Lahti hohoi!!

Hei!!

Tehtäsikö iso tapaaminen perhe-santraan?Ilmoitelkaa mikä päivä kävisi ja kellon aika.Mielelläään kello 16 jälkeen.Pidetäään nyyttäri muotoinen tapaaminen et jokainen tuo jotain naposteltavaa.Mä voin tuoda kahvit aikuisille ja lapsille mehut.Kaikki ovat tervetulleita.


:wave:
 
perhe-santra on keskustassa vapaudenkadulla.jos tapaaminen onnistuu niin voidaan tavata torilla.kun tila pitää varata erikseen niin minä voin hoitaa asian.kun saadaan tarpeeksi porukkaa.Se on perhekahvila jota voi varata muuhunkin käyttöön.siellä on perhekerho keskiviikosin.<br><br>
 
Olisi tarkoitus viiden jälkeen tavata.Sää ei ole este kun se on sisä tila.Tavattaisi vaan ulkona et jokainen löytää.Haluan ilmoituksia nopeasti koska paikka pitää varata ennakkoon.Joku keskiviikko ens kuusta kello:17:30-19 ja tavattaisi siinä vapauden kadun burkerin luona.
 
kaikki on tervetuleita mut mun täytyy tietää ainakin viikko etukäteen tietään montako lasta ja aikuista tulee kun tila pitää varata.ei meilläkään ole autoa käytössä tullaan linja-autolla.
 
kesää odotellen
Huomasin etsitään ystäviä palstalla viestin että tänne saisi ilmoittautua, myös ei-plussalaiset, jos tapaaminen kiinnostaisi.
Meitä olisi kaksi lasta (4v. ja 2v.) ja äiti.
 
sopii ja käy toukokuussa mikä keskiviikko vaan, äiti ja kaksi lasta ja muuten hei sielä on toimintahetki myös torstaisin ja perjantaisin mahdollista jättää yli 1v parikis tunniksi hoitoon ja maksu ois 2euroo sisältää välipalan ja ammattittaitoiset MLL hoitajat!!!! =) =)
 
Hei!!

Tapaaminen olisi perjantai 19.5 tai maanantai 22.5 ja kello 17-19.Eli tapaaminen olisi nyyttäri muotoinen.Ottakaa pikaiseti yhteyttä.Paikka on varattu noille päiville.Se päivä kumpaan tulee enemmän osallitujia niin se päivä lyödään lukkoon.Toivottavasti tulee paljon väkeä.Maksim:4 äitiä+lapset.


PIKAISESTI YHTEYTTÄ!!!!!!!!!!! :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 13:58 nuhru kirjoitti:
Hei!!

Tapaaminen olisi perjantai 19.5 tai maanantai 22.5 ja kello 17-19.Eli tapaaminen olisi nyyttäri muotoinen.Ottakaa pikaiseti yhteyttä.Paikka on varattu noille päiville.Se päivä kumpaan tulee enemmän osallitujia niin se päivä lyödään lukkoon.Toivottavasti tulee paljon väkeä.Maksim:4 äitiä+lapset.


PIKAISESTI YHTEYTTÄ!!!!!!!!!!! :wave: :wave:

Tarkoittaako toi maksim: 4, että tässä tapaamisessa on jokin raja, että jos halukkaita ois enemmän niin ne ei nyt valitettavasti mahdu vaan mukaan?
 
ei maksimi tarkoittaa sitä että ei kannata tehdä tapaamista alle neljän äidin ja lapsien et saa tulla niin paljon kuin halukkaita on.mitä enemmän äitejä sen parempi.toiuvottavasti tulee paljon äitejä.


Eli kumpaan päivään saadaan enemmän porukkaa ja kaikki äidit on tervetulleita mukaan.
<br><br>
 
mä haluan teitää vastauksen 1.5.2006 et kelle kaikille käy maanatai 15 ja kelle perjantai 19.en rupea paikka varaamaan turhaan.laittakaa viestejä kiitos.ja kun ilmottaudutte niin laittakaa monta lasta tulee.<br><br>
 

Yhteistyössä