Lahdesta kavereita

  • Viestiketjun aloittaja Kesää odotellen
  • Ensimmäinen viesti
Kesää odotellen
Hei!

Löytyisikö kavereita Lahden seudulta kotiäidille, ja 4- vuotiaalle pojalle sekä 2-vuotiaalle tytölle. Toisinaan kalenteri huutaa tyhjää ja aika alkaa käydä pitkäksi. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.
 
Hei!

Minulla on vähän yli 2 vuotias tyttö ja uudet tuttavuudet olisi ihan kiva juttu niin minulle kuin tytöllekkin.
Laitatteko sähköpostiosoitteenne tai mese-osoitteenne, niin kirjoitellaan näin ensialkuun =)

 
Arroya
Täällä myös kolme neitoa iloitsisi uusista ystävistä!

Eli kokoonpanoomme kuuluu kolmekymppinen äiti, pian kaksi vuotta täyttävä esikoinen ja vielä vauvavaihettaan elävä kuopus. Ja Lahdessa asustellaan. Olisi mukavaa näin kesän kynnyksellä saada uusia ystäviä ja lapsillekin uusia leikkikavereita!

Postia voi laittaa tulemaan osoitteeseen: arroya@luukku.com

 
chrissy harmaana
Tääläkin on yksi vajaa 2v lahdessa asunut äiti! Perheeseen kuulu tyttö 2v ja isi 25v. asumme kiveriössä ja uusia kavereita sekä itselle että tytölle olis mukava saada!

postia saa laittaa crisss_1981@hotmail.com (myös mese)
 
minä olen 30 vuotias äiti lahdesta.minulla on 5v ja 1v pojat ´ja 5kk tyttö.olen suunnitellut tapaamista perhe-santraan lahden lapsi perheille käykää ilmottautumassa plussalaisten sivuilla.aloittaja nuhru.voin varata tilan jos tulee paljon porukkaa.alustavasti suunniteltu 15.5 klo:17-19.minäkin toivon uusia tuttavuuksi lahdesta.


:wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 20:52 uusi tuttavuus kirjoitti:
Hei!!

Meistä saisi kesäkuusta alkaen:) Muutetaan siis silloin Lahteen täältä pohjoisemmasta:) Seura olisi oiken tervetullutta!! Lapsia on 8kk ja 2v3kk

mistä päin pohjoista muutatte!!me käydään joka kesä pohjoisissa sukulaisilla.
 
ä22p2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 09:47 hmt kirjoitti:
kylläpä vaikutatki vajaalta..en tarvii tuollaist ystävää :LOL: :LOL:

Tuo viesti ei kyllä tosiaankaan ole mun kirjoittama! Käytin siis omassa viestissäni nimimerkkiä hmt ja näköjään joku on halunnut pilailla kustannuksellani ja kirjoittanut samalla nimimerkillä tuon viestin. Törkeetä, kuka viittii tehdä noin!
Tulee vaan paha mieli tollasesta. :(

T:alkup. hmt eli tuulinen@jmail.fi
 
kesällä Lahteen
heips!!

Minä siis se joka muuttaa kesällä eli ihan kohta Lahteen!! Kirjoitelkaa, uusia ystäviä kaivataan:)

Mari kera lastensa 9kk tytön ja 2v4kk pojan

marieskelinen@netti.fi

 

Yhteistyössä