kaksistaan tuolla kaupungille mentiin, oli aika yksinäistä mamilla kun poika nukku...hehehe... :D

kuulumisiin, Tiina ja Elmeri
Taas yritetään uutta tapaamista Perhe Sandraan tän vkon perjantaina. klo.9->Mistäpäin Lahtea ootte?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 14:06 tehotuhot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 14:23 MaalisMamma80 kirjoitti:
No nyt meni miulta kyllä ihan tuo tapaaminen ohi... :'( Mut kahville lähmieluusti melkein millon vaan!! B) =)

Sähköposti on tuittu@hotmail.com, et laitelkaa vaikka mailia, jos jotain treffiä järkkäilette, tai kahviseuraa kaipailee joku... :) Tänäänkin Elmerin kanssa kaksistaan tuolla kaupungille mentiin, oli aika yksinäistä mamilla kun poika nukku...hehehe... :D

kuulumisiin, Tiina ja Elmeri
Taas yritetään uutta tapaamista Perhe Sandraan tän vkon perjantaina. klo.9->Mistäpäin Lahtea ootte?
Joo, mulla ois ainakin tarkoitus tulla heti ysiltä tän pesueen kans :wave:
 
:wave:

Meillä muutos aikaisemmin ilmoitettuihin tietoihin, eli meille syntyi poika 4.7 eli on tällä hetkellä 2kk ja asuinpaikkakin vaihtui viime viikolla mukkulasta ruoriniemeen =)

Neppe, Nea 1v 7kk ja Max 2kk
 
Täällä olisi 21 v. äiti joka on juuri muuttamassa Lahteen :) Jos vain juttuseuraa kaivataan niin laittakaa toki s.postia!! Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin kun en ketään Lahdesta tunne!!

Heidi ja kaksospojat 8,5kk
 
Mä en ihan vielä kuullu joukkoon LA 5.2.09, mut oon itse kans just Lahteen muuttanut ja en myöskään tunne täältä juuri ketään, ja äippälomalla kun oon niin kotona vaan istuskelen et jos kaipaa juttuseuraa laita yv:tä!
 

Yhteistyössä