Laihduttajat!!!!

Pidättekö laihduttajat esim. karkki tai muuta herkuttelupäivää esim. kerran viikossa? Itsellä tuo alku tökkii jo aika pahasti ja olenkin tänään syönyt hampurilaisaterian ja muutaman suklaapalan. Tämän viikon olen siis ollut pisteillä. Onko kokemusta? tuleeko paljon takapakkia jos näin tekee? olisi huomattavasti helpompaa laihduttaa, jos tietäisi, että kerran viikossa ei pisteitä tarvitse laskea, onko tämä tuhoon tuomittu idea konkarit???
 
katjakai
Mulla on ollu sama tilanne mut sit kun jatkat aina niitten pisteiden mukaan niin ei ainakaan minulla tuo yhden päivän herkuttelu(pikku) vaikuttanu. se vain pistää aineenvaihdunnan liikkeelle! tsemppiä vaan jatkossa! :D
 
Moi!

Mä oon alkanu syödä makeen himoon dietorellee ja niitä painareitten omia karkkeja. Tosin dietorellestä mulla menee välillä vatsa sekasin ja tulee nopeesti pois kaikki päivän sapuskat..
Nyt just olis hirvee makeenhimo ja pisteitäkin olis paljon käyttämättä tälle päivälle, harmittaa kun en ostanu mitään viimeks pv:sta. No, onneks on iso säkki makeita mandariineja.. =)
Mulla toi yks herkuttelupäivä viikossa ei toimi, jää helposti päälle toi mässäily kun tulee huono omatunto.. ellen sitten vartavasten säästä koko viikkoa pisteitä siihen yhteen päivään..
Tsemppiä kaikille painonpudotukseen!
 
heippa.. mulla on semmonen tapa että syön just sitä mitä tekee mieli kun tämä ei ole sinänsä laihdutusta vaan elämäntapa eli ruokaremontti.. tai jotain...mutta kannattaa syödä vaan vähän ja jättää jonkun muun sitten vielä sinä päivänä pois...
ja kannattaa sitten hiukka enenmpi vaikka jumpata jos tulee mussutettua liikaa.. näin minä...
 
piiukka
Nyt kun tosissasi aloitin laihdutuksen, en ymmärrä miksi mun pitäisi herkutella. Kilot eka pois ja sitten voi herkutella kohtuudella. Näin ei pääse sortumaan... =)
 
Se toimii, jos vaan ei tosiaan jää karkkivaihde päälle! Siinä vaiheessa kun mulla oli hyvä putki päällä, pystyin tekemään aina niin, jotta lauantaina painonvartijoitten ryhmän jälkeen hain säkillisen herkkuja ja mussutin ne päivän aikana.
Mutta tuossa pikkujouluaikoihin jäikin sitten peruutusvaihde päälle :( No huomenna taas aloitetaan. Arkikarkiksi minäkin käytän Dietorellaa, mutta lasken aina tasan 8 kpl (kovia hedelmäkarkkeja), muutoin menee maha pahasti sekaisin.
Tsemppiä! :)
 
Mulla on ollut aina käytössä tuo "mässypäivä"!
Elikkäs esikon syntymän jälkeen kun laihdutin sen 25 kiloo + rapiat,niin yhden päivän viikosta söin ihan miten tykkäsin ja ihan niin paljon kuin teki mieli.
Ja sama systeemi on nytkin käytössä.
Pv-ryhmässä vetäjä jopa suositteli karkkipäivän pitämistä.
Mulla kun ei useinkaan tuu ihan täyteen viikollanuo pisteet,niin tuo mässypäivän pitäminen kuulemma "buustaa" sitälaihtumista.Eikä mene ainakaan säästöliekille elimistö laihtumisen suhteen.Ja ihan koko ajan on sellaista min.500g, max 1,2kiloo viikossa lähtenyt.

Ja tuo mässypäivä no mulle juuri nimenomaa sitä itteensä!Eli menee suklaata,pitsaa jädee jos vaikka mitä!
Ja ennen pitkäähuomaat,että eipä niitä herkkuja edes JAKSA syödä lähellekään niin paljoa kuin ennen!
Tsemppiä!!Ja pidä herkkupäivä viikossa hyvällä omallatunnolla!
*nimim.kokemuksen syvä rintaääni*

Niin,ja mulla on ta-jut-to-man huono itsekuri,eikä siltikään oo kertaakaan jäänyt mässypäivän jälkeen "putki"päälle ;) ;)
 
[
Ja tuo mässypäivä no mulle juuri nimenomaa sitä itteensä!Eli menee suklaata,pitsaa jädee jos vaikka mitä!
Ja ennen pitkäähuomaat,että eipä niitä herkkuja edes JAKSA syödä lähellekään niin paljoa kuin ennen!
Tsemppiä!!Ja pidä herkkupäivä viikossa hyvällä omallatunnolla!
*nimim.kokemuksen syvä rintaääni*

Niin,ja mulla on ta-jut-to-man huono itsekuri,eikä siltikään oo kertaakaan jäänyt mässypäivän jälkeen "putki"päälle ;) ;)
[/quote]

Aivan samaa mieltä, eli kun on hyvä tahti päällä, pikku hiljaa niitä mässypäivän ostoksia ei edes tule ostettua paljoa! Kumma juttu!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 19:24 SuSu79 kirjoitti:
Mä yritin, mutta mulle se jää päälle :'(
Tietysti se riippuu paljon ihmisestäkin.
Vaikka mulla tosiaan on hirmu heikko itsekuri,niin jotenkin mä saan tuosta herkkupäivästälisäpontta.Tyyliin "no ni,nyt kun taas syöpötelty,niin kahta kovemmalla innolla dieetti jatkuu!!"
;) =)
 
WeW ei jaksa kirjaut
Mää en aio pitää karkkipäiviä. Elän tilanteen mukaan. Ja jos syön karkkia, niin pisteet vaan merkkaan ylös.

Joskus pari bis bis lakua auttaa myös, eikä mene kuin 1p. :p
 

Yhteistyössä