lahja ongelma "vaativalle"

eli siis täällä taas hakkaan päätäni seinään kuten joka joulun lähestyessä kun yritän miehelle lahjaa miettiä ja on TODELLAKIN pakko aloittaa lahjan mietintä jo nyt kun mies on hiukan erityistä sorttia...

esim. partakonetta ei käytä, ei myöskään sitä tyypillistä kravattia ;), ei villapaitoja tai villasukkia eikä kaulaliinoja pioja tai lapasia.
lukee yheden ainoan kirjailijan kirjoja ja kaikki on jo hyllyssä. käyttää dödöä (ONNEKS!) muttei partavettä... vaate maku on myös aika omanlaisensa joten en siihenkään oikein uskalla...vaikka saishan ne palautettua. mitäs muuta ?
niin ja lisään vielä että kun toivoton romantikko kun olen en halua antaa lahjakorttia että voisi itse ostaa mitä haluaa.

oliskos nyt siis kellään murmelilla mulle neuvoja?
 
vieras
Pyyhe, uikkarit ja uimalasti tai muu vastaava mieluinen setti. Villasukat, otsavalo, reppu, rinkka, makuupussi, teltta... Kausikortti jonnekin liikkumaan, peliä katsomaan... Lehti vuodeksi.
 
koruja ei käytä :( eikä kauluspaitojakaan ...
eikä sillä ole kyllä pahemmin aikaa urheillakaan... matsiin liput joo! tai konsertiin...jos vaan olis sopiva tapahtuma tiedossa... :p
yks olis siis jo pulkassa muita ideoita ettei tuu kirjekuori joulu ? :whistle:
 
nellalinnea
kello,dvd-boxi jostain lempi tv-sarjasta,hauskat boxerit...ja kiva yhteinen lahja viivi&wagner tai kaj stenvallin ankka palapeli (yhteistä aikaa vaikka viinilasin ja kynttilöiden kera)....
 
vieras
Vastaava tapaus saa erästä suklaata (joka on hänen lempiherkkuaan), mitä onneksi on kaupan aina jossain joulun alla, Disneyn hopeisia klassikko-DVD levyjä ja tiettyjä alkkareita, joita ovat hänen mieleensä.
 
toi korikin olis hyvä idea mutta kun en tiedä mitä siihen laittasin.... huoh
joo laitan tatuoinnin isolla selkään "MINUN MIES!" :D
toi dvd-boxi vois olla kans aika hyvä...
poika kun sai ehdottaa isin joulupukin listalle niin se sano mulle et iskä haluu mopon... ei taitais pukin rahat riittää...
12 leffalippua et pääsis vuoden ajan kerran kuussa leffaan ja olis sitte sitä omaa aikaa? olisko huono idea?
 
ap
tuo itsensä antaminen lahjana on muuten hyvä idis mutta kun meidän äiti tuleepi aaton aattona meille :D lahjakortti tatska liikkeeseen?se onkin aina sanonut et haluais tatuoida muksujen nimet! hyvä idis... mutta taitaa silti tulla tällä menolla kirjekuori joulu :p ja jos annan sille illalliskortit kahdelle niin se on just niin välkky et ajattelee muijansa lahjoittaneen hänelle ryyppy illan :) josko muotoilisin sen siihen tapaan et kävis selváksi että seuralainen on jo buukattu.

viinit,viskit ja oluet olis muuten ihan jees mutta kun ei se juo edes yhtä hätästä kaljaa puolessa vuodessa jo ei oo sit matsia/ biletysiltaa kamujen kanssa.

 

Yhteistyössä