Lahja-apuja epätoivoiselle äidille!

Enpä olisi uskonut että teen tänne tälläisen aloituksen. :D Mutta epätoivoinen tilanne vaatii epätoivoisia tekoja.

Mulla on 10-vuotias poika ja 8-vuotias tyttö. Molemmille on jo hyvän aikaa sitten annettu tehtäväksi joululahjatoivelistan teko. Listat on aloitettu kyllä, molemmissa on otsikko. Mutta ne ei keksi yhtään riviä. :O Mä en ymmärrä, kyllä mä vaan keksin tuon ikäisenä toiveita vaikka useamman A4 verran...

Pää lyö jotenkin ihan tyhjää. Oisko teillä jotain ideoita mitä ei mulle ole tullut mieleen? :D Mitä teidän tuon ikäiset saa?
 
Naba
Kirjoja. (lukeminen kannattaa aina)
Sanoman verkkokaupoissa (aku ankka-kauppa, kääk-kauppa ja mitä niitä lieneekään) on ollut ihan parin euron löytöjä, ja toimituskulutkin saattavat olla 0 ajoittain.
Askartelutarvikkeet. Piirtävätkö lapset? Kunnon lyijykynät, hiilet, vesivärikynät jne. Oikeastaan sama peruste, harrastukset kannattavat aina. Posliinitussit, hyvä piirustuspaperi, näitä omilleni juuri mietin.
 
viras
Minulla on saman ikäiset ja samaa sukupuolta olevat lapset :)

Poika toivoo leffalippuja, rahaa, karkkia, minecraft-legoja ja i padia.
Tyttö toivoo lego friendseja, kameraa, sellaista laukkua jonka voi värittää itse ja jäätelökonetta.
 
Mulla on muuten ollut ajatuksena että käydään jossain pikku reissulla talvella. Ehkä sen reissun voisi laittaa pakettiin. :D

Loomseja tilasinkin tytölle, se on ainoa lahja mikä on kasassa. :D Kirjoja voisi juu, molemmat tykkää lukea. Tyttö on piipertäjä eli jotain askartelujuttuja sille pitää hankkia vielä. Poika on ihan hulluna Legoihin muttei ole toivonut yhtään nyt. En tajua, aina se on jonkun n. 100 e maksavan Technicin pistänyt listalle ennen.

Tuo väritettävä laukku on muuten kiva! Ostin likalle sen viime vuonna. :)
 

Yhteistyössä