LAHDEN suunta kasaan!!

  • Viestiketjun aloittaja Maalismamma
  • Ensimmäinen viesti
Henna80
Hei mut otettaisko se tapaaminen vaikka loppu kuulle?
Olis kaikilla aikaa vielä koittaa saada se mahtumaan kalenteriin.
Mikäs kiire meillän on?
Tosin mullakin on työvuorot tehty jo syyskuun loppuun asti.
 
nyt tiedän, kaikki jotka pääsee ja joita kiinnostaa niin perjantaina 16.9 klo 9.30 keskellä toria, ei voi olla vaikee löytää ja siitä pääsee sit joka paikkaan. mä oon ainakin sielä. säävarauksella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 21:07 neiti86 kirjoitti:
käviskös kenellekään Pe 23.9???? johkuun aikaan.. 24. ei käy meille.. (kahet synttärit silloi)
Toi perjantai ei mielellään käy...pakataan loput rippeet ja lauantaina muutetaan....Eikä myöskään aamupäivät käy....
 
Mulle kävis ihan millon vaan puol yhden jälkeen...haen likan eskarista sillo....perjantai ei mielellään....pakatataan loput valmiiksi lauantaiksi ja pyyhitään loput kaapit. Paikasta ei oo mitään hajuu.....ehdotelkaa, tietenkin säävarauksella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 11:40 päksy75 kirjoitti:
Mulle kävis ihan millon vaan puol yhden jälkeen...haen likan eskarista sillo....perjantai ei mielellään....pakatataan loput valmiiksi lauantaiksi ja pyyhitään loput kaapit. Paikasta ei oo mitään hajuu.....ehdotelkaa, tietenkin säävarauksella.

Ei oo paikasta visiota muuten, kuin että syömään lähteminen on ton jässikän kanssa tosi hankalaa.... No oisko vaik torstai sit hyvä päivä??
 

Yhteistyössä