Laihduttajat miten laihdutuksenne sujuu?

Nalkuttava Talonmies
Herkuttelu on sallittua minun laihdutuksessani - kohtuudella. Ollaan edellä tavoitteesta, mutta takapakkia voi vielä tulla moneen kertaan. Mutta alkumetreillä vasta. Aikataulu lupaa maaliinpääsyä uutena vuotena.
 
eras
ERITTÄIN hitaasti. Noin kilon kk-vauhtia. Suurimmaksi osaksi liikunnan avulla laihdutettuna nyt vuoden aikana 10 kiloa... Toiset 10 pitäis vielä tiputtaa ennenkuin 30 tulee täyteen :)
 
Pöh
Mulla menee niiiiiiin hitaasti, raskauskiloja, vielä 10kg jäljellä, 10kg on tippunut, tai siis olen laihduttanut kolmessa kuukaudessa kauhealla työllä ja vaivalla. Tuntuu, että saa tehdä kaksinkertaisen homman "normaaliin" laihduttamiseen verrattuna. Luulen, että hormoonit ja aineenvaihdunta ei ole vielä kohdillaan. Mutta eteenpäin, 10kg vielä ja olen taas normaalipainoinen.
 
eras
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Mulla menee niiiiiiin hitaasti, raskauskiloja, vielä 10kg jäljellä, 10kg on tippunut, tai siis olen laihduttanut kolmessa kuukaudessa kauhealla työllä ja vaivalla. Tuntuu, että saa tehdä kaksinkertaisen homman "normaaliin" laihduttamiseen verrattuna. Luulen, että hormoonit ja aineenvaihdunta ei ole vielä kohdillaan. Mutta eteenpäin, 10kg vielä ja olen taas normaalipainoinen.
10kg kolmessa kuukaudessa on kuule nopea tahti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja eras:
ERITTÄIN hitaasti. Noin kilon kk-vauhtia. Suurimmaksi osaksi liikunnan avulla laihdutettuna nyt vuoden aikana 10 kiloa... Toiset 10 pitäis vielä tiputtaa ennenkuin 30 tulee täyteen :)
Tämä on hyvä vauhti painonpudotuksessa.
Paremmin pysyy poissa kun vauhti ei liian kova.
Mulla paino pudonnut 2:ssa vuodessa 30kg eli n.kilon kuukausivauhtia.
 
Pöh
Alkuperäinen kirjoittaja eras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Mulla menee niiiiiiin hitaasti, raskauskiloja, vielä 10kg jäljellä, 10kg on tippunut, tai siis olen laihduttanut kolmessa kuukaudessa kauhealla työllä ja vaivalla. Tuntuu, että saa tehdä kaksinkertaisen homman "normaaliin" laihduttamiseen verrattuna. Luulen, että hormoonit ja aineenvaihdunta ei ole vielä kohdillaan. Mutta eteenpäin, 10kg vielä ja olen taas normaalipainoinen.
10kg kolmessa kuukaudessa on kuule nopea tahti...
Joo, on varmasti, mutta suhteessa liikunnan määrään ja ruokavalion tiukkuuteen, se ei ole hyvä suoritus.
 
äh

no nyt on junnannut pari viikkoa, nyt 6 viikkoa takana ja yhteensä viitisen kiloa tippunut. pms-oireiden ja masisfiilisten takia nyt vähän turvottaa eikä homma edisty. :( täytyy ryhdistäytyä.
 
:flower: =) Olen tosi tyytyväinen tuloksiin. Painan nyt saman verran, kun ennen viimeisintä raskautta, ja vauva on nyt 4kk ikäinen. Eli kaikki raskausaikana kertyneet kilot on poikessa. Mutta tässä rungossa on vielä tekemistä, mut välietapit olen saavuttanu nopeesti ja aikataulussa. Vielä semmonen 8-10kiloa ens kesään mennessä pois, ja sitten olen tavoitteessa.
 
Suski
Vielä kesäkuun alussa painoin 79 kg, synnytyksen jälkeen 74 kg, vauva kohta 4kk ja nyt painoa 61,7. Oon tosi tyytyväinen, keventäjiin liityin n.6 viikkoo sitten ja sen jälkeen paino pudonnu reilu 4 kiloo. Ollaan jo entisissä mitoissa, mutta ei entisessä kropassa.
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja Suski:
Vielä kesäkuun alussa painoin 79 kg, synnytyksen jälkeen 74 kg, vauva kohta 4kk ja nyt painoa 61,7. Oon tosi tyytyväinen, keventäjiin liityin n.6 viikkoo sitten ja sen jälkeen paino pudonnu reilu 4 kiloo. Ollaan jo entisissä mitoissa, mutta ei entisessä kropassa.
Tän minäkin oon huomannu. Painan 7 kiloa vähemmän kun ennen raskautta ja silti musta ei tunnu että olisin laihtunut..kroppa ei vaan ole sama enää.
 

Yhteistyössä