Lahdesta kavereita!!

Olen 22 vuotias ja mulla on 2kk ikäinen poika. Asutaan liipolassa avopuolisoni kanssa. Etsin muitakin äitejä joilla on pieniä lapsia. Olisi mukava saada kavereita joiden kanssa jakaa ilot ja surut ja käydä vaunulenkillä yms..

Jos kiinnostuit kirjoittele sannis_kosonen@hotmail.com
 
neitiperho
Me ollaan joko vähemmistöä täällä tai sitten lahtelaiset piilottelevat itseään :D
Mutta täällä tosiaan ihminen joka aina valmis tutustumaan uusiin ihmisiin. Itse nykyisin rv 21
 
Ehkä jotkut lahtelaiset ovat vain sitten ujoja. :D Miten sinulla raskaus mennyt? Mä nyt haluaisin juttukavereita ja vielä kun on samassa tilanteessa niin tietää että toinen ymmärtää jne. Ja oishan se kiva tutustua muutenki uusiin ihmisiin ja vaihtaa mielipiteitä tms. :heart:
 
neitiperho
Voi tosiaan olla =)
Kiitos, raskaus menny aikasta hyvin. Närästys ollut ainoa vihoviimeinen ja todellakin välillä väsyttävä vaiva (ei anna oikein nukkua) mutta muuten kaikki menny hienosti. "Iines" kasvattaa jalkojaan hirveetä vauhtia ja taitaa niillä jättikoivillaan muovata äipän mahasta vuoren kokoista. Välillä tietty kauhulla ajattelen että mikä 2 vuotias mun mahasta elokuussa sitten yrittää ulos tulla. Itse ja systeri ollaan oltu jättiläisiä syntyessämme.
Todellakin on kiva jutella kohtalon tovereiden kanssa. On ainakin samalla aaltopituudella. Eikä viitti aina kaikkia kavereita kyllästyttää vaavi jutuilla :D

Kuinkas siellä on jaksettu???
 
Mulla on paljon kaveriporukka pienentynyt tässä ajan saatossa. Ei oikeastaan ole pahemmin ollenkaan, yksi ainoa jota nään enempi mut siinä se sit onkin. Siksi olisikin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja jos vielä on samassa tilanteessa kun minä niin ainahan sitä on enempi keskusteltavaa ja toiselle puhua noita vaava juttuja, tietää ettei toinen ainakaan ihan kyllästy.

Täällä on jakseltu ihan hyvin, masuasukki sen verran kasvanut että on ruvennut hieman painamaan esimerkiksi kylkiluita mutta vielä sekin ollut pientä vaivaa. Suuremmilta ongelmilta on kyllä vältytty että sen suhteen on ollut helppoa. =) Kyllä tässä on kerennyt tulevaisuutta niin paljon ajattelemaan että pikku hiljaa alkaa jännittämään. mut se kuuluu asiaankin. Kaikki niin uutta. :heart:

Nytkun on muutaman päivän ollut aika aurinkoinen keli niin on kyllä tosissaan piristänyt mieltä. =)
 
Mä olen 25-vuotias ja esikoista odotan myös. Metsäpellossa asustellaan avomiehen kanssa. Viikkoja on tällä hetkellä 25+3 ja poika on kova potkimaan. Helistimessä oon kirjoitellut ja sieltäkin muutamia lahtelaisia löytyy. Ainakin heinämammat lahdesta -keskustelu sieltä löytyy ja ollaan puhuttu että sovitaan tapaamista jossain vaiheessa. Mun puolesta sinne voi tulla kyselemään vaikka ei olisikaan just heinäkuussa la. Vaikka oon nähny vielä "normi" kavereitakin niin tuntuu joskus ettei viitsi heille koko ajan vauvasta selittää. Eli olis mukava tavata semmoisia jotka on 24/7 raskaana:D

Nellis ja poika
 
neitiperho
Eipä ole tosiaan tullu siel helistimen puolella oikein käytyä. Mutta onneksi täältä nyt edes pari odottajaa näiltä kulmilta löytyy.
SE tosiaan mun kohdalla myös on, kun "normi" kavereita kyllä on mutta viitsisi niillekään jatkuvasti masu sitä, pikkunen tota juttua heittää. Johan siinä kuka tahansa alkaa kyllästymään :LOL:
 

Yhteistyössä