LAHTI ja ympäristö!

  • Viestiketjun aloittaja Äiti vm 76
  • Ensimmäinen viesti
Äiti vm 76
Saakohan tätä kautta oikeasti ketään ystäviä eli kokeilen vielä kerran:Olen siis lahden läheltä,28v,kolmatta odottava(l.a lokakuun alussa)ja etsin uusia tuttavuuksia EN siis mitään yhden meilin kirjoittajia tai kyselijöitä vaan ihmisiä jotka haluavat tutustua ihan livenä ja yhdessä voisi käydä niin shoppailemassa,harrastuksissa kuin viihteelläkin...sitten joskus.Elämän ei tarvitse siis pyöriä pelkästään lasten ympärillä,vaikka toki haluan tutustua myös lapsiisi ja perheeseesi muutenkin.Itsellä poika n 3v ja tyttö n 8v sekä kissa ja avomies.Laita emailosoitteesi tähän jos kiinnostuit:eek:tan yhetyttä mahdollisimman pian.
 
mollymalone
Moikka!

Nyt ilmoittautuu uusi ystävä ja ihan vakavissaan! :)
Olen 27 vuotias elokuussa syntyneen tyttösen äiti Hollolasta.
Perheeseemme kuuluu myös aviosiippa, mutta isä on päivisin töissä ja siksipä uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita.

Olen itsekin ihmetellyt, että miksi ei kukaan vastaa tai sitten tulee 1-2 meiliä ja se on siinä. Muakin inhottaa sellainen, no yrittäkäämme parempaa. Olen nyt siis mammalomalla, mutta ammattini on kätilö-sairaanhoitaja. No kiire ei ole duuniin....

Jos haluat tutustua, niin laitahan meiliä.
os. mollamaija77@yahoo.ca

 
Tervehdys!

Olen esittäytynyt jo toisessa Lahti ja ympäristö otsikolla olevaan ketjuun,mut vielä tässä tietoja:
Olen 31.v. kotiäippä Hollolasta,lapset reilu 3.5.v. ja 8kk aviomies päivät töissä.perheeseen kuuluu myös koira.
Vastaan kyllä aina viesteihin kun arjen tohinoilta ehdin...

mimmi5@jippii.fi
 
tikku-takku
Tässä olis 21v äippä lammilta 8kk pojan äiti isukkikin(20v) löytyy on vaan kaikki viikot intissä joten kovin yksinäistä on..
Kirjottele niin tutustutaan paremmin tähän on niin himpskatin vaikeeta kirjottaa mitään..=(
millasoyring@suomi24.fi
 
Täällä myös yksi äiti-ihminen vailla uusia tuttavia! Ja samoja kokemuksia on, 1-2 viestiä saanut vastaukseksi ja sitten hiljenee... :\| Eli mä olen 25v, mies on 31v ja pikkuneiti 2v8kk ja me asustellaan Asikkalassa. Meillä on myös 4v koiraneiti!
Laita/ttakaa meiliä osotteeseen
m_broder@msn.com
 
minamaria
Hei!
Täällä olisi yksi lisää, olen 32 -vuotias äiti Ala-Nikkilästä. Perheeseen kuuluu isän ja muutaman kissan lisäksi n.2,5 vuotias poika ja 6kk tyttö.
Minulle voi kirjoitella minamaria@luukku.com
 
Täällä vielä yksi kotiäiti Lahdesta, ollaan asuttu täällä vuosi ja olisi pikku hiljaa mukava tutustua muihinkin kotona olijoihin. Meidän perheeseen kuuluu tytöt 4 ja 3v,mies 30v, minä 27v ja pikkuveli olis tulossa marraskuun lopulla.
veerdi@jippii.fi
 

Yhteistyössä