Laihduttajia jyväskylästä?

koko ajan tässä on sellasta pientä yritystä laihduttamisen suhteen päällä. Tämä on sellaista jojoilua ollut tuon painon kanssa jo vuosi kaudet, ja nyt pitäs saada kyllä paino sillä tavalla kuosiin, ettei enää tuota jojoilua tapahtuisi.Mut pienin muutoksin koitan pikkuhiljaa tässä tuloksia saada aikaan! =) Millanen tilanne sulla?
 
yritän kovasti ottaa niskasta itseäni kiinni.. aattelin käydä ostaa kehon puhdistuskuurin koska alavatsa turpoaa eikä toimi kunnolla.. viimeksi ainakin ihan kiitettävästi siihen auttoi.. pitäis lenkillä ruveta käymään.. just alkoi kesälomakin niin voisi kuluttaa aikaa enemmän liikunnan merkeissä.. olen vaan niin pirun huono saamaan aina itteeni liikkeelle varsinkin yksin.. missä päin asut muuten?
 
Mä asun Kuokkalassa. Täällä onkin hyvät mahdollisuudet lenkkeilyyn, kun on tuo rantaraitti vieressä. Mulla on onneks se hyvä juttu tän mun laihdutus projektin kanssa, että lenkkeilyn harrastaminen on mulle tapa, ja kunto on ylipainosta huolimatta suht hyvä. Mutta toive mulla ois, että sais nuo ylimääräset kilot pois, niin voisi taas ihan hölkkälenkkejä tehä niin kuin joskus sillon kun paino ollut matalampi. Mulla tuo paino on vaan liikunnasta huolimatta päässy nousemaan. Missäs päin sinä asut?
Muuten mulla on sellanen elämäntilanne, että 24 vuotias olen, ja avoliitossa tällä hetkellä, tosin ihan kohta avioliittoon astumassa, kun meillä on häät nyt ens kuussa. Ja vauvaa meille kaipaillaan! =)
 
mä asun tässä järven toisella puolella.. kaupungin kirjaston vieressä.. sinänsä lyhyt matka et lenkille voitais yhdes mennä :) mä oon 25 ja avoliitossa ja vauvaa tosiaan kaipaillaan myös.. esikoista ollaan yritetty 2kk yli vuosi..
 
Huoh, tässä poden päänsärkyä, taitaa tämä päivä jäädä lepopäiväksi :|
Sähän et asukaan kaukana, joten lenkkeilykin voisi onnistua! :) Toisaalta mietin sitäkin, että vois olla hauska käydä vaikka kahvillakin ensalkuun, niin vois jutskailla tästä laihduttamisesta ja vauvahaaveista, tutustus vähän ennen kuin lähtee lenkille hönkäämään!? =) Vai mitä tuumaat? Mäkin kuitenkin aina jännitän kun tapaa uusia tuttavuuksia. Ois kyllä kivaa saada juttukaveria samanlaisessa tilanteessa olevasta, kun mun ystävillä on suurimmalla osalla niin erilaiset elämäntilanteet.
 
oot ihan oikeessa.. mä jännitän kans alkuun uusia tuttavuuksia mut kun tutustuu niin sit kyl löytyy puhetta vaik mistä.. aika paljon samaa meis :) oon tänään jo crossarilla tehny ja aattelin koht tehdä jotain jumppaa.. pakko tehä sillon kun virtaa ja innostusta... mulla lopahtaa helposti innostus jos ei tuloksia näy.. mut nyt oon n. viikos laihtunu 1,2kg.. ihan jees..
 
kyllä multa kans puhetta irtoo, riippuu aina tietty päivästä, joskus jos on väsynyt, niin on sitten vähemmän puhelias olo. Mutta kahvittelu kuulostais kivalta! Pitää kattoo vaikka juhannuksen jälkeen, että jos vaikka kaupungilla näkis?! :)
Tuo crossailu kuulostaa hyvältä! Se onkin tosi tehokasta! Ja sillonhan tosiaan kannatta tehä kun intoa ja energiaa on! :) Mulla on kans crossari, mutta nyt ei oo pitkään aikaan tullut sillä mitään tehtyä, alkuinnostuksen jälkeen. Vaikka se ois kyllä niin hyvä laite, kunto kohoaa sillä tosi hyvin. Mä vaan lähen aina mieluummin ulos, jotenkin mun tarttee päästä ulkoilmaan. Oon nykysin tosi innostunut sauvakävelystä, se on paljon tehokkaampaa kuin pelkkä kävely. Ennen en suostunut sauvoja lenkille ottaan mukaan, mut nyt kun pari kolme kuukautta sitten niitä kokeilin, niin oon ollu aivan ihastunu enkä pois vaihtais! :) Mulla on paino jumittanut tässä suurinpiirtein samoissa lukemissa jo puol vuotta, mutta nyt huhtikuun alusta mulla on noin kolme neljä kiloa lähteny. En tiiä sit onko vaikutusta, mut mulla just sillon todettiin kilpirauhasen vajatoiminta, ja alotettiin tyroksiini lääkitys, ja sen jälkeen paino tosiaan vähän laskenut. Toisaalta ihmettelen, ettei se ole noussut, kun en ole oikeastaan yhtään jaksanut yrittää ns laihduttaa, ja hyviä on tullut syötyä liikaakin, mut ehkä kokonaisuus on sitten pysynyt hyvänä, kun ei kerta ole noussut.
 
höh, jopas sattui.. mulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta muutamia vuosia sitten.. ollut jo kauan hallinnassa thyroksinilla.. lihoin pikku hiljaa ennen kun se huomattiin niin varmaan 30kg, kun sain lääkkeet niin se on tippunut vähän yli 20kg.. ja nyt ei loput tipu ei sitten millään.. mulla oli kans taukoa ton crossarin kans alku huuman jälkeen nyt sit pitkäst aikaa yritän silläkin tehdä..
 
Sulla on kyllä tosi hyvin tippunut tuo paino! Hyvä saavutus! Mulla kans nyt tuli parissa vuodessa ihan älyttömästi painoa, mutta mulla tosin toisaalta on kyllä jojoilua ollu jo pitkään. Mutta kyllä mä haaveilen et pääsis takas hoikempiin mittoihin. Jännä tosiaan että on sitten meillä molemmilla tuo kilppari juttu...
 
siivoilin sit päivällä.. jäi jumpat sikseen mut kohta täytyy jotain pientä tehä.. väsyttää kyllä kamalasti.. outoa, melkein enemmän väsyttää nyt kuin töissä käydessä.. niin on jännä et kummallaki viel vajaatoiminta.. mä tykkään ihan hirveest pelata wiillä, siinä tulee kuuma ja hiki jos tosissaa pelaa :D mut mä oon kyl aina tykänny palata.. ois kiva ruveta pelaa jotai tennistä tai sulkapalloa tai squashia (vai miten kirjoitetaankin) kuntosalilla käydä..
 
Just tultiin miehen kaa lenkiltä, hyvin kerettiin käydä kun nyt nyttää että kohta sataa. Saunaa tässä lämmitellään, löylyihin ja sit vois olla vaan...tänään niin väsy päivä mulla kans ollut, kun sitä päänsärkyä ollu melkein koko päivän.
Toi pelailu on kyllä kivaa, mä en tolla Wiillä ole pelannut, mut siskolla on se, ja kerran siellä ollessa mun mies ja siskon avokki pelaili sit sillä golfia :) Mut sitten ihan pelailu pelailu on kivaa, peruskolussa ollessa oli aina kauhean kiva kun oli jalkapalloa tai pesistä. Tennistä tai sulistakin on joskus lapsena tullut muuten vaan lätkittyä, ei kyllä mitenkään oikeaoppisesti, muuten vaan.Mut tuo kuntosalilla käynti on kyllä TODELLA kivaa, siitä mä tykkään. Se vaan tahtoo olla sellanen että menee kyllä vähän kausittain tuo salilla käynti. Viime syksynä kävin vaajakosken uimahallilla kuntosalilla ja uimassa, mut nyt kun ei ole autoa niin ei sinne sitten oikein pääse. Tässä kuokkalas ois kyllä tuo Topshape, jossa on kohtuuhintaista, mut en ole siellä kertaakaan käynyt. Mutta tossahan ois hyvä harrastus meille?!? :)
 
niin ois tosi hyvä harrastus kun kumpikin siitä tykkää.. viel jos viikossa ehtis kolmekin kertaa käymään niin tulis rahan edestä käytyä ja tapahtuis täs kropassa jotain.. täytyy sit vaan miettiä minne salille mennään.. tuli wiillä "jumpattua" tunti.. hiki valuu ja hauskaa oli.. suihkuun mentävä..
 
Salilla käynti ois kyllä hyvä juttu. Mulla vaan hinta ratkasee tällä hetkellä aika paljon, kun en ole työelämässä nyt. Mies on kyllä töissä, joten ei saliharrastuksen alottaminen mahdotonta ole :) kolme kertaa viikossa ois kyllä hyvä tahti, siinä saa jo tuloksia.
kiva jos sulla oli intoa jumppailla, mitä sillä wiillä jumppaat,onks siinä joku peli jossa jumpataan vai mitä teet? En noista pelijutuista niin paljoa tiedä joten ajattelin kysyä... =D
 
joo se ois hyvä tahti.. meillä on se wii fit :ashamed: halusin niin kauheest sitä et ukko suostu ostaa :D se on tosi hauska ja kiva laite.. siitä on siis joogaa, lihaskuntoo, tasapainopelejä öö mitäs muuta, kuntonyrkkeilyä ym.. hiki valuu kyllä kun sillä tekee.. mäkään en nyt töissä oo et ei kauheen kalliiseen paikkaan.. joo nyt jumpat käyntiin :)
 
Kivalta laitteelta kuulostaa tuo wii fit! :) Joo tuo on kyllä sillain, että kun ei töissä ole niin ei noihin kauhean kalliisiin paikkoihin ole varaa mennä. Pitää vähän vertailla hintoja. Mulla menee tää ilta kyllä varmaan ihan lepäillessä, kävin tänään hammaslääkärissä, joten olo ollut varsin epämukava, kun ne paikkas ja puudutti. Mulla tulee siitä puudutteesta jotenkin tosi huono olo. Mut jos tässä vielä innostuu niin tuossahan tuo crossari on huoneen nurkassa! :) Mites sun jumppailut on tän päivää sujuneet? :)
 
sunhan on tullut hyvin jumppailtua! Mulla jäi liikunnat tänään vähiin, mut huomenna uus päivä. Mä en pelkää hampilääkäriä, mut saatan kyllä vähän jännittää. Tänään ainakin olin niin väsynyt siinä tuolissa maatessa, että hyvä etten nukahtanut! =D Kyllä pysty hyvin rentona oleen, kun oli puudutus niin ei satu. Jälkeenpäin olo oli sit kyllä inhottava.
 
Tuosta vaa'an luvuista ei niinkään kannata välitää, mullakin näytti tänään +800g. Nesteet heitteleee, vaikka kyllä se nyppii, mulla ainakin päivä alkaa heti huonosti, jos näyttää tolleen "plussaa". Mut sen tietää et se laskee taas. Ja sitten muuten, liikunta saattaa hetkellisesti nostaa painoa,kun se saattaa kerätä nestettä. Mä olen ainakin ton ilmiön huomannut, että joskus liikunnan jälkeen turvottaa niin älyttömästi. Mut tuokin on ohimenevää.
 
oi hitsi, eilen en kerenny käymää tääl ollenkaa jussit jäi toivottelematta :ashamed: mut toivottavasti teillä oli hauska juhannus.. joo eilen kyl oli typerä päivä koko ajan ku se näytti sitä plussaa mut nyt olikin sit vähän tippunu..
 
No niin, nyt kerkiää taas kirjottelemaan! :) Eilen oltiin kotosalla jo, mutta oli niin kiirus päivä, ettei koneen ääreen ehtinyt ollenkaan. Mitäs sulle kuuluu?Mites laihis? Täällä tuli juhannuksena syöpöteltyä, muttei mitään mahtimääriä kuitenkaan, eikä painokaan ole reagoinut, enkä uskokaan että se nousisi, kun nyt palaa takas normaaliin. Eilen käytiin lenkkeilemässä, kierreltiin kuokkalanpellolla katselemassa taloja. Tuo kuume kans vaivaa, että sais rakentaa oman talon, missä ois sitten hyvä lapset kasvattaa. Noista lapsista, että meillähän ois toiveissa esikoinen, mutta ei olla vielä yritystä alotettu, kun päätettiin, että ootetaan häät ensin. Eli kun pappi on sanonut aamen, niin sitten on vauvan lupa tulla :D vähän malttamaton olo tässä on ollut jo pitkään, että haluis jo alkaa yrittämään, mutta on menty kuitenkin näin.

Tänään tulee lisää lenkkiä kun lähtee kävellen keskustaa hoitaan asioita, matkatoimistossa käymään ,hoitaan häämatkajuttuja, ynnämuuta, kun mies pääsee töistä. Pitää käydä katteleen miehelle uusia farkkuja. Nyt se viimein suostuu ne uudet farkut ostaa, kun vanhat on lähes haaruksista puhki..että olipahan aika :D
 

Yhteistyössä